prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2016

Av Malin - 31 januari 2016 21:45

I morse gick jag man upp skaplig tid och åt lite frukost. Sen kom mamma hit med morfar frys som han hade. Vi ska ha den i stället för den vi har. Den lite minder och vi fick lite andra saker. Tack så mycket för alla saker. Senare blev det fika och en film. Jag har även hand tvättat och tagit bort hår från dusch avloppet. Jag har också tagit fram kläder tills i morgon. Sen har man lagat mat. Så man har varit rikigt duktig i dag. Efter kvälls maten blev det en dusch och sen åt man kvälls mellis. Så klart såg vi på Farmen. Det redan måndag i morgon. Helgen går för fort i bland. Men jag älskar mitt jobb så det gör inte så mycket. 

 


Av Malin - 30 januari 2016 21:40

I dag tog vi sovmorgon. Till frukost blev det varma mackor och caramel kaffe. Sen har vi bara tagit det lugnt. För jag är fortfarande förkyld suck. Har varit det nu mer en vecka. Efter kvälls maten slängde vi massa skräp. För en stund sen hade vi lite lördags mys.Fick min tidning i går också. Här kommer det bilder och en video på Truls från i går. Han var så söt och rolig då.  

             


 



Av Malin - 29 januari 2016 21:11

I morse var man lite trött fast man fick lite sovmorgon. Jag fixade mig först och sen åt jag lite frukost. Jag åt gröt och drack caramel kaffe. Sen spelade jag in en Glossybox video. Dom två bilderna på mig tog jag också i morse. Hoppas ni kommer gilla den. Här kommer det en bild på flaskan. För jag glömde säga vad det var för smak den. Sen åkta jag till jobbet och vi gick ut. Det var lite sol en stund det var härligt. Jag slängde skräp med några. Jag  hade lunch vid rasten i dag. Senare åt vi mellis och sen var det slungt. Jag hade sen dag i dag. När man kom hem blev det tacomys och sen blev det att ta en dusch. Nu har man fredags mys med lite gott så klart. Nu får ni ha en riktigt bra helg alla.                             

                    
         
        



Av Malin - 28 januari 2016 21:32

I morse när man vaknat det hörde man hur det blåste och regnade ut. Man ville bara gå sova igen men det vara bara att gå upp den ändå. När man kom till jobbet åt man frukost och senare gick några ut. Sen blev det lite rast. Vi fick godis av chefen att äta på rasten och fick fina tulpaner. Tack så mycket för det. Till lunch åt vi soppa och pannkakor. Sen gick vi ut och efter det slutade jag. Efter jag hade slutat så handlade jag lite till helgen. Köpte ev filmer för 10 kr styck. Dom är begagnat så det är därför. Truls älskar att äta på blommor. Så jag får ha dom högt uppe. Jag fick den här bilden  i dag. Tack så mycket. Efter kvälls maten blev det att tvätta lite. För en stund sen åt man kvälls mellis. Man känner sig redan trött.   

                                   


Av Malin - 27 januari 2016 21:07

I morse var man trött och väldigt hungrig. Så när man kom till jobbet åt vi frukost. I dag vart verkkligen pussel dag. Men det gick bra ändå. Vi gick till skogen ändå. Jag tog inte med mig matsäck i dag. För jag visste inte riktigt hur vi skulle göra i dag. Sen gick man lite på rast. Efter mellis slutade jag. Min näsa är som i går. Men det skönt att börjar bli varmar igen. Efter kvälls maten blev det att ta en dusch. Den bilden fick jag av Danne. För han hade två. Tack så mycket älskling. För en stund sen åt man lite mellis.   

   

Av Malin - 26 januari 2016 21:50

I morse var man lite trött. I dag var blött och jätte halt ute. Så vi var inte på gården i dag. Vi va på andra ställen. Min näsa har runnit mycket i dag. Kan vara  nog för jag har varit ute mycket i dag. För hemma i dag har det inte runnit så mycket konstigt nog. Jag hade kort dag idag. Så fick ta lungt hemma sen. För stund sen åt man lite kvälls mellis. Snart blir det att gå sova. För jag är jätte trött redan.  

 

Av Malin - 25 januari 2016 21:45

Jag var hemma idag. Försökte sova ut lite och åt lite frukost. Sen har jag kollat på film hela dagen i dag. Vi åt matrester från i till kväll maten. Ska jobba i morgon. För det var fler som var sjuka idag. Jag börjar nog bli bättre känns det som. Så det blir att sova snart. För en stund sen åt man lite kvälls fika.  

 

Av Malin - 24 januari 2016 22:16

I morse tog vi sovmorgon i dag. Vi åt lite frukost och senare tog man en dusch. Sen tog man fram kläder. Får se om jag ska jobba. Men låter lite bättre i dag och har inte ont i halsen. Hade det i två dagar bara. Feber kan inte riktig bestämma sig heller. Men har bara tagit det lugnt i dag. Så man ska blir frisk någon gång. Man fått lite hosta och har nysit några gånger. Nu håller man kollar på film innan man ska sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards