prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2017

Av Malin - 30 oktober 2017 21:04

I morse var man så trött så. Men man fixade sig och sen spelade man in min Sci-fi mässan Stockholm haul 2017. Man ladda upp den för stund sen och bilderna är också tagna idag. Hoppas ni gillar att se på den. Idag började jag med ta bussen till jobbet nu. För idag var det riktigt kallt ute. Det har varit en lugn dag idag och slutade tidigt idag. Så jag skydda mig att ta bussen. För den går lite konstiga tider. Vi träffade på kompisar ett en stund på stan. Tack så mycket alla för en mysig dag idag. När man kom hem blev det att fixa lite kväls mat och bytte man om till myskläder. För stund sen åt man lite kvälls mellis och snart får det att gå sova. Man kollar på tv en stund till.  

     

Av Malin - 29 oktober 2017 22:24

I morse gick vi upp en skaplig tid. Nu är det vinter tid också. Vi fixade oss och sen åt vi lite frukost. Sen blev vi hämtade av mina föräldrar och min moster. Vi åkte till Stockholm och firade min bror som fyller år imorgon. Vi fikade massa god fika där. Vi fick en film av dom som dom hade redan och sen lånade vi filmer också. Tack så mycket för det. Vi fick även godis och kakor som blev över. Dom hade köpt så mycket. Pyret var med också. Nät vi var på väg hem åt vi lite kvälls mat. Moster bjöd oss på det. Tack så mycket. Jag köpte en fanta sluch som efterrätt. Den smakade verkligen fanta om den. Efter det gick vi av där vid ugglans park i våran stad. Det var spökvadring där. Brukar hända mycket rolihgt runt om kring där men inte denna gång. Så vi gick hem igen och sen var det så kallt. Det blåste så mycket. När man kom hem igen tog man fram kläder till imorgon och sen blev det att ta en dusch. Senare tog vi en fika och nu får det bli att gå sova lite. Helgen har gått så fort men den har varit toppen bra.  

                 


Av Malin - 28 oktober 2017 21:23

I morse började vi dagen med att sova ut lite och sen fixade vi oss. Efter det åt vi frukost och sen gick ner till stan. Vi kollla om hände något där. Lite halloween firade var det där. Vi träffade även på två kompsar där. Vi var med dom en stund. Vi kollade runt i affärer. Jag köpte en lite uggla som man kan ha i granen som kostae 15 kr. Man fick även en goodiebag där. Där i låg det deras tiding,godis,rabbat grej och ett armband. Köpte lite rosabandet saker. Dom pengarna kommer till ett bra ställe. Armbandet var det en lite pärla som var borta. Köpte även sakt till mitt smink som är svår att få tag på. Behövde verkligen en sån nu. Det sista köpet var en lite mjukare pärm till min kör till alla låtarna. Min kompis som är med där har också en sån. Så jag tänkte det kunde vara smart att ha en sån. Efter det hämtade svärmor oss på stan. Vi kollade i affärer först och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Mamma skulle hjälpa svärmor med en sak och vi fikade sockerkaka och kaffe där. Pyret hade sina nya batman vingar. Hon var så söt i den och hon hade sån söt leksak också. När man kom hem fick det bli lite kvälls mat och sen har det bara varit en lugn kväll. Man åt lite popcorn och dricka idag igen. Efter det blev det lite kaffe. Har haft en bra dag och snart får det bli att gå sova lite.  

                         


 

Av Malin - 27 oktober 2017 21:58

I morse var man lite små trött. Det var rätt kallt ute idag. Men senare kom solen fram så härligt så. Det blev en rätt lång dag idag. En fin pumpa bild som Danne tog på hans jobb. När man kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch och sen tog man på sig nattkläderna. Truls låg och väntade på att jag skulle duscha klart. Sen fixa man lite popcorn och en god dryck. Sen drack man lite kaffe till idol. Nu säger jag trevlig helg på er alla och god natt.  

       

Av Malin - 26 oktober 2017 22:04

I morse var det bättre väder inge regn. Men det var kallt men bättre det än regn i alla fall. Bilden på Truls är tagen på morgonen. Fullt upp har det varit idag. Har haft fotografering idag. Jag hade en tidig dag idag. När man kom hem hämtade Dannes bror oss. För dom skulle köpa dricka. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Sen bytte man bara och efter det blev det tv mys. För stund sen åt man lite kvälls mellis. Nu blir det att gå soa är så trött nu fast jag har ruckit kaffe för stund sen.  

   


Av Malin - 25 oktober 2017 22:00

I morse var det verkligen inge roligt väder ute. När jag skulle cykal på morgone blåste det och regnade väldigt mycket. Det har regnat hela dagen. Jag som täknte ta bussen men gjorde det aldrig. Jag har varit ute nästan hela dagen. Hade sen dag idag. Så när jag kom hem bytte jag till myskläder. Jag var lite blött. Jag drack lite kaffe så att jag skulle bli varm. Sen åt man lite kvälls mat och sen tog man en dusch. Sen tog man på sig nattkläderna. För stund sen åt man lite kvälls mellis och snart blir det att gå sova efter tv myset.  

 

Av Malin - 24 oktober 2017 22:14

I morse fixade man sig först. Sen spelade jag in en Strängnäs marknad haul 2017. Bilden är även dagen idag och jag ladd upp det för stund sen. Hoppas ni gillar att se den. Har haft en bra dag. Det var så kallt ute. Rätt lång dag idag. När man kom hem tog man det lugnt en stund. Sen kom mamma. Hon lämade saker och hjälpte oss med lite saker. Tack så mycket. När hon hade åkt så fixade vi med kvälls mat. Truls sov så sött förut. Han ville nog vara nära mig. Senare blev det att gå till kören men det var så mört ute så jag gick fort dit. Efter kören så körde min kompis mamma mig. Tack så mycket det var så snällt. När man kom hem hade älskligen fixat kaffe. Så man åt en macka och kollar på tv. Nu blir det att gå sova. Är så trött nu.  

       

                                  Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 6 år och 1 månad.<33


Många bra förlovade år med dig har jag haft och mer ska det bli. Jag älskar dig hur mycket som helst. Pussar till dig min fina daniel från din Malin.  

 



Av Malin - 23 oktober 2017 21:21

I morse var man rätt så trött. Det så himla mörkt på morgonen. Det var rätt så kallt ute också och det blåste ute. Snart får det bli att ta bussen. Snö kanske kommer snart. Idag var det en rätt lång dag men det gick fort. När man hade slutat så tog man det lugnt en stund. Senare kom moste lämnade stycken bio biljetter hon hade vunnit och en produkter jag fick. Tack så mycket. Efter det blev det att fixa lite kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv md lite kvälls mellis också. Nu blir det att att gå sova lite. 

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards