prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av Malin - 15 oktober 2017 21:16

Igår vart verkligen fullt. Därför blev det ingen blogg igår. Vi hade två kompisar som över här. Så vi böjade med äta frukost som en av kompisarna hade hjälp oss med frukosten. Sen vi ner stan. Det var tivoli och marknad i våran stad. Hämtade ut pengar idag. Man vill inte stå i lång kö. Vi var där med andra kompisar också. Det var inte så kallt heller som det brukar vara. en jag hade min vinter jacka där. Mna brukar alltid ta fram det när marknade ska komma hit. Vi åt thai buffe också ute i solen. Då fick man kaffe och en kaka till efterrätt. Vi fikade även senare på dagen. Köpte även dricka som kostade 5 kr styck. Vi vart kvar länge på kvällen. Så man var helt slut när man kom hem. Köpte även den här nya choklaen också.  Det blev att kolla på film en liten stund och sen fick det bli att gå sova  direkt efter det. För man hae så ont i kroppen där.  

                  

Idag när man vaknade fixade vi oss och sen gick man ner med våran tvätt. Mendans tvätten var i så gick vi och slängde lite skräp först. Sen gick vi ner till stan. Idag var det bara tivolit som var kvar. Så vi passade på att gå dit efter som det var sista dagen dom är kvar här. Jag vann delfinen och ett halsband där. Dom låg i den är påssen. Vi var där några timmar och runt på stan med. Sen gick vi hem och hämtade upp våran tvätten. Vi hängde upp dom. Tog äen fram kläder tills imorgon. Sen blev vi hämtad av en kompis pappa. Vi var hos dom en stund och jag fick ett par skor. Vi var fick även glass och dricka av dom. Tacl så mycket för det. Sen blev det att ta dusch och sen tog man något att äta. Vi fick även lite god fika av dom också. Så man har haft en toppen bra helg. Nu blir koll lite på t en stun till och sen så går man lägger sig.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards