prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2019

Av Malin - 30 augusti 2019 22:27

I morse efter man hade vaknat var man inte så farligt trött. Idag var det lite blåsigt väder. Men det var skönt att det inte var för varmt idag. Det var en rätt lugn dag idag. När man kom hem fixade man lite kvälls mat. Sen kom en vän hit. Vi gick till stan direkt. Vi handled först. Sen gick vi till våran kyrka.. Vi skulle kolla på Anna Kruse och Stina Ekblad tolkar Edith Södergran. Det var så fint ute när man gick hem. Nu blir det bara kolla på tv äta lite gott. Men blir att sova snart. Är så trött och det Truls också säger han hehe. Så nu säger jag godnatt och ttrevlig helg på er alla.  

                                       

Av Malin - 29 augusti 2019 22:19

Det åskade nästa hela natten. Det skulle regnat i morse men tur regnade det inte när jag skulle cykla. Det har varit så kvavt väder idag. På rasten blev äta sin lunch och så fanns det fika. Senare kom det massa regn och åska när vi var ute. Även blixrade. Vi fick springa in. Vi hade inga regn kläder på sig. Efter jag hade slutat hade det slutat regnat som tur var. Men jag blev så blött när vi var ute förut så jag fick ta på mig nya kläder när jag kom hem. Efter det fixade man kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll. Det har åskat lite på kvällen också. Blir att gå sova snart.  

       

Av Malin - 28 augusti 2019 22:21

Man vaknade skapligt i morse. Man fixade lite frukost och sen kollade man på nyhetsmorgon. Sen fixade man sig. Senare gick man ut och slängde skräp. Efter det fixade man lite lunch och kollade på film. Man har även vattnat jordgubbarna. Truls var så glad när jag var ledig idag. Senare fixade man med kvälls maten. Efter det blev det ta en dusch och ta fram lite kläder tills i morgon. När man kollade på tv kom det blixrar och åska. Man såg blixtrna här från och dom var så starka. Det små åskar fortfarande. Det gjort det rätt länge nu. Blir att gå sova snart.  

   

Av Malin - 28 augusti 2019 22:21

Man vaknade skapligt i morse. Man fixade lite frukost och sen kollade man på nyhetsmorgon. Sen fixade man sig. Senare gick man ut och slängde skräp. Efter det fixade man lite lunch och kollade på film. Man har även vattnat jordgubbarna. Truls var så glad när jag var ledig idag. Senare fixade man med kvälls maten. Efter det blev det ta en dusch och ta fram lite kläder tills i morgon. När man kollade på tv kom det blixrar och åska. Man såg blixtrna här från och dom var så starka. Det små åskar fortfarande. Det gjort det rätt länge nu. Blir att gå sova snart.  

   

Av Malin - 27 augusti 2019 21:43

Igår och i morse hade man smått ont i halsen men gick över sov fort man drack något. Man fixade sig och sen tog man det lugnt. Det tog lite tid innan solen ville titta fram. Men sen kom värme fram när jag nästan var där. När jag kom fram tog jag på mina shorts. Tur att jag tog på mig det.Tur hade jag med mig vatten flaska.  Dagen gick fort. Det var så varmt att cykla också. När man kom hem blev det att fixa kvälls mat och sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Blir att gå sova om en stund.  

     

Av Malin - 26 augusti 2019 21:40

Igår blev det fullt upp. Vi gick upp skapligt och sen fixade vi oss. Vi åt lite frukost. Sen fixade vi allt som behövdes fixas. Sen blev vi hämtade av mina föräldrar. Vi skulle slänga våran soffa i soptippen. Sen köpte vi glass och dricka. Första gången jag provade den glassen. Efter det åkte vi till Stockholm. Vi gick av på ett ställe i Stockholm och sen blev vi hämtade av en kompis där i från. Han körde oss till där Rix fm festivalen skulle vara. För det var ingen i Eskilstuna i år. Mina snälla föräldrar hämtade soffan till oss. Vi köpte den av min bror och hans tjej. Den är likadan som vi hade förut men annan färg bara. Nu har vi fler klädsel till soffan. Vi köpte en till soffa puff. Den andra vi har är i sovrummet i stället och det blev.  Vi kom hem rätt sent. Man var trött när man kom hem. Så man gick la sig nästan när vi kom hem. Våran kompis körde hem oss. Tack så mycket.   

                                                             

Idag var man lite små trött. Men fixar sig sen åkte man. Har varit fullt upp idag. När vi kom hem så bärde vi upp den nya soffan puffen. För vi kunde inte lämna den igår. Sen fick var hos föräldrna igår. Därför gickjag också la mig tidigt. Hade ingen stans att sitta på. Vi fick hjälp att bära av en som vi känner också. Han har så gullig hund också. Tack alla för hjälpen igår och idag. Man passade på dammsuga och torka golv efter allt var klart. Man tog på klädsel på den gamla puffen som blev tvättad. Det var lite svårt att få på den men det gick till slut. Det var jätte varmt idag. När man var klar med allt fixade man lite mat. Sen har man bara invigt den nya soffan. Soffan är rätt ny också. Truls gillade soffan också. Han blev lite rädd när den kom bara och för han som kom hjälpte oss. Han kan bli det när det är nytt folk. Han fick lite godis som blev det bra igen. Mitt Jake Paul halsband kom idag. Blir att sova snart.  

             

Av Malin - 24 augusti 2019 22:24

Vi gick upp skapligt idag. Vi fixade oss. Sen gick vi ner och slängde skräp. Efter det gick vi ner till stan. Det var mulet i morse men sen kom varma solen fram. Vi var med kompisar där. För det var mälardagen idag och så firar våran galleria 30 år. Så vi fick gratis fika där.  Träffade även två stycken personer som har varit med i talang. Det fanns gratis mat och fika på mälardagen också. Även andra gratis saker. Sen var det konsert på kvällen. Så vi kom hem rätt sent. Nu är man trött och kall. Blir att gå sova snart. Kollar på tv äter gott en liten  stund till innan man ska sova.  

                     

                  Idag har jag och min fäsrman Daniel varit förlovade i 7 år och 11 månader.<33

Av Malin - 23 augusti 2019 21:30

I morse när man vaknade var man inte så farligt trött. Man fixade sig och sen tog man det lugnt. Sen innan man åkte så slängde man skräp. Det var en rätt lugn dag idag. Det har regnat nästa hela dagen och det regnade när jag skulle hem idag. Så jag tog på mig regn kläderna. När man kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter gjorde man rätt i katt lådan och sen blev det att ta en dusch. Sen har man bara kollat på tv och ätit lite gott. Truls kom gosaade förut också. Men är så trött på kvällarna. Blir att sova skapligt i kväll. Nu säger jag godnatt och trevlig helg.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards