prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2017

Av Malin - 30 december 2017 21:30

I morse tog vi sovmorgon. Efter man hade vaknat åt man lite frukost. Det fick bli att ta det lugnt idag. Man behöver såna dagar med. Så man har mest kollat på tv idag. Senare blev det att fixa kvälls maten och fixa tvätten till imorgon. Nu är bara tv mys en stund till med lite gott. Innan man ska sova. Snart blir det ett nytt år också.   

       

Av Malin - 29 december 2017 21:55

Igår vart det fullt upp. Väder var lite konstigt igår. Vi gick ner till stan en sväng. För vi skulle göra lite ärenden där och sen träffa vi några kompis där med.  Sen åt man lite och tog det lungt. Man fixade lite här hemma och sen gick hem till en kompis lite snabbt och hämtade saker. Efter det gick vi på bio. Vi kollade på Star wars och det var riktigt lång film. Men bra var det. Man bara upp en stund igår.   

  

Idag gick man upp tidigt. Mamma hämtade oss. Truls kom hem idag också. För åkte vi till läkaren och tog en blondprov. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och åt lite frukost. För det fick jag inte göra innan jag var hos läkaren. Efter det åkte vi till E-tuna. För jag hade presentkort kvar och så ville dom dit med. Vi åt lite buffe till lunch. Vi köpte även den nya guld nocco och det var inge god. Det var svårt veta vad smakde också. Vi hadlade lite annat också. Vi kom hem rätt sent. Vi fixade lite snabb mat och sen tog man en dusch. Nu blir tv mys en stund till innan man går och sover.  

                         

Av Malin - 27 december 2017 21:33

I morse gick vi upp en skapligt tid. Vi fixade oss lite. Efter det gick man ner till stan och köpte presenter. Man träffade även på kompisar där. Vi kollade runt i affäer och tog en fika. Jag hittade lite saker till min presentkort också. När vi kom hem tog man det lugnt. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. När vi åt kollade vi på en serie och sen fick det bli att ta en dusch. För stund sen åt man lite mellis och senare blir att gå sova.  

 

Av Malin - 26 december 2017 21:55

I morse gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss lite. Min föräldra skulle ha hämta oss men det blev inte så. Så vi åkte med Dannes bror till E-tuna och shoppade lite. Sen blev det en sen lunch. Det var riktigt mycket med folk där. När man kom hem fixade man lite saker och sen byte man om. Sen har det bara lung kväll fram för tv med lite gott mellis. Det blir tv en stund till innan man går och sover.  

 

Av Malin - 25 december 2017 21:45

I morse sov vi ut lite. Senare blev vi hämtade av Dannes bröder. Vi åkte och kollade lite och handlade lite. När man kom hem åt i lite frukost/lunch. Senare plockade vi bort lite av julen. Annars har det varit en lugn dag idag. Har kollat på filmer som har varit på tv. Åt lite gott för en stund sen och snart får det bli att gå sova.  

           

 

                           Igår har jag och min Daniel varit förlovade i 6 och 4  månder.<33


Igår firade vi jul för sjätte gången och det är jag glad att får gör det med min älskling. Jag älskar han så mycket. Puss och kram till dig älsklingen Daniel från din fästmö Malin.    


  God jul och gott nytt år min älskade fästman Daniel.  


  Hoppas ni också haft en bra jul.  

Av Malin - 24 december 2017 22:24

Igår vart det fullt upp. Först tog vi sovmorgon. Efter det åt vi frukost och kollade på julkalendern. Sen fixade vi oss och packade det sistade vi hade kvar att packa. Senare kastade vi skräp. Sen hämtade mamma oss. Vi skulle sova över hos dom. När vi kom fram fikade vi lite och sen blev det tv mys. Efter detåt vi hamburagre och pomes. Senare spelade vi bingoo. Vi var så nära att vinna. Efter det gick vi och la oss.   

      

I morse när man vaknade blev det tomte gröt och kaffe. Sen väntade vi på att gästerna skulle komma. Pyret blev jul fin. Truls var med men han var inte i närheten just då. När alla kom åt vi jul maten och senare fikade vi. Det blev även godis Sen delade vi ut lite paket. Efter det åkte vi till nästa stället pappa körde hem till svämor. Vi firade jul med dom med en stund. Vi fikade lite sen kom tomten delade ut paket. Efter det fick vi lite mat att ta med hem och fick en jacka som inte svämor ville ha kvar. Tack så mycket. Danne syskon körde hem oss. Vi skulle ha sovit där med men det blev inte så. När man kom hem packade man upp allt och sen tog man en dusch. Man tog på sig nattkläderna och man åt lite gott även lite jul mat igen. För vi åt bara mat vid lunch. Snart blir det nog att gå sova är så trött redan nu.  

                                         

Idag är det fjärde advent.

Hoppas ni har haft en mysig dag idag.

                  Det gått galet fort dom här dagarna också.    

   God jul hoppas ni alla har haft en

             riktigt mysig jul alla min vänner.    


Av Malin - 22 december 2017 21:50

I morse gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen blev vi hämtade av Dannes bror.  För vi skulle handla lite julklappar till hans syskon barn och till några djur hehe. När man kom åt man sin frukost och kollade på julkalendern. Senare fixade vi hans nya mobil. Efter åkter vi till hans andra bror. Hjälpte oss med mobilen och så åt vi pizza där. När vi kom hem tog man en dusch och tog på sig natt kläderna. Vi åt lite gott som vi hade handlat och kollade på tv. Chip står det midsommaar på så det var lite kul men den var ine gammal ändå. Det blir tv mys en stund till innan man går och sover.   

                   

Av Malin - 21 december 2017 20:50

I morse var man lite små trött. Men har haft en bra dag. Det har varit väldigt halt ute idag också. Men det har varit rätt bra väder ute. Sen har man fått lite presenter. Först av två av barnen. Den ena fick jag kotteljuset med glitter på och fint kort som hon hade gjort. Den andra var det en lite burk med blomma som doftade gott och en fin snäcka. Jag tror att sakerna kommer från tailand. Fick även fint kort av han som hade hade gjort. Tack så mycket. Sen fick jag även paket av min chef. Så resten av sakerna var från henne. Tack så mycket för det. Dom godis med papper på det var dom jag köpte provade dom lite. skulle ha jobba imoron också men fick fråga att vara ledig så det tycke jag kunde behöva. Vila upp mig lite extra. Så man har lite lång ledig. Blir nog att gå sova snart är så himla trött nu.    

                                             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards