prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2018

Av Malin - 31 maj 2018 22:10

I morse var man lite små trött. Men det gick över fort. När det är så soligt ute tidigt på morgonen. Nu har man kolla upp när solen kommer till oss. Vi har tidig morgon sol hos oss. Det har varit en lång dag idag. När man kom hem fixade man mat och sen tog man fram det som man behöver ha imorgon. Nu halsen gått över men nu känner man sig snorig istället och man nyst några gånger idag. Nu blir det att sova lite.   

     

Av Malin - 30 maj 2018 21:51

I morse fick man sova ut lite. Blev ledig idag. Man gick ändå upp rätt skapligt. Fixade lite frukost och kolla lite på tv. Sen fixade man lite här hemma. Efter tog man cykel och hämtade paket. Köpte även den här drickan. Men den smakar som den vanliga. Man filmade en video också. Jag hittade färgen på den ena sminket också. Hoppas ni tycker om den. Truls tog även det lugnt. Sen  blev det ta en dusch och sen åt man lite mellis. Efter det fixade man sig. Sen cyklade man till jobbet. Tog bilden på mig innan jag åkte dit. i firade våra stor barn med deras föräldrar. Vi åt gott och hade det trevligt. Fina tårtor år vi med. Nu blir det att gå sova.   

                 




Av Malin - 29 maj 2018 22:17

I morse hade man så ont i halsen. Jag drack lite te och tog halstabletter. Då blev det lite bättre. Hade även vatten flaska med mig. Idag var det riktigt varmt ute. Det blåste inget heller. Det blev en rätt lång dag. När man kom hem blev det att vila lite och fixa lite mat. Efter fixade man sig och sen gick man till kören. Vi hade vårna konsert idag. För det är sista dagen idag. Mamma kom. Hon tog bilden. Pappa kunde inte komma dit. För mycket trappor var det. Mamma fick sin morsdags ppresent idag. För vi träffades inte i söndags. Sen körde hon hem mig. Tack så mycket mamma att du kom. Min hals känns som den är lite bättre men är trött i kroppen. Så nu får det bli att gå sova.   

   


Av Malin - 28 maj 2018 22:03

I morse när man vaknade hade man lite ont i halsen. Det började lite igår kväll. När man cyklade idag tog man med sig lite vatten. Tog även keps för det var så soligt redan på morgonen. Det behövdes för min hals också. Har inte tid bli dålig nu. Det var en rätt lång dag idag. När man kom hem blev det fixa lite mat och sen tog man f       ram lite kläder tills imorgon. Nu är tv mys innan man går och sover. Är så trött nu.  


Av Malin - 27 maj 2018 22:10

I morse gick vi upp skaplig tid. Gick kolla på tvätt tiden. Trodde vi skulle ha idag men hade tagit fel dag. Tur ar den ledig idag så då passade jag på ta den. Vi hann tvättat innan vi skulle åka. Vi åt lite frukost och fixade oss. Sen hämtade man det och hängde upp dom. Sen blev vi hämtade för vi skulle fira fasters tjej som blir 9 år idag. Vi fick massa gott. Kakorna var jätte stora. När vi kom hem blev det fixa lite kvälls mat. Sen blev det ta fram kläder tills imorgon och sen blev det att ta dusch. Sen kollade vi på mamma galan. Truls är glad att vi är hemma också. Nu blir det att gå sova. Är så trött och kan va skönt att lägga sig tidigare också.  

               

 

 Grattis mamma Anne-Lie på morsdag älskar dig.

Det finns ett paket här hemma som väntar på dig.  



Grattis alla mammor på eran morsdag. Tycker så synd dom som

inte har någon mamma kvar också kramar till dom.  

Av Malin - 26 maj 2018 21:54

Igår vart det fullt upp. Först blev det en lång dag. Men det var en lugn dag. Den fågeln väntar på ugar. Den sitter där på morgonen och när man ska hem också. När man kom hem blev det att ta en dusch och fixade oss lite. Senare blev det att kolla på nya star Wars med några vänner. Den var så lång. Så vi var vaken stund till och sen blev vi så trötta.  

          

                             I trorsdags var jag och min Daniel förlovade i 6 år och 9 månader.<33


Idag har också varit fullt upp. Vi gick upp skaplig och sen åt vi frukost. sen gick vi en promenad till stan. Vi träffade på kompisar där. Det var modevisning där. Sen var det en som sminkade och fixade håret gratis idag. Så det passade man på att bli lite fixad. Vi handlade lite och vi var borta nästan hela dagen. För det var så fint ute. När vi kom hem fixade vi lite och sen tog i lugnt fram för tv. Truls hjälpte till med bilderna också. Vi har kollar på guldtuben 2018.  Blir att gå sova snart är så trött nu.   

                 

Av Malin - 24 maj 2018 22:24

I morse var det soligt men det blåser så kallt. Men jag tog på min shorst idag. Det blev varmare senare på dagen. Så det var tur. Jag hade med mig byxor i fall det skulle bli kallt. Man vet aldrig med vårat väder. Det var en sen dag idag. På rasten blev det lite fika. När man kom hem blev det fixa lite kvälls mat och sen har det bara varit en lung kväll. Trusl sov så imorse. Ser inte så skönt ut. Nu blir det att gå sova är så trött nu.  

       

Av Malin - 23 maj 2018 22:15

I morse sov man ut lite. Jag fixade lite frukost. Senare fixade man sig lite och sen kollade man lite på serie. kollade efter sommar kläder här hemma. Tog även fram kläder tills imorgon. Jag blev ledig idag istället för fredag. Denna vecka. Sen så fick jag min Glossybox låda idag. Så då passade jag på och göra en video. Efter det blev det en promenad. Vi gjorde ärenden på stan och där träffa man på kompisar. När man kom hem blev det att fixa lite mat och sen tog man en dusch.   

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards