prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Malin - 28 oktober 2015 22:13

Innan man gick till bio slängde vi skräp och då såg vi en jätte stor måne. Filmen var bra men inte så läskig tyvärr. Köpte popcorn och cola. Sen körde dom hem oss. Det var i alla fall mysigt att gå med dom. I morse när man kom till jobbet åt vi frukost och senare gick vi till skogen. Vi åt matsäck först och sen gick ner på rast. Då var det någon som bjöd på skorpor. Tack så mycket dom var goda. Sen gick jag tillbaka och då grillade vi hamburgare. Efter det lekte vi lite och sen gick vi till våran ute gård. Efter det slutatde jag. Jag möte Danne på stan och vi hämtade utvåran paket. Jag köpte den här snövits dräkten av en bloggare för ett bra pris. Efter maten tog man en varmt bad. Det var glitter i skumet men det syns inte. Vi var ute hela dag idag. Så man var lite kall efter det. På kvällen har min mage varit lite bråkig. Jag undrar om jag har ätit något konstigt. Men jag tog lite yogurt. Det känns lite bättre nu. Snart bli det att sova och det ska bli så skönt. För man super trött nu.  

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards