prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2022

Av Malin - 28 augusti 2022 21:42

I fredags gick upp tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen fixade jag frukost. Jag kollade även på serie en stund. Senare cyklade till jobbet. Det var varmt ute. Det var mulet och soligt i fredags. Det var en ganska lugn dag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen kollade vi på spökjägaren. Senare åkte vi handlade med min sambos bror. Efter det kollade jag på tv en stund. Men jag la mig skaplig tid i fredag  

      

     

Igår blev det fullt upp. Jag gick upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag frukost och kollade på serie en stund. Senare fixade jag mig. Sen gick jag till stan. Jag och min sambo var med några vänner. Det var massa motorcyklar på stan också. Vi åt lite lunch först och sen gick vi affärer. Senare gick vi hem till en kompis mormor. Vi skulle låna toa och hon bjöd på glass. Efter det gick vi hem till en kompis en stund. Senare gick vi hem till en annan kompis och lämnade lite saker där. För att vi skulle gå på en ute konsert och vi ville inte ha allt med oss. Det var så kvavt hela dagen. Konsert var bra och senare köpte vi även mat där som var så gott. Senare när allt var slut så började det så klart det regna massor. Det blixtrade och åskade också. Så vi fick skydda hem. Blev så blött. Fast jag hade paraply. Men det blåste bara upp sig paraply. För det blev storm på det också. Så det vara bara att bort allt som blev blött och sen gick jag nästan och la mig direkt. Vi var borta hela dagen.  

                                                                                              

Idag gick upp tidigt för att gå ner med tvätten. Innan jag gick ner fixade jag lite inför tvätten och fixade mig lite. Tog på mig lite mys kläder. Jag passade även på att tvätta allt som blev blött. Jag gick även och slängde skräp. För det hade slutat regna just då. Efter det fixade jag frukost och jag kollade på lite klipp en stund. Sen gick hem till en kompis och hämtade mina saker som vi lämnade där. För går kunde jag inte ta dom. Så klart när jag var nästan hemma igen började regna massor igen. Det har regnat hela dag idag. Senare kom mamma och moster. Dom skulle lämna lite saker och sen hämtade jag tvätten. Sen har jag kollat på olika klipp. senare fixade med kvälls maten och sen kollade vi på live när det var Rix fm på tik tok. Efter det tog jag en dusch. När jag var klar med det kollade jag tv. Nu kollar jag på lite klipp men ska sova snart.  

               

Av Malin - 25 augusti 2022 21:35

Idag gick jag upp rätt så tidigt. När jag hade hade vaknat så fixade jag mig. Efter det blev det att göra ordning lite frukost. Jag kollade även på lite serie. Jag började senare idag med. Det var fullt upp idag med. Det varit en varm dag idag. Det var en sen dag idag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. efter det har jag kollat på olika klipp. Nu kollar jag på tv men ska snart sova.  

 

Av Malin - 24 augusti 2022 20:42

Idag gick upp tidigt. När jag hade vaknat så blev det att fixa mig. Efter det fixade jag frukost och jag kollade även på serie en stund. Jag började en senare tid idag. Senare tog jag cykel till jobbet och det var lite kallt då. Men på dagen blev det varmt. Det varit fullt upp idag. Det var en sen dag idag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det blev det att kolla på olika klipp. Nyss kollade vi på idol. Nu ska jag gå och dusch. Sen ska jag sova hade jag tänkt.   

 

 

                      24 juli var jag och min Daniel varit förlovade i 10 år och 10 månader.<33

                         Idag 24 augusti var jag och min Daniel varit förlovad i 10 år och 11 månader.<33


Av Malin - 23 augusti 2022 21:12

Igår gick jag upp tidigt. Efter jag hade vakant så fixade jag mig. Sen tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta cykel till jobbet. Det var soligt ute men det var små kallt på morgonen. Det var en ganska lugn dag igår. Så jag kunde gå lite tidigare. Så då passa jag på handla lite. När jag kom hem blev det att fika lite. Jag kollade på lite olika klipp. Senare fixade jag med kvälls maten. Sen blev det att kolla på dom nya avsitten av Morden i sandhamn. Senare blev det att se på idol som böjade igår. Efter det kollade jag på klipp en stund och sen la jag mig. För jag var så trött.  

          

Idag gick jag också upp rätt så tidigt. När jag hade vaknat så fixade jag mig och sen gjorde jag lite frukost och sen kollade jag på lite serie. För jag började lite senare idag. Senare blev det att ta cykel till jobbet. Det fanns massa gott i personalrumet idag. Det var lite små kallt idag och mulet. Solen kom fram när jag skulle hem i alla fall. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det kolla jag på olika klipp och kollade på idol. Nu ser jag på tv men ska snart sova hade jag tänkt.  

       

Av Malin - 21 augusti 2022 20:19

I onsdag vaknade jag tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Sen tog jag bussen. För i tisdags märkte jag att jag att däcket var trasigt. Tror det var för sist vi fixade täck blev det för smalt däck. Tror det är därför den gick sönder. Det var ganska lugn dag. När jag skulle hem började det regna jätte mycket och det små åskade. Så det var tur att jag åkte hem med bussen. Men på dagen var fint väder. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det kollade jag på klipp och sen la jag mig rätt skaplig tid. Hunden är ju så söt. Jag tänker på Moa våran förra hund.  

 


I torsdags vaknade jag också tidigt. Efter jag hade vaknat så gjorde jag mig ordning. Senare blev det att ta bussen till jobbet. Det var ganska lugn dag. Det var en lång dag. När jag skulle hem små regnade men det slutade ganska snabbt igen. För det varit fint hela dagen. Mamma kom och hämtade mig. Vi gjorde ett ärenden. Sen fick vi hjälpa av grannen att ta bort mitt en däck som är trasigt. Vi åkte även och lämnade in den på lagning. Sen blev det åka hem och laga lite kvälls mat. Jag kollade på några klipp och sen blev det lägga sig rätt sig tidigt.   

 

                       Den 18 juli var det 11 år och 4 månader med min älskade Daniel.<33

                      Den 18 augusti var det 11 år och 5 månader med min älskade Daniel.<33


  

I fredags så gick jag upp tidigt och fixade mig. Senare blev det att ta bussen. Det var rätt lugn dag i fredags. Jag slutade ganska så tidigt. När jag kom hem så kom moster och mamma. Dom hade hämtat den nya däcket. Vi fick hjälp av grannen igen att ta på den. Det så skönt att lagningen gick så fort. Jag prov cyklade också så allt funkade och det gjorde det. När det var klar så blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det kollade jag på olika klipp. Jag la mig rätt så tidigt. För jag var så trött.  

  

I lördags vaknade jag rätt så tidigt. Jag fixade mig och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade även på lite olika klipps som jag hade missat förut. Det var så mörkt ute. Det regnade nästan hela dagen. Men regnet slutade lite stund. Så då passa jag på att göra rent i katt lådan och sen gå slänga det. Sen har jag små fixa med olika saker. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Blev att äta tacos och kolla på den nya avsnittet av spökjakt. Efter det blev det att kolla lite olika klipp. Jag la mig inte så sent. Efter som jag skulle upp tidigt på söndag.  

     


Idag söndag gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Men jag fixade mig lite snabbt. Dom är fortade trasiga. När jag hade gått ner med tvätten så blev det att fixa lite frukost. Blev att tvätta mycket idag och så har jag slängt skräp. Jag tog även cykel och gjorde ett ärenden. Kände som att det skulle komma regn men det gjorde inte det. När jag kom hem fixade jag mig lite extra. Jag kollade en stund på olika klipp och sen blev vi hämtade. Vi åkte först hem till dom och gosade med katten. För vi skulle åka och fira min sambos syster son som fyller idag. Dom bjöd på massa gott fika. Det var så fint och varmt väder. Innan vi åkte hem så handlade dom. När vi kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog jag en dusch. Jag blev även så varm. När jag var klar med det så kolla jag på klipp. Jag ska sova snart hade jag tänk.  

       

Av Malin - 16 augusti 2022 21:04

Igår gick jag upp en skaplig tid. Jag var ledig igår. Så efter jag hade vaknat fixade jag mig. Efter det fixade jag frukost och sen kollade jag på dom nya avsnitten på Morden i Sandhamn. Sen blev det jätte mörkt här och det små åskade lite. Senare så fixade jag lite här hemma. Efter det kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde först ärende och sen hämtade vi maten som vi har stor handlat. När vi var klara med det hämta vi min sambo. När vi kom hem blev det att packa upp allt och sen fixade vi lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på lite olika klipp. Jag la mig även lite skaplig tid igår.  

    

Idag gick upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. När jag var klar med det fixade jag frukost och sen kollade jag på lite klipp en stund. Sen cyklade jag till jobbet. Det varit så varmt och kvavt ute idag. Det varit ganska lugnt idag. Jag åt en god lunch idag. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev att kolla på lite klipp och lite tv. Jag ska snart sova. För jag börjar bli trött nu.  

 

Av Malin - 15 augusti 2022 09:52

I torsdags gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mi lite och sen åt jag frukost. Senare tog jag en promenad till jobbet. Det var så soligt och varmt fast klockan inte var så mycket. Det var en lugn dag i torsdag. Vi hade inte så mycket barn så vi gick till sjön i närheten. Så dom fick bada lite och så plocka vi senare och snäckor. Vi hade även med oss mellis fika. Så det blev en mysig dag. Efter jag hade slutat så kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde ärenden på stan. När jag kom hem fixade jag och sambo oss lite. Sen gick vi till våran krog. Vi tog lite att dricka och senare köpte vi lite. Senare när krogen nästan skulle stänga träffa vi på Kristofer Hivju och Peter Stormare. Fick höra att dom gör en en spelning inför Bauhaus reklam som dom gjorde i Eskilstuna men dom bodde i våran stad. Så när vi kom hem blev det bara att fixa lite små saker och sen gick jag la mig.  

           


I fredag fick jag gå upp tidigt. Efter jag hade gjort mig ordning tog jag det lugnt en stund. Sen cyklade jag till jobbet. Det var soligt men det var lite små kallt på morgonen. Idag fick jag äran att öppna på jobbet. Det var en lugn dag idag med. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att kolla på olika klipp. Senare blev det att ta en dusch. Efter det blev det att kolla på tv. Jag la mig rätt tidigt. För jag hade sån magknip nästan hela dagen. Jag värmde vete kudde så då blev det lite bättre. Här bild från i torsdags på morgonen när jag gick till jobbet.  

  

I lördags så gick upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Sen tog vi en promenad till stan. Det var så varmt i lördags. Vi träffade en kompis. Vi gick lite i affärer och sen åt vi lite lunch. Jag åt toast. Det var olika parti hus på torget också. Sen gick vi till våran ugglans park. Där var militären och visade upp lite gammal bilder och sen var det en orkester som var från Dalarna. Innan vi gick hem handla vi lite alkohol. Jag har vilat prova Biancas pappa vin ett tag. Så jag köpte den i lördags. När vi kom hem blev det att ta att gå ner med lite skräp och jag kollade vilken tvätt tid jag hade. Men den behövdes inte bytta som jag trodde. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och då provade jag vinet. Den var så god. Sen har jag bara kollat på tv och jag la mig rätt skaplig tid i lördags.   

           

 

     

 

        

Igår så gick jag upp tidigt. För att gå ner med tvätten. Displayen är fortfarande trasig. Sen medans man väntade på att den var klar så gick vi åt lite frukost. Senare gick jag och hämtade upp den. Jag hängde upp tvätten när jag kom upp. Senare gick vi till stan. Vi köpte lite dricka. För det var så varmt ute idag med. Sen gick vi till Ugglans park igen. Vi  var lite tidiga så vi satte oss i skuggan en stund och lyssna lite vattenfontänen som var där. För Ulf Kristersson skulle hålla tal där. Han bor på våran stad. Dom bjöd även på fick. Dom sålde även saker och gav lite gratis saker där. Vi var där med en kompis. Senare gick vi hem igen. När vi kom hem blev att ta det lugnt en stund. Senare fixade jag med kvälls maten och sen kollade jag på olika klipp en stund. Efter det tog jag en dusch. När jag var klar med det kollade vi på film en stund. Jag la mi rätt skaplig tid igår.  Jag blogga nog mer senare i kvälls om vad jag har gjort idag.  

                           


Av Malin - 10 augusti 2022 21:04

I morse gick jag upp tidigt. När jag hade vaknade så fixade jag mig och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade även på ett klipp en stund. Senare blev det att ta cykel till jobbet. Men det var lite små kallt på morgonen och mulet. Efter lunch var det en som bjöd på glass. Jag tog en glass båt och det var blåbärssylt in den. Har aldrig smakat det. Senare blev det jätte varm ute så jag fick bytta om lite gran. Innan jag åkte hem så träffa jag mamma på stan. För mitt pappa ljus hade kommit som vi hade beställt. När jag kom hem tog jag det lugnt en stund och sen blev det att fixa kvälls mat. Nu kollar jag olika klipp och snart blir det att gå och sova.  

           

                        Det här ljuset kom idag och texten är i från när han var med i tidningen.<33


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards