prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2022

Av Malin - 15 juni 2022 21:22

Idag blev det också att gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat gjorde jag mig ordning. Sen blev det att ta det lugnt en stund. Senare cyklade jag till jobbet. Det var så soligt då. Det varit så varmt idag. Det varit fullt upp idag. Det var en lång dag idag. När jag skulle gå hem regnade det. Träffade på en gammal kollega som jag fick sällskap hem. För vi bor nära varandra. När jag kom hem var maten klar igen. Efter jag hade ätit kollade jag på klipp en stund. När jag var klar med det tog jag en dusch. Nu kollar jag på lite olika klipp och om stund ska jag sova. Jag ska sova snart. För jag börjar bli så trött nu. Här en bild på Truls när han var liten. 

 

Av Malin - 14 juni 2022 21:13

Kunde inte blogga igår. För jag kunde inte komma in på bloggen igår. Det blev att gå upp tidigt igår. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig. Sen tog lugnt en lite stund. Sen tog jag en promenad till jobbet. Det passade bra för det var fint väder då. Det var så fint  där vid vattnet solen lyste på också. Men dom bygger ju över allt här. Så då slapp jag ta bussen. Det var fullt upp igår. Efter jag hade slutat gick jag hem. Sen kom mina förändrar hit och tog på de nya däcket. Dom tog mig sig Truls. Dom ska var katt vakt i några dagar. Dom var även så snälla hade fixat jordgubbar till oss också. Det tackar vi så mycket för. Jag fick en matlåda som jag kunde ha idag. Vi ska åka till Dreamhack snart. När dom hade åkte fixade vi med kvälls maten. På kvällen kändes det så tomt när Truls var inte här. Han brukar alltid prata och mysa på kvällarna. Han brukar även sova med oss. Men jag kollade lite olika klipp på kvällen och sen gick ja la mig. Jag la mig rätt Skaplig tid. Jag var så trött och sen är det skönt att lägga sig i tid.  

                       


Idag gick jag också upp tidigt. Efter jag hade vaknat gjorde jag mig ordning. Sen kollade jag lite klipp en stund. Senare cyklade jag till jobbet. Då var så soligt ute också. Dom här dagarna har varit så konstigt väder. Ibland sol och bland regn. Det varit fullt upp. Igår tog min jobba kompis med sin en kaka som hon hade bakat till personalrummet. Min pappa brukar baka såna ibland. Vi har även massa godis var också från barnen. Men idag slutade jag en skaplig tid. När jag kom hem blev det att äta kvälls mat. Maten var klar när jag kom hem. Min Sambo hade även bakat chokladbollar också. Jag kollade förut på klipp och nu kollar jag på serie tills jag sova. Jag ska sova snart hade jag tänkt.    

         

Av Malin - 12 juni 2022 21:11

I fredags gick jag upp så tidigt för att hinna duscha. Efter jag hade gjort det så fixade jag mig. När jag var klar med det så åt jag frukost och kollade på klipp en stund. Sen tog jag cykel till jobbet. När jag var nästan framme på jobbet så kom det lite regn. Det var en lugn dag på jobbet. Så ja fick sluta lite tidigare. Innan jag åkte hem så gjorde jag lite ärenden. När jag var på väg hem kom det massor med regn och det kom åska. När jag var hemma så var jag jätte blött. Så det vara bara bytta om. Jag tog på mig fin kläder och fixade mig. Sen tog jag det lugnt en stund. Senare tog jag tog cykel till bowlinghallen. Den ligger nära oss. Men det var första gången jag var där. För det är ganska nytt där. Jag skulle bowla med jobbet. Vissa träffade tidigare hos en jobba kompis. Men det blev så det bättre för mig att träffas vid bowling hallen istället. Det var ändå så kort tid att hinna med det för mig denna gång. Så det gick ganska Det gick bra för mig och vi köpte dricka där. Sen var jag tvungen gå och lämna cykel. För bak däcket var dålig luft. Sen blev jag hämtad hemma hos mig istället. Sen åkte vi ner till en restaurang. Vi åt god mat och drack gott. Sen tog vi en sista glas på en annan restaurang. Sen körde en jobba kompis mig hem. Jag kom hem rätt sen. Jag var så trött. Så jag la mig direkt när jag kom hem.   

           


Igår gick jag upp en skapligt tid. Efter jag hade vaknat fixade jag mig. Sen gick jag ner och pumpade min cykel. Jag gick även ner och slängde skräp. Efter det fixade jag lite frukost och kollade på lite olika klipp en stund. Sen kom mina föräldrar och hämtade mig. Vi åkte kollade på en loppis och sen handlade dom lite. Vi köpte lite lunch på en mack också. Sen tog dom med sig mitt däck. För det var dålig med luft igen. Vi fick hjälp av grannen att ta bort den. Han hade mer verktyg med sig. För han fixade med sin cykel också. Efter det gick jag ner med tvätten. Sen blev att ta det lugnt och kolla på lite klipp en stund. Blev lite fika också. Senare fixade vi med kvälls maten och vi kollade på serie hela kvällen. Jag la mig rätt skaplig tid.. För att jag var så trött.  

         


Idag gick upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen blev det att kolla en serie. Senare fixade jag frukost och kollade på lite olika klipp en stund. Blev bara en lugn dag här hemma. Jag har bara fixat med lite olika saker. Vi kollade även på serie. Idag fyller bästa Truls år också. Senare åt vi mat som blev över från igår. Efter det tog jag fram kläder tills i morgon. När jag var klar med det tog jag en dusch. Sen har vi bara kollat på serie hela kvällen. Nu ska jag sova hade jag tänkt. För att jag börjar bli trött.  

           

   

             Idag fyller våran bästa Truls 12 år. Grattis till dig från din familj och du våran allt.<33



Av Malin - 9 juni 2022 20:31

I tisdags fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat gjorde jag mig ordning. När jag var klar med det så fixade jag frukost och jag kollade på en serie en stund. Senare tog jag cykel till jobbet. Det var fullt upp i tisdags. Jag slutade en skaplig tid så jag gjorde ett ärenden innan jag åkte hem. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten och sen blev det att kolla olika klipp tills jag gick la mig. Jag la mig rätt skaplig tid då.   

  

Igår blev det att upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev att fixa mig lite och sen kolla klipp en stund. senare tog jag cykel till jobbet. Det var fullt upp igår. Vi hade sommarfest. Barnen sjöng för sina föräldrar och sen fikade dom. Vi gjorde även olika lekar. Jag var utkläd till en stor björn dränkt och kramades för dom som vågade. Jag vinkade till dom med. Fast jag kunde inte ha den på så länge. För det var så varm. Man fick inte så mycket luft. När vi sjöng med barnen så hade vi likadan blomkrans som min ena kollega hade fixat till oss. Vi hade tur med vädret. Vissa stunder kände som att det skulle kom regn. Solen kom fram ibland. Det brukar nästan alltid komma regn när vi har sommarfesten. Sen fick jag godis och vin av lite olika barnen. Jag var helt slut när jag kom hem. Men när jag kom hem blev det att vi fixade kvälls maten och kollade på olika klipp. Efter det tog jag en dusch. När jag var klar med det kollade jag på lite klipp. Jag la mig rätt tidigt igår. Jag var så trött igår.   

 

                

Idag blev det också att gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat. blev det att göra mig ordning. Sen kollade jag på olika klipp en stund. Efter det cyklade jag till jobbet. Det varit ganska lugnt lugnt idag. Det var lite kallt idag vissa stunder idag.  Vi fick massa gott av barnen igår till personalrummet också. Jag slutade ganska tidigt idag. Jag fixade lite ficka till mellis idag. Jag kollade på olika klipp också. Senare fixade jag med kvälls maten. Efter det har jag kollat lite på serie. Nu ska jag sova. För jag är så trött nu.   

   

   

Av Malin - 6 juni 2022 21:18

Idag gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat fixade jag lite frukost och kollade på lite klipp en stund. När jag var klar med det fixade jag mig lite. Sen gick jag till stan. Där möte jag upp min sambo. Han hade jobba lite idag. Vi var med kompisar på stan. Vi kollade först på en loppis. Sen blev det att fika lite. Sen kollade vi på en hantverks marknad. Efter det gick vi till våran park där dom bjöd på tårta och olika uppträdande på scenen. Det var så fint väder idag som tur var. När vi kom hem blev det att ta det lugnt och kolla på lite olika klipp. När vi var klara med det så fixade jag med kvälls maten. Efter det kollade jag på lite mer olika klipp. Nu kollar vi på skansen som firar Nationaldagen. Snart får bli att gå sova hade jag tänkt. Jag börjar bli trött nu.  

    

              Ni får ha en trevlig nationaldag alla mina vänner nu. Önskar Truls med familj.<33


 

                                      Ni får ha en trevlig nationaldag alla min vänner nu.<33


                 

                                                         Jag köpte denna på loppisen.<33

       

Av Malin - 5 juni 2022 21:07

Idag blev det att gå upp tidigt. För jag skulle gå ner med tvätten. När jag var klar med det så la jag mig en stund. Sen gick jag ner och hämtade upp tvätten. Medans jag hängde upp tvätten så kollade jag på en serie. Efter serie blev det att fixa frukost och sen kollade jag på olika klipp en stund. Efter det tog jag fram kläder tills idag och sen fixade jag mig. Sen kom pappa och lämnade en ny jordgubbsplantta till mig. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar. Vi skulle fira min mamma som fyller snart och min brors fru har fyllt år. Vi fikade först kakor och bullar. Sen åt vi jordgubbar och glass. Vi åt även lite vattenmelon. Det var så fint väder så vi fikade ute. Sen åkte vi snabbis till moster och sen körde moster oss hem. För hon skulle in till stan. När vi kom hem fixade vi med kvälls maten och sen kollade jag på lite klipp. Efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på olika klipp tills jag ska sova. Blir nog att sova skapligt i kväll. Jag börjar redan bli trött. Bildern på Truls tog jag igår kväll.  

             

Av Malin - 4 juni 2022 20:19

Idag gick vi upp ganska tidigt. Efter jag hade vaknat fixade jag mig. Sen blev det att ta det lugnt och kolla på lite klipp en stund. Senare gick vi till stan och träffa några kompisar. Vi kollade först på en loppis. Efter det blev det att äta lite lunch. När vi var klara med det så kollade vi i affärer. Det var så soligt och fint ute. Så vi köpte en glass och åt den ute på en bäck. Vi kollade även inne i kyrka. För det var så länge sen vi var där. Innan vi gick hem handlade vi lite. När vi kom hem fixade jag med lite saker och sen tog jag det lugnt. Senare fixade vi lite kvälls mat och kollade också på lite klipp en stund. Nu kollar jag på serie tills jag ska gå sova.   

              

Av Malin - 3 juni 2022 21:22

Idag gick jag upp tidigt. För jag började tidigt idag med. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen kollade jag på klipp en liten stund. Sen cyklade jag till jobbet och då var det soligt ute. Det varit ganska lugn dag idag. Slutade lite tidigare idag. Innan jag åkte gjorde jag ärende. När jag var nästan hemma började det åska. När jag kom hem så kom det massor med regn. Tur så hann jag hem när regnet kom precis. När jag kom hem fixade jag även ed lite kvälls mat och sen kollade jag på klipp. Efter det tog jag en dusch. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova hade jag tänkt. Blir nog att sova snart. Jag börjar bli så trött redan nu. Nu har jag lite lång ledigt igen. För jag är även ledig på måndag. Så nu säger jag trevlig helg och god natt till er alla.  

 



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards