prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2016

Av Malin - 2 mars 2016 22:34

I dag har det varit riktigt kallt ute och inne. Idag på jobbet tog vi en promenad i skogen och jag hade ingen matsäck idag heller. Men varmt kaffe blev i alla fall och det behövdes idag när det var så kallt. Idag till kvälls mat blev det lite mat som var över från igår. Innan maten tog man en skön dusch och efter det kollade man på lite olika serie. Nu blir det att gå sova. Natti natti alla sov gott.  

 

Av Malin - 1 mars 2016 22:27

I morse var det kallt och senare kom våren här. Det är vår månad nu också och det är så härligt. Jobb dagen har gått så fort. Efter jag hade slutat så möte jag en tjej. För jag köpte en odd molly linne av henne. 150 kroner och det är ju bra pris för det märket. Efter det åkt vi hälsa på morfar. Han flyttade idag till ålderdomshem. Så vi hjälpte till och fixa där inne. Det ligger nära oss också. Vi fikade lite där och sen blev det sen kvälls mat idag. Nu är man super trött och ska gå sova nu.  

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards