prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2022

Av Malin - 28 februari 2022 21:14

I morse blev det att gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. Sen kollade jag på klipp en stund. Sen gick jag till bussen. Det varit ganska lugn dag idag. Det varit sån solig dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och efter det blev det att kolla klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova. Blir att sova snart. Jag börjar bli så trött redan nu. Bilden på Truls är inte från idag.  

 

Av Malin - 27 februari 2022 21:43

Vi gick upp en rätt skaplig tid idag med. Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. Efter det fixade jag mig lite och sen gick jag ner med tvätten. När jag var klar med det blev det att göra rent i katt lådan. Efter det gick jag ner och slängde lite skräp. Det var så soligt och fint väder idag med. Jag har även dammsugit och torkat golven. Jag gjort mycket idag. När jag var klar med allt kolla jag på klipp en stund. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog jag en dusch. Nu kollar jag på tv till jag ska sova.   

          

Av Malin - 26 februari 2022 21:14

Idag gick vi upp en skaplig tid. Efter vi hade vaknat blev att fixa lite frukost. Jag kollade även på ett klipp en stund. Senare kom mina föräldrar och hämtade oss. Vi åkte till Stallarholmen. Vi var först på en loppis. Efter det fikade vi en liten stund. När vi var klar med det så gick vi och pantade. Vi passade på och hälsa på svärmor lite snabbt också. Sen åkte vi även till Hedlandet. Det var så länge sen vi var där. Innan vi åkte hem handlade vi. När vi kom hem blev det att fixa lite olika saker här hemma. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev att kollat på film och sen blev det att kolla på mello. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova. Jag börjar bli små trött nu.  

   


Av Malin - 25 februari 2022 21:12

Blev att gå upp rätt tidigt idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på olika klipp också. Sen blev det att ta bussen till jobbet. Det var is och massa vatten ute idag. Solen var framme idag. Den var ganska varm idag. Det varit en lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och jag kollade även på klipp en stund. Efter det tog jag en dusch och sen har vi kollat på Talang. Nu blir det att kolla på tv en lite stund till innan jag går och sover. Jag börjar bli trött nu. Så jag säger nu god natt och trevlig helg på er alla. Här bjuder jag på bild på Truls som är tagen idag också. 

 

Av Malin - 24 februari 2022 21:20

I dag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa frukost. Jag kollade på olika klipp en stund. Sen gick jag till bussen. Det var väldigt halt ute idag. Senare dag blev det jätte blött i stället. Det varit en lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Blev lasagne idag. Sen har ja bara kollat på klipp. Nu kollar jag på serie stund innan jag ska sova.  

 

 

                        Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 10 år och 5 månader.<33


Av Malin - 23 februari 2022 21:39

Idag blev det att gå upp tidigt. För jag började tidigare idag. Så jag fixade mig efter jag hade vaknat och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Sen gick jag till bussen. Då kom det mer snöt ute. Det varit ganska fullt upp idag. Innan jag åkte hem blev det att göra ett ärende. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på serie och snart blir det att sova.  Bilden på Truls är inte tagen idag. 

     

Av Malin - 22 februari 2022 21:14

I dag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att göra lite frukost. Jag kollade även på olika klipp en stund. Sen blev det att gå till bussen. Det varit en lugn dag idag. Det var bättre väder idag. Det var massa snöt ute idag och solen kom fram idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Sen har jag bara kollat på olika klipp. Blir att fortsätta med det tills jag ska sova. Blir att sova snart. Den här chokladen är god.    

Av Malin - 21 februari 2022 21:51

Idag blev gå upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. Sen blev det att ta det lugnt en stund. Sen blev det att gå till bussen. Det var snö storm och det varit hela dagen. Det blåste verkligen kallt också. Det varit en lugn dag. Min sambo och hans bror hade hämtat det vi hade stor handlat tidigare idag. Men dom hade glömt en lucka. Så mamma hämta mig på stan. Sen åkte vi och hämta det som dom hade glömt. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen har jag kollat på olika klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova. Det blir att gå sova snart.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards