prinsessanmalin

Alla inlägg under september 2021

Av Malin - 30 september 2021 21:43

Fick sova lite lite längre med, Efter jag hade vaknat blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Idag har det varit riktigt kallt ute. Det varit ganska lugn dag. När jag skulle hem kom det lite små regn ute. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls maten. Efter det blev det att olika klipp. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova.  

 

Av Malin - 29 september 2021 21:46

Idag med fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixa jag lite frukost. Jag kollade serie en stund. Jag började lite tidigare idag. Så innan jag cyklade till jobbet blev det att slänga skräp. Idag var det kallt och blåsigt ute. Det varit fullt upp idag. Fick gå tidigare idag. För jag kom tidigare idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Blir att gå och sova snart. Börjar redan bli trött.  

   

Av Malin - 28 september 2021 21:22

Idag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar blev det att fixa lite frukost. Hade även lite tända ljus och kollade serie en stund. Det var så blåsigt och små kallt när jag cyklade till jobbet idag. Det varit ganska lugn dag idag. Innan jag åkte hem blev det att göra lite olika ärenden. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog jag fram kläder tills i morgon. Nu kollar jag på serie tills jag ska sova. Men jag börjar bli trött redan nu. Det är små kallt inne så vi har tänt lite ljus också.  

       

Av Malin - 27 september 2021 21:46

I morse gick jag upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar med det tog jag det lugnt en stund. Senare cyklade jag till jobbet. senare på morgonen kom solen. Det varit ganska lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla lite klipp. Nu kollar jag på tv en stund till innan jag ska sova.  

 

Av Malin - 26 september 2021 22:27

I morse gick jag upp en rätt så tidigt. Jag fixade mig lite. Efter det blev det att slänga skräp. När jag var klar med det tog jag cykel och gjorde ett snabbt ärende. Det var så soligt och varmt idag med. När jag kom hem blev det att fixa lite frukost och kolla på olika klipp. Efter det blev det att gå ner med tvätten. Medans vi väntade på att den skulle blir klar blev det en stor städning hemma. Vi har även dammsugit och torkat alla golv. Jag har även gjort rent till katt lådan. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog jag fram kläder tills i morgon. Efter det tog jag en dusch. Nu kollar jag på nya Beck på tv. Efter det får bli att gå och sova.  

     

Av Malin - 25 september 2021 22:36

I morse gick vi upp rätt skaplig tid. Efter vi hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att äta lite frukost. Kollade även på några klipp. Efter tog jag cykel till stan. Det var så soligt och varmt ute idag. Först kollade jag på loppisen som var på stan och sen blev det att handla innan jag cyklade hem. När jag kom hem blev det att ta det lugnt en stund. Senare blev det att små fixa med olika saker. Efter det blev det att fixa lite kvälls mat. När vi hade ätit klar blev det att kolla på tv och det får bli tills jag ska sova. Jag börjar redan bli så trött.  

     

Av Malin - 24 september 2021 22:56

Idag gick jag upp jätte tidigt. När jag vaknade var det kallt och mörkt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att kolla klipp en stund. Det blåst storm hela natten och lite på morgonen. Det varit ganska lugnt idag. Jag fick sluta lite tidigare idag. Jag gjorde ett snabbt ärende innan jag åkte hem. När jag kom hem hämta min Sambos bror oss. För att vi skulle hämta våra nya mobiler som hade kommit till Eskilstuna. Efter vi hade hämtade ut dom så handlade vi lite och sen köpte vi på max. Vi åt hemma. När vi kom hem blev det att fixa med mobilerna och sen fick det bli att ta en dusch. Så vi haft en bra dag ändå på våran dag. Efter duschen fick bli att kolla på tv. Nu kollar jag på klipp en stund. Jag börja bli trött. Så nu säger jag trevlig helg och god natt på er alla.  

 

 

         

 

                                Idag är det 10 hela år som jag varit förlovad med min fästman Daniel.<33


                        Helt galet vad åren och månaderna går fort. Känns som vi varit ihop hela vårat live.<33


Av Malin - 23 september 2021 22:30

Idag började jag lite tidigare. Så jag gick upp tidigare idag. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det äta lite frukost. Jag kollade även på serie en stund. Innan jag åkte blev det att slänga skräp. Då var det höst väder ute. Senare kom det massor med regn nästan hela dagen. När jag skull hem kom solen. Innan jag åkte hem blev det att göra lite ärenden. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls maten. Efter det blev det att kolla på lite klipp. Nu kollar jag på serie och snart blir det att gå och sova.  

       

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards