prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Malin - 18 april 2017 21:52

I morse åt man lite frukost. Sen var mamma och snäll och körde mig till läkaren. Jag fick veta att jag har bihåleinflammatin. Det var det jag trodde jag hade också. Så nu har man fått penicillin och saltlösande vatten. Det inte lätt när man inte tål vanlig nässpray heller men vi har löst det vad jag kan ha istället som tur är. Så nu är det bara vila och ta det lugnt som gäller. Så efter läkaren hämtade man ut penicllinet och sen åkte man hem. Tack så mycket mamma att du följde med mig dit. Fick det h'är påskkortet av en vän också. Tack så mycket. Senare blev det att lite och sen byte man om till natt kläderna. Bara kollat på film och tagit lugnt. Nu blir det att gå sova. Så man blir frisk någon gång.  

  6 år och 2 månader min söta Daniel.<33 


Du och jag har så mycket roliga och fina minnen ihop. Fler vill vi ha. När man inte mår bra så finns du alltid där och jag älskar dig grymt mycket. Puss till dig älskilng Daniel från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards