prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2016

Av Malin - 31 mars 2016 22:17

I morse var det lite kallt men senare blev det bättre väder. Efter jobbet när man kom hem åt man en kall äppepaj. Det var gott med  kall paj. För dom var lite krspig då. Senare efter kvälls mat har man bara tagit det lugnt. För en stund sen åt man kvälls mellis och nu blir det attgå sova. God natt sov gott alla.  

 

Av Malin - 30 mars 2016 22:20

I morse var det lite kallt men det blev lite bättre senare. Jag har haft en bra dag på jobb. Efter jag slutade så hämtade jag Dannes armband som blev klar. Våran kompis har fixat den lite och det blev grymt bra. Det tackar han så mycket för. Senare när man kom hem åt man lite mat och sen bakade man äppelpaj. För vi hade så mycket äpplen hemma. Men vi hade fel vaniljsås hemma. Så fick ta grädde och det var ganska gott till. Man har tagit fram lite nya kläder också. Sen blev det att ta en dusch. När jag duschade råkade få duschslangen på min läpp. Så det blev ett litet sår. Det gjorde jätte ont först men nu känns det bara konstigt. Nu blir det att gå sova.  

   

Av Malin - 29 mars 2016 21:48

I morse var man väldigt trött. För man hade lång helg och det var svårt att somna i går. Det var inge bra väder på morgonen. Tur så kom solen senare. Jobb dagen har gått bra också. Efter jag hade slutat handlade man lite gott. Vi har inte ätit godis på hela påsken så vi tycke vi köpa lite gott nu. Truls är alltid nyfiken på det man alltid har köpt. Köpte även en ny toner för den jag hade är slut som jag hade fått från glossybox förut. Får se om den här är bra. Jag brukar gilla den märket i alla fall. Vi har även bakat en god kladdkaka med grädde till. Nu blir det att sova i alla fall. Är super trött nu.   

     


Av Malin - 28 mars 2016 21:06

I morse gick vi upp skapligt För mamma hämtade oss. Vi skulle kolla på morfar hus för sista gången. Dom ska lämna nycken i veckan. Nu är den i alla fall helt tomt. Sen åkt vi till moster hämtade saker som hon inte ville ha. Det tackar vi så mycket för. Sen åkte vi till föräldrarna och åt  våfflor till frukost/lunch. Sen fick vi jobba lite och efter det fikade vi ute i vår solen. Senare grillade vi korv och drack cider ute. Vi hittade årets tussilago. På hem vägen åkt vi till Ronny och svärfar. Vi lämnade lite tussilago till svärfar som fyller år idag. Grattis till dig svärfar. Ronny fick några spel av oss. När vi kom hem tog man fram kläder och senare blev det lite kvälls mellis.  

                         

Av Malin - 27 mars 2016 21:10

I morse gick upp skapligt och fixade oss. Sen kom våran kompis och hämtade oss. För dom ville dit och Danne hade fått en present kort. En sen present av min bror och hans sambo. Jag köpte inge där. Bara en dricka och en ny risifrutti till frukost. Sen åt vi på burge king. Men det verkligen inte gott. Det var super torrt våran mat. När vi kom hem slängde vi skräp och tog en promenad. För vi hade ett annant ärenden och det var soligt ute. Men det blåste lite bara. Vi tog lite bilder medans vi var ute idag. Nu blir det att ta en dusch 

           

Av Malin - 26 mars 2016 23:06

I morse gick vi upp en skaplig tid. För mamma skulle hämta oss. Mamma hämtade morfar först. Vi skulle äta påsk mat och så fikade vi. För vi firade påsken och pappa. För han har fyllt år. Det var moster som bjöd på maten. Det tackar vi så mycket för. Vi fick ta hem lite som vart över till kvälls maten. Sen har vi städat och rensat lite till. Fick mina oriflame saker också. Det var varmt och skönt ute idag också. 

           

Av Malin - 26 mars 2016 00:27

 

                     Glad påsk alla Blogg vänner hoppas att ni får en riktigt mysig påsk nu.  

Av Malin - 25 mars 2016 22:13

Jag var hemma själv i går glömde jag säga. För Danne var hemma hos sina bröder och spelade. Men han kom hem idag igen. Till frukost blev det gröt framför tv och kaffe. Vi har bara tagit det lugnt idag. Har även duschat också. Till fredags myset åt vi glass och drack läsk.   


Fina bilder tagen av Gunnar som det står i några bilder och några ha dom gjort om. Några även orignal. Det är därför några är nästan likadana. Dom är tagna för några dagar sen. Jag blev sminkad av en som heter Vladlena på hennes smink salong Hela dig. Men en jag känner henne sen lite innan också. Det mesta är till bloggen. Dom tre första tog jag en annan dag och dom är porträtt bilder. Är i alla fall super nöjd. Tack så mycket igen. Den första bilden har jag inge smink på mig.     

                                   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards