prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 december 2017

Av Malin - 4 december 2017 21:20

I torsdags åt vi lite frukost hemma hos våran kompis. Sen åkte vi till vårat hotell i Jönköping. Där träffade vi dom vi skulle vara med. Senare åt vi buffe. Sen blev det en lung kväll. Vi gick la oss rätt skapligt tid efter som vi skulle kom upp tidigt.   

    

När man hade vaknat blev det att ta en dusch och sen blev det frukost buffe. Sen gick vi till dreamhack. Vi gick runt träffade olika kändisar åt god mat träffa våra fler vänner där. Finns så mycket man kan göra där. På kvällen sov vi i en sovsal. Med våra sovsäckar inge skönt kallt var det med.  

                                                    

Lördagen gjorde typ samma sak. Vi kollade även i deras affärer och gjorde olika tävlingar. Dom bjöd oss på olika saker och kaffe fanns det gratis. Vi gjorde massa annat kul också. Senare blev det sovsalen igen.  

                 

Världens bästa Britney Spears fyller 35 år i lördags. Grattis till henne.   

Hon kommer alltid vara den bästa och jag kommer att älska henne hela tiden vad son än händer med henne. Har gillat  hennes så länge också.   


I söndags fyllde jag år. Så detvar många som grattade mig. Så det blev en bra födelsedag då. Vi gjorde massa kul igår med. Vi åkte även och handlade medtvå kompisar där. Det blev sovsalen igen.  

           

  Jaha nu är man 27 år då.   

  Happy Birthday to me.  

 

i söndag var det första advent. Hoppas ni har haft en mysig dag igår.

Det gått galet fort dom här dagarna också.   


Idag gick vi upp direkt och packade. Dom stängde tidigt idag. Dom bjöd på macka inna vi gick. Vi gick och väntade inne i hotellt. Våran kompis mamma skulle hämtade oss. Medans vi väntade på henne köpte vi lite fika. Det var snällt. Man sov lite i bilen dit och hem. Vi åt lite mat innan vi åkte hem också. När man kom hem blev det packa upp och tog en dusch. Man tog även fram kläder tills imorgon. Mamma kom lite snabbt och lämnade lite saker och lämnade Truls. Han fick öppna sina luckor idag. Det var gott tycke han. Nu blir det lugn kväll. Man ska gå sova nu är så trött nu. Biöderna vet jag inte vilka daga alla tagna som vissa tar jag bara någon dag. Jag ladda bara några bilder annars blir det för mycket. Alla finns på min fb.  

                           

Vi har haft det bra när vi varit borta vi kom hem rätt semnt idag. Borta bra men hemma bäst. Tack så mycket även för alla grattisar det glädjer mig enormt mycket.   



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards