prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2019

Av Malin - 31 maj 2019 20:16

I morse vaknade man en skaplig tid. Man tog på sig och fixade sig. Efter det blev fixa lite managrynsgrö. För det var länge sen. Man lämnade älsklingens jack vid oss för dom skulle i väg. Efter det gick man slängde skräp. Sen tog man cykel till stan. Det var fint väder men det blåste lite ibland. Man var med en kompis också men hon blev lite sen. Så bjöd mig på kakan. Så det var snällt. Tack så mycket. Kaffet har dom höjt på prinsen märkte jag idag också. Det ar olika saker som hände på stan. Man fick gratis korv och bröd å ett stället för dom firade sin affär. Loppis.rea och lite annat. Tur att man var ledig idag. Fick bli en tjej dag idag. Skulle vart hemma men var så nyfiken på vad som hände på stan hehe. När man kom hem fixad man lite här hemma och slängde mer skräp som jag inte fick med mig förut. Senare fixade vi lite mat och sen blev det ta en dusch. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Truls tar det lugnt också hehe. Blir att sova skapligt i kväll. Har vait fullt upp idag. Så jag säger godnatt och trevlig helg på er alla.  

   

Av Malin - 30 maj 2019 20:49

Igår kväll var våra kanaler borta. Såg att det var fler som hade så också. Men idag funkar det som tur är. I morse fick man gå upp tidigt. Man tog på sig bara mys kläder och ner med tvätten. Sen gick man upp la sig en stund till. Efter det gick man upp skaplig tid och hämtade upp tvätten. Efter hängde vi upp det och sen blev det fixa lite god frukost till oss båda. Idag blev det städa och fixar dag här hemma hela dagen. Man åt lite macka mellis också i mellan. Sen fixa man kvälls mat. Blev tacos och sen blev det en lugn kväll fram för tv med lite kaffe. Blir att sova nu är lite små trött nu och har lite ont i huvudet. 

     


Av Malin - 29 maj 2019 20:56

När man vaknade var man rätt så trött. Det var soligt när man skulle cykla men det blåste väldigt kallt. Dagen har gått rätt så fort. Till rasten fick man lite gott som blev över från i går från mötet. Det blåst kallt hela dagen. Man fick ta av och på jackan hela tiden. Till mellis grillade vi korv oh bröd. Senare när man kom hem blev det fixa lite kvälls mat efter som man kom hem sent. Efter maten blev det fixa rent katt lådan och sen blev det ta en dusch. Så det behövdes och sen har man bara tagit det lugnt. Det har Truls med gjort. Blir att gå lägga sig skapligt i kväll. Är rätt trött nu. Men nu tar jag lång ledigt och helg.  

   

Av Malin - 28 maj 2019 21:22

Man var lite små trött när man vaknade i morse. Det var lite sol när jag cyklade i morse men lite kallt var det. Det har regnat nästa hela dagen idag. Så inge kul väder. Den här dagen gick ganska snabbt men lång dag blev det. Efter jag hade slutat så blev jag kvar på jobbet. För i skulle ha möte och hann inte gå hem i mellan. Vi fikade lite gott. Fick lite lock i öronen då också. Tur när man skulle hem blev det fint väder. Vi fick åka hem lite tidigare. Så det var skönt. För man var så trött. Man fixade lite snabbt att äta och sen har man bara tagit det lugnt. Det finns inget att se på heller. Så det blir att gå sova nu i stället. Är så glad över min tavlan som vi fixade klart i helgen. Blev så fint i sovrummet.  

     

Av Malin - 27 maj 2019 21:17

När man vaknade i morse var man väldigt trött idag. Men det gick över senare. Man fixade sig och drack lite c-vitamin. Har blivit lite bättre har inte ont i halsen längen men man hör att jag är förkyld. Försökte ta lugnt på jobbet. Men det var rättt fullt upp idag och rätt lång dag idag. Inte så bra väder heller. Innan man skulle hem handlade man. Måste prova dom här drickorna också. När man kom hem fixade vi lite kvälls mat. Efter tog man fram kläder till i morgon. Truls från i kväll. Nu kollar man på en stund till innan man ska sova.   

     

Av Malin - 26 maj 2019 21:51

Igår var det fullt upp hela dagen. Vi gick upp tidigt och fixade oss. Man var inte så trött heller. Men man gick la sig skapligt också. Sen gick vi till tåget. För vi skullle till Stockholm med en vän. Där vi gick av var det öppet. Lite senare tog vi tunnelbanan och se blev det att vi åt frukost/lunch. Sen gick vi runt lite affärer. Sen köpte man glass på doken behövde ha de till halsen. Hade bara ont just då. Sen hittade man lite nya drickor och snacks. Känns som vi var över allt igår också hehe. Sen fick  vi leta lite över allt där vi skulle se live podden med Nemo. För dit kom det tre skådisar också. Vi hade köpt biljetter till det för länge sen. Efter det tog vi tunnelbana och sen åt vi lite. Senare tog vi tåget hem. Sen körde våran kompis mamma hem oss. Tack så mycket det var snällt. För vi var väldigt trötta igår. Man var uppe en stund till när man kom hem och packade upp allt. Några bilder från idag. Men bilden på mig och mamma är inte ny. 

                                                                        

Idag tog vi sovmorgon. Det behövdes verkligen. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Sen slängde vi skräp. Efter det kom det verkligen massor med regn och blåste kallt. Sen hämtade svärfar och och Dannes bror oss. Vi handlade lite först och sen åkte vi firade fasters finaste Alma som blir 10 år i morgon. Fick en kram när hon tackade presenten så mycket. Sötnosen. Vi fick massa gott. Sen åkte vi hem med svärmor. Vi fixade en lätt mat. För vi inte var jätte hungriga. Efter det tog man fram kläder tills i morgon. Sen blev det att duscha och fixa sig lite. Efter det kollade man på mamma galan. För det morsdag idag också. Fikade lite. Så det varit fullt upp hela helgen men kul har man haft. Mår lite bättre idag. Bara lite snorig. Blir att försöka sova lite om vi kan. Man sov lite för länge idag. Här kommer det lite bilder från igår. 

                     

Grattis mamma Anne-Lie på morsdag älskar dig. Du är min hjälte.

Som alltid finns för mig. Du fick dit paket redan i fredags.   


 

Grattis alla mammor på eran morsdag Tycker så synd dom

som inte har någon mamma kvar också kramar till dom.  



Av Malin - 24 maj 2019 21:18

I natt vaknade man att förkylningen har blivit värre. Mer ont i halsen och snorig. Tur att jag var ledig idag. Så man kunde ta det lugnt idag. Tur har ingen feber. Har inte varit förkyld på länge. Så det var min tur nu då. Älsklingen är också det. Men spelade in en video idag. Så den har man laddat upp. Senare kom mamma hit. Fick jordgubbsplantor som mamma har hängt upp vid våran balkong. Pappa hade fixat det åt oss. Tack så mycket. Sen tog vi en snabb kaffe. Efter det bytte man dag till tvätten också. Sen åkte vi till guldfynd först och sen stor handlade vi. Då kom det lite små regn. Innan åkte hem köpte vi hem shop shop. Truls är ju bara för söt hehe. Efter det blev det dusch och sen har det bara varit en lugn kväll.  Äta lite gott också. Blir att sova tidigt i kväll. Måste fixa klart allt till i morgon också.  Så nu säger jag godnatt och trevlig helg på er alla.  

             

                       Idag har jag och min fästman Daniel varit förlovade i  7 år och 8 månader.<33

 

https://www.youtube.com/watch?v=IXrZh_W_X6Y


Av Malin - 23 maj 2019 20:57

I morse när man vaknade var man bara lite små trött. Det var fint ute på morgonen. Såg en hare också. Men kom lite små regn när jag cyklade men det märkts inte. När man skulle äta frukost på jobbet kom det massor med regn. Tur att man var redan på jobbet då. Senae vart det soligt och varmt ute. Inna man åkte hem blev det lämna filmer som jag hade lånat och när man kom hem blev det fixa kvälls maten. Fick hem min tygväska. Tror jag börjar bli förkyld. Har lite små ont halsen och känner mig lite snorig. Så manår dricka lite varma drickor nu. Hoppas det går över. Det känns lite i ryggen från igår också. Det fortarande jätte rött. Blir att sova och hoppas det blir bättre snart.  

           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards