prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2020

Av Malin - 30 november 2020 21:20

I morse sov vi ut lite och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade lite klipp en stund också.  Blev lite små fix efter det. Senae kom mamma och hämta mig. Vi gjorde lite ärenden och handlade inför helgen. När jag kom hem blev det att ta det lugnt en stund. Senare fixade jag med kvälls maten. Blev lite jul fika för en stund sen. Så gott. Nu blir det att kolla film tills jag ska sova.  

       

Av Malin - 29 november 2020 22:26

I morse tog vi lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen blev det att gå ner med tvätten. Jag tog fram kläder också efter jag hade vaknat. Efter det fick det bli att fixa lite frukost och tända ett ljus. Så mysigt så. Jag kollade lite olika klipp också. Senare gjorde jag rent i kattlådan. Efter det blev det slänga skräp innan det blev mörkt och hämta tvätten. När jag kom in igen blev det hänga upp allt. Blev en lugn dag med lite olika små fix och en mysig dag idag. Senare fixade jag med kvälls maten och det blev tacos idag. Efter det fick det bli en dusch. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska sova.   

         

 

   

Idag är det första advent. Hoppas ni har har och haft en mysig dag idag. Det har gått galet fort dom här dagarna också.<33


Av Malin - 28 november 2020 22:46

Vi tog sovmorgon idag. Efter vi hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp. Vi bara varit hemma. Har fixat lite här hemma. Jag har även julpyntat idag. Skulle gjort det i morgon men blev sugen att göra det redan idag. Så det blivit lite mysigare här. I morgon tar jag fram adventljusstaken också. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att kolla lite serie. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Börja bli trött nu. Här är lite bilder hur det blev idag. 

 

         

   


Av Malin - 27 november 2020 21:57

Igår blev det fullt upp. När jag vaknade igår var jag jätte trött. Men jag fixade mig och sen tog jag bussen till jobbet. Det var fullt upp där. Efter jag hade slutat hämtade mamma och min sambo mig. Vi vi skull hämta det vi hade stor handlat. Tack så mycket mamma hade kunde köra oss. När vi kom hem blev det att packa upp allt och sen fixade vi lite kvälls mat. Senare kollade jag bara på massa olika klipp och sen gick jag la mig.   

      

När jag vakande i morse var jag så trött. Men jag fixade mig och sen cyklade jag till jobbet. Men såg att det var väligt frostigt ute. Så jag fick cykla lugnt. Hade jag veta det hande jag nog tagit bussen. Men det var soligt och härligt på dagen. Ena bilden tog jag i morse och den andra tog jag när jag skulle hem. Det frost när jag skulle hem också. Trodde solen skulle ta bort det. När jag kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen fick det bli en dusch. Nu kollar jag på tv. Jag drack lite vin förut ocskå. Blir att kolla på tv ett tag till innan jag ska sova. Så nu säger jag gonatt och trevlig helg på er alla.  

     

Av Malin - 25 november 2020 22:04

Jag var väldigt trött i morse. Men jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt ett tag. Idag var det bättre väder inge regn. Men det var inge sol heller. Hoppas på sol snart. Det var fullt upp idag. När jag kom hem fixade vi lite kvälls mat. Efter blev det att ta en dusch. Bilden på Truls blev inte tagen idag. Nu kollar jag tv tills jag ska sova. Blir att sova snart.  

 

Av Malin - 24 november 2020 22:22

I morse när jag vaknade var jag rätt trött. Men jag fixade mig och sen blev det att ta det lugnt en stund. Senare blev det att slänga skräp. Idag har det varit små regn hela dagen nästan. Senare när jag kom hem blev det fixa kvälls maten och sen har jag bara tagit lugnt och kolla olika klipp. Bilden tog jag när jag skulle hem. Blir sova nu är super trött nu. Var redan trött när jag kom hem.  

 

                                  Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 2 månader.<33

Av Malin - 23 november 2020 21:37

I morse gick vi upp rätt tidigt. Jag fixade mig och sen blev det att äta frukost. Efter det kom en elektrike som skulle fixa våran badrumsskåp. När han skulle packa upp den var speglarna trasiga. Det var postens fel. Så han skulle fixa det. Så vi väntar på att dom ska komma. Mamma kom också. För vi skulle åka till frisören. Jag fick en tidig present av mina föräldrar. Jag klippte mig och slingahåret. Jag har även färgat fransarna och ögonbrynen. Hon formade dom också fint. Fick kaffe latte där och klappade hennes söta hund. Det var första gången jag var där. Men jag blev så nöjd. Blev en mor och dotter dag idag. Tack för presenten. Här får man se en förebild och efterbild. Innan vi åkte hem gjorde vi ärenden och sen när jag kom hem blev det att kolla lite olika klipp. Senare fixade vi med kvälls maten och sen har jag bara kollat på film. Snart blir det att gå sova.  

           


Av Malin - 22 november 2020 22:55

I morse gick jag upp tidig för att gå ner med tvätten. Sen gick jag och la mig en stund till. Senar hätade jag upp den och hängde upp allt. Tur var det inte så mycket tvätt. Efter det åkte jag och gjorde ett snabbt ärende. Det var soligt ute men det blåste ute. Inge kul att det blåser så mycket. När jag kom hem åt jag frukost. Jag kollade olika klipp också. Senare sen blev det att dammsuga här hemma och torkat golven. Har även små fixat med olika saker här hemma. Senare blev att fixa kvälls maten och sen fick det bli att se på film. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska sova.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards