prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 26 maj 2019

Igår var det fullt upp hela dagen

Av Malin - 26 maj 2019 21:51

Igår var det fullt upp hela dagen. Vi gick upp tidigt och fixade oss. Man var inte så trött heller. Men man gick la sig skapligt också. Sen gick vi till tåget. För vi skullle till Stockholm med en vän. Där vi gick av var det öppet. Lite senare tog vi tunnelbanan och se blev det att vi åt frukost/lunch. Sen gick vi runt lite affärer. Sen köpte man glass på doken behövde ha de till halsen. Hade bara ont just då. Sen hittade man lite nya drickor och snacks. Känns som vi var över allt igår också hehe. Sen fick  vi leta lite över allt där vi skulle se live podden med Nemo. För dit kom det tre skådisar också. Vi hade köpt biljetter till det för länge sen. Efter det tog vi tunnelbana och sen åt vi lite. Senare tog vi tåget hem. Sen körde våran kompis mamma hem oss. Tack så mycket det var snällt. För vi var väldigt trötta igår. Man var uppe en stund till när man kom hem och packade upp allt. Några bilder från idag. Men bilden på mig och mamma är inte ny. 

                                                                        

Idag tog vi sovmorgon. Det behövdes verkligen. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Sen slängde vi skräp. Efter det kom det verkligen massor med regn och blåste kallt. Sen hämtade svärfar och och Dannes bror oss. Vi handlade lite först och sen åkte vi firade fasters finaste Alma som blir 10 år i morgon. Fick en kram när hon tackade presenten så mycket. Sötnosen. Vi fick massa gott. Sen åkte vi hem med svärmor. Vi fixade en lätt mat. För vi inte var jätte hungriga. Efter det tog man fram kläder tills i morgon. Sen blev det att duscha och fixa sig lite. Efter det kollade man på mamma galan. För det morsdag idag också. Fikade lite. Så det varit fullt upp hela helgen men kul har man haft. Mår lite bättre idag. Bara lite snorig. Blir att försöka sova lite om vi kan. Man sov lite för länge idag. Här kommer det lite bilder från igår. 

                     

Grattis mamma Anne-Lie på morsdag älskar dig. Du är min hjälte.

Som alltid finns för mig. Du fick dit paket redan i fredags.   


 

Grattis alla mammor på eran morsdag Tycker så synd dom

som inte har någon mamma kvar också kramar till dom.  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards