prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 december 2017

Av Malin - 10 december 2017 21:22

Hela helgen har varit fullt upp. Först på fredagen blev det att fixa sig lite. Fixade även till det saker jag behövde ha den dagen och kvällen. Jag var på jobbet en stund och sen hämtade mamma mig. Så jag kunde åka till läkaren och sen blev det att åka till jobbet igen. Hade en sen dag och sen blev vi hämtade på stan av våran kompis pappa. Våran kompis och en till skulle också på Idol finalen 2017.  Fast dom hade inte vip som vi hade. Men det var så snällt att vi kunde åka med dom dit och hem det tackar vi så mycket för. Vi åt buffe och träffa några av idolerna vi träffade även andra kändisar som var där. Det var rätt person som vann. Det var chris som vann. Grattis till han. Vi har haft en toppen dag. Vi hade fått ett julkort också som vi tackar så mycket för. Vi kom hem sent så man gick la sig direkt när man kom hem.  

                                                                

 

Igår när det var lördag så sov ut lite och sen åt vi frukost och kollade på julkalendern. Missade de som gick i frdags så fick se på två stycken då. Senare tog man en dusch och sen åt vi lite tidigare kvälls maten. Sen fixade man sig och sen kom det några kompisar hit och firade mig lite. Vi fikade och åt gott. Vi tog en promenade ut. Tack så mycket alla som kom. Man var uppe en stund till innan man skulle gå sova.  

    

Idag sov vi ut lite och sen gick man ner med tvätten. Medans man väntade på han den skulle bli klart så åt vi frukost och kollade på julkalendern. Sen hämtade man tvätten och hängde upp den. Sen kom mina föräldrar,moster och min bror hit. Dom firade mig lite. Man tände lite andvents ljus också. Sen kom även Dannes  bror och hans familj hit. När dom hade åkt fixade man lite och sen blev fixa lite kväls mat. Man tog även fram kläder tills imorgon och man tog en dusch. Sen har det bara varit lung kväll framför tv med lite gott. Fick lite gott igår och idag. Snart får det bli att gå sova lite.   

                  

                         Idag är det andra advent. Hoppas ni har haft en mysig dag idag. 

                                         Det har gått galet fort dom här dagarna också.    

 

                 Det är ingen vanlig dag idag för det är min namnsdag idag hurra hurra.

                          Jag blev döpt efter saltkråkan filmen också. Så det är gullig.    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards