prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2021

Av Malin - 31 oktober 2021 22:14

Idag gick jag upp en skalig tid. Efter jag hade vaknat tog jag på mig mys kläder. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på olika klipp. Senare blev det att fixa alla klockor och så har jag små fixat med olika saker här hemma. Jag tog även fram kläder tills i morgon. Senare blev det att fixa kvälls mate och sen tog jag en dusch. Nu kollar jag på tv. Men jag ska sova snart.  

       

                                     Happy Halloween. Hoppas ni har en mysig halloween idag.<33

 

         Happy Haloween. Hoppas ni har en mysig halloween idag. Önskar Truls med familj.<33

 

Av Malin - 30 oktober 2021 21:10

Idag gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig först. När jag var klar blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Efter det gick jag och slängde skräp. Sen blev jag hämtad av mina föräldrar och moster var med. Pyret var med också. Vi skulle åka fira min bror som fyller år idag. Först så tankade bilen och sen hämta vi min sambo på hans jobb. Sen blev det att bära av till Stockholm. Vi fick massa god fika. Vi var där några timmar. Innan vi åkte hem åt vi pizza. När jag kom hem blev det se en serie. Nu kollar jag på tv en stund och senare blir att gå och sova.  

 

 

   

Av Malin - 29 oktober 2021 22:28

Blev att sova lite längre idag med. Efter jag hade fixat mig blev det att fixa lite frukost. Jag kollade även en serie en stund. Det var inge kul väder idag heller. Det fanns fika på rasten idag. Dom är ju för goda. Det varit en lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Vi kollade även på en serie också. Efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar jag på idol. Efter det blir det att gå sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

           

Av Malin - 28 oktober 2021 22:37

Blev att sova lite längre idag med. Så skönt att börja lite senare på morgonen. Blev att fixa mig efter jag hade vaknat och sen blev det att fixa frukost. Jag kollade på olika klipp. Det har inte varit så bra väder idag. Det varit fullt upp idag. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att kolla på tv och dricka kaffe. Nu blir det att gå och sova.  

 

Av Malin - 27 oktober 2021 22:05

Jag sov lite längre idag med. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och sen blev det att äta lite frukost. Senare blev det att cykla i regnet idag till jobbet. Det var små kallt också. Det var fullt upp idag. När jag skulle hem så regnade det inte som tur var. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att ta en dusch och sen såg vi på en film. Nu ska jag gå sova.  

 

Av Malin - 26 oktober 2021 22:41

I morse fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag började lite tidigare idag. Det var fullt upp idag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Jag kollade på klipp en stund. Senare cyklade jag till kören. Nu ska jag gå och sova.  

   

Av Malin - 25 oktober 2021 21:59

Idag gick jag upp tidigt. Jag fixa mig och sen blev det att kolla klipp en stund. Efter det blev det att cykla till jobbet. Det var så kallt ute idag. Det var ganska lugn dag idag. Dom gjort lite halloween fint i våran stad nu såg jag. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på klipp. Truls är också här och myser. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Blir att sova snart. Jag börjar bli så trött nu. 

   

Av Malin - 24 oktober 2021 22:50

Idag blev det att gå upp tidigt. För att gå ner med lite tvätt. Efter det blev det att gå sova en stund till. Senare blev det att hämta tvätten. Efter det blev det att hänga upp lite tvätt och sen blev det att fixa lite frukost. Vi kollade även på lite olika klipp. Sen kom mina föräldrar och lämnade lite saker som vi skulle ha. Senare fixade jag rent i kattlådan och har även slängt lite skräp. Det var kallt ute idag. Jag har också små fixat med olika saker. När jag var klar blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det tog jag fram kläder tills i morgon och sen fick det bli ta en dusch. När jag var klar med det så kollade jag på tv. Nu ska jag gå och sova.   

         

                             Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 10 år och 1 månad.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards