prinsessanmalin

Alla inlägg under april 2017

Av Malin - 30 april 2017 23:20

I morse tog vi lite sovmorgon och efter det åt vi lite frukost. Vi tog det lugnt en stund och sen gick vi till stan. Vi åt en glass och sen gick vi hem. Vi fixde lite med kvälls maten och sen tog vi det lugnt en stund. Senare gick ner till stan igen och kollade på en brasa där vid stranden. Vi köpte fika där och det var eldshow där också. Vi kom hem för en stund sen. Vi kollar på film nu innan vi ska gå sova. Hoppas alla har haft en bra valborg nu.  

                           

  Ha en riktig mysig valborg alla mina Blogg vänner nu. Önskar Truls med familj.  


  Ha en riktig trevlig valborg alla mina Blogg vänner nu.    

 

Av Malin - 29 april 2017 20:59

I morse gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och åt lite frukost. Sen kom våran kompis mamma och hämade oss. Vi till Stallaholmen. För där var det mc marknad. Vi köpte en dricka och tog ut pengar innan vi gick in dit. Den hade jag aldrig provat den förute. Vi fick en stämpel också. Sen blev vi bjudna på mat hemma oss dom. Innan vi åkte hem handlade hans mamma lite gott till oss alla. Sen åkte vi hem. Tack så mycket för allt. När man kom hem blev det att fixa lite olika saker. För en stund sen åt vi lite gott och kollade på talang. Nu kollar vi på film innan vi ska gå sova.  

                 

Av Malin - 28 april 2017 22:24

I morse var man lite små trött som vanligt. Det var så dimmigt ute imorse när jag skulle cykla till jobbet idag. Jobbet har det varit lugnt men en lång dag idag. Efter jag hade slutat träffade vi kompisar. Vi tog en kaffe på stan och satt ute i solen. Innan vi gick hem så gick vi och handlade lite gott till helgen. När vi kom hem blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch och ta på sig natt kläderna. Nu kollar man på tv och äter lite gott innan vi ska gå sova lite. Är så trött redan nu. Nu får ni ha en riktigt trevlig helg nu alla där ute.  

       

Av Malin - 27 april 2017 22:40

I morse var man lite små trött. Man fixade sig och sen tog man bussen sen. Jobb dagen gick bra. När man kom hem tog man det lugnt en stund och senare blev det att fixa lite kvälls maten. Efter det fixade man kattlådan. Sen gick vi och slängde lite skräp. Sen har varit en lugn kväll hela kvällen. För en stund sen kollade man på tv och åt lite kvälls mellis. Nu blir det att gå sova lite.  

 

Av Malin - 26 april 2017 22:07

Imorse var man lite trött. Truls säger att vattnet är godare i kranen. Han drack där imorse. Jag tänkte ta bussen idag men missade den. Så jag fick ta cykel idag. Jobb daggen var vi i skogen och drack lite kaffe. Idag har vädret varit jätte konstigt. Sol,reng och snöhagel. Tur var det sol när jag skulle hem. Först träffade jag mamma på stan och gjorde ett ärenden där. Sen åkte man hem och fixade kvälls maten. Efter det tog man en dusch och sentog man på sig natt kläderna. För en stund sen åt man kvälls mellis och kollade på lite tv och nu blir det att sova lite.  

 

                      Såg att 17 april var det 4 år sen min skruttan Smulan fick somna in.

                    Det var 2013. Det känns som att det inte var så länge sen hon fick somna in.     

Av Malin - 25 april 2017 22:05

Imorse var man lite små trött. Jobb dagen gick bra. Men när jag skulle hem åka hem blev det snöstorm. Så alla på jobbet sa lycka till till mig efter som jag cyklade också haha. Dom tycke så synd om mig. Imorgon blir det nog bussen tror jag. Det var så blött ute och det var svårt att se när man skulle cykla. Skönt var det att få komma hem. Jag byte om när jag kom hem. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Jag tog även den sista medicinen idag. Så skönt att slippa den nu. För stund sen åt man mellis och kollade på tv. Nu blir det att försöka sova lite.  

         

Av Malin - 24 april 2017 22:01

I morse gick man upp tidigt och fixade sig. Det var så soligt imorse när jag cyklade till jobbet. Jobb dag gick så bra. När jag skulle hem var inge skönt väder. Det blåste riktigt mycket och regnade rätt mycket. Det var mest blåst och regnt där vid bron. Jag trodde jag skulle mer blött en vad jag blev.  Paraply gick inge bra för det blåste så mycket. Tur skulle man bara hem. Därför tog inte jag på mig regnkläderna också. När man kom hem byte man om och sen fixade man med kvälls maten. Efter det kollade vi på film och nu blir det att försöka sova lite.            

                           Idag har jag och min Daniel varit förlovde i 5 år och 6 månader.<33


Jag älskar att ligga i din famn och veta att jag kommer vakna upp bredvid dig varje morgon. Du och Truls kommer alltid var det bästa för mig. För ni är det bästa jag har. Pussar till er från er Malin.  


Av Malin - 23 april 2017 20:59

I morse tog vi lite sovmorgon. Sen fixade vi oss och åt lite frukost. Sen tog vi en promenad på stan. Vi med kompisar en stund. Vi köpte glass och en dricka. Vi satt vid vattnet och åt dom. Sen blåste det så kallt så vi gick hem en stund. Vi fixade lite tacos lite snabbt. Sen gick ner till Thomas arenan där tittade vi på The Boppers band. Vi fick rea också. Så det var snällt. Vi träffade även på dom som var med tv familjen karlsson. Så det var ju coolt i våran lilla stad. När kom hem blev det ta fram kläder tills imorgon och sen blev det att ta en dusch. Efter blev det jordgubbar med socker och mjölk. Nu blir det att försöka sova lite.                  


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards