prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2014

Av Malin - 30 november 2014 21:04

Idag har det varit full upp. Först gick vi ner till stan. För Danne skulle jobba på stan. Våran stad firade att det är första advent idag. Man fick smaka glögg,pepparkaka och julskum. Danne skulle fota barn där. Han fotade mig där också. Nu har jag en fråga till er om vilken header jag ska ha. Ska jag ha den här julbilden eller den jag har redan nu där? Om jag tar julbilden som kommer jag göra om den lite också. Den andra bilden tog på morgonen innan vi skulle gå dit. Sen kom mamma dit och vi kollade lite i olika affärer. Efter det åt vi lite lunch. Sen åkte mamma jag hem till oss. Hon hjälpte mig och rensa lite kläder,dukar o lite annat. En hel stor säck blev det och mer kommer det bli en annan dag. Jag känner stolt och duktig idag. Så nu förtjänar man ta lugnt. 

     

Av Malin - 29 november 2014 21:37

I morse ringde mamma och väckte mig. För hon undrade om vi ville följa med till stan. Jag gjorde det. Danne ville vara hemma. Idag mår han bättre i alla fall. Så jag haft en mysig dag med mamma. Det blev en mor och dotter dag idag. Vi köpte hem fika som vi åt när vi kom hem. Sen fixade mamma Dannes nya dator bord. Sen åkte hon hem. Tack så mycket mamma för en mysig dag med dig. Jag köpte den här nya chokladen idag och den var rätt så god. Hihi så där satt Truls för idag. Han tittade så på oss och han såg så nyfiken ut. Nu blir det att mysa och se på film. Vi har redan ätit massa gott. 

   

Av Malin - 28 november 2014 22:16

Efter jag hade vaknat i morse så tog jag en dusch och fixade mig. Sen blev det äta frukost och efter det kom min jobba kompis och hämtade mig. För vi alla som jobbar på mitt jobb skulle hälsa på olika förskolor. För vi ville ha tips på olika saker som är bra för barnen. Efter det blev det att äta och så fikade vi också. Tack så mycket bästa chef för allt gott. Vi slutade halv 1 idag och det var länge sen man slutade så tidig. Så det skönt att man får göra det för en gång skull. Min jobba kompis körde hem mig också och tack så mycket för det. Stackars Danne fick magsjuka idag. Så min snälla moster köpte lite gott till oss. Tack så mycket bästa moster. För jag vill inte handla själv. för det ju inge kul att göra det själv. Hoppas jag inte får det också. Det går ju på jobbet också. Så jag lär också få det snart suck. Jag har sett på två stycken bra filmer också. Just nu ser vi på idol. Nu säger jag trevlig helg alla mina fina läsare.  

 

Av Malin - 27 november 2014 20:42

I morse när jag kom till jobbet så blev det att äta frukost där. Vattenverket skulle stänga av vattnet i våran stad där vi bor men dom verkar inte har gjort det idag. För det har funkat och det var ju tur att det gjorde det. Jag slängde skräp med några av barnen idag istället. För imorgon är det planeringdag på jobbet och ska göra lite roliga saker som jag kommer skriva om i morgon. Jag slutar tidigt också som man inte brukar göra på fredagar.  


 

Av Malin - 26 november 2014 20:41

I morse när jag kom till jobbet blev det att äta frukost. Sen fick ja var med dom små för det fattas folk på jobbet. För massa olika virusar är på jobbet just nu. Så det bara hoppas jag inte får något av det. På jobbet har det varit en lugn dag. Efter som jag var med dom små så blev det inge skog idag. Efter jag slutat åkte jag hem och lagade mat och sen blev det att ta en skön dusch. Idag är det exat en vecka kvar tills jag fyller år. Haha man är som barn på nytt och räknar ner när man fyller år. Fast jag har alltid gillat att fylla år. Men jag behöver inte bli äldre nu. Folk tror att jag är yngre än vad jag är hehe. Så det är ju snällt.  

 

Av Malin - 25 november 2014 21:31

När man kom till jobbet i morse så åt man frukost. Sen gick vi ut i underbara sol som äntligen idag. Så det var varmt och skönt ut. Det har varit en lugn jobb dag idag. Efter jag hade slutat möte jag Danne och två styckna kompisar på stan. För jag skulle vissa dom vad jag önskar min när jag fyller år som vi brukar göra. Dom ville att jag skulle vissa dom. Sen åt vi mat ute också. Sen fikade vi också men min kompis bjöd mig på det. Tack så mycket för det. Nu blir det bara en lugn mysig kväll. För nu är jag super duper trött. Så det blir att sova när som helst. 

 

Av Malin - 24 november 2014 21:10

igår kväll märkte jag hade jag hade fått munsår på läppen. I morse märkte jag att jag var svullen på halva läppen. Så det var inge kul att vakna med det. Det har hänt en gång förut att jag blev så svullen. Tur så har jag salva hemma. Det mycket tänka på just nu. Det nog kanske därför jag fick det. När jag kom till jobbet så åt man frukost och sen hade jag min grupp. Efter det har det varit en lugn dag och jag slutade tidigt idag. Efter det gick jag till stan och det var inge kul väder. Det blåste och reggnade. Tur så hade jag med mig paraply. Vi hämtade Dannes paket och handlade. Sen skydda vi oss hem igen.  Nu bjuder jag på en gammal bild på mig. Danne tog den när vi tältade hemma hos mina föräldrar när vi bodde där. Det var verkligen mysigt när vi gjorde det. 

 

Av Malin - 24 november 2014 06:19

 

Idag har jag och min sötaste Daniel varit förlovade i 3 år och 2 månader.<33


Du är inte bara min pojkvän,utan du är min avsolut bästa vän, en person jag kan säga allt till utan att skämmas. Jag vill bara säga dom tre magiska orden till dig hela tiden. Dom är att jag älskar dig. Du kommer jag göra nu och för alltid. Massor mes pussisar och kramizar till min älskade Daniel från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards