prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2014

Av Malin - 16 november 2014 21:10

Vi sov ganska länge idag med. När vi hade vaknat så åt mat god frukost. Efter frukost så tog man en dusch. Sen har vi bara fixat här hemma idag med. Danne Var sugen att ta fram jul saker redan. Så vi har tagit fram lite av våra saker. Han var så envis haha. Nu har jag börjat tända ljus igen. Det var länge sen jag gjorde det. Det så mysigt. Det blir så varmt och skönt och när man har tända ljus. Suck många igen imorgon. Vi ha mer helg. Synd att den inte lite längre .  

   


Av Malin - 15 november 2014 21:10

I morse så passade vi på att ta sovmorgon. Sen såg vi på film och åt lite frukost. Jag så lite av filmen från i går. Men det var så lång så jag orkade inte se hela. Vi har slängt massa skräp. Vi har fixat lite här hemma också. Annars har det varit en lugn dag idag. Skönt med lite lugna dagar också. Jag ser på en till film just nu. Den här bilden gjorde jag också samma dag som dom andra bilderna. Den är bilden är också så cool. Den ser också ut som jag ligger i vattnet.  

 


  

Av Malin - 14 november 2014 21:01

Idag fick man lite sovmorgon. Efter mqn hade vaknat så åt man en god frukost. När jag kom så slängde jag lite skräp. Efter det kom en trollkar till jobbet också. Han var så duktig och rolig. Barnen fick varsin min trollstav av han. Det var ju snällt av han. Efter det blev det sångsamling. Efter jag hade slutat möte jag Danne och två styckna kompisar. Danne köpte en dricka till mig och den var god. Jag har aldrig smakat den förut. Tack så mycket min älskade. Vi var med dom en stund och sen handlade vi lite. Det som är på bilden handlade jag. Haha smöret passade inte riktigt in med dom andra saker som jag köpte. Hehe det var lite kul. Efter vi hade ätit mat tog jag en skönt duch. Nu håller man på ha fredag mys och äter lite gott. Drickan har jag aldrig provat och den är ganska god.  Ni får verkligen ha en jätte trevlig helg nu alla mina fina läsare.  

     

Av Malin - 13 november 2014 21:19

Jag åt frukost på jobbet som vanligt idag. På jobbet har det varit rätt lugnt. Efter jag hade slutat så möte jag Danne på stan igen. Men vi gick hem när jag kom. När vi kom hem så kom en kompis hitt lite snabbt. Igår träffade jag min gamla lärare på stan. Det var faktist kul att träffan henne även om hon är jobbig ibland. För det var så länge sen jag träffade henne. Jag har haft henne som lärare länge. Nu bjuder jag på en till bild som jag gjort samma dag som dom andra bilderna som jag la ut förut. Det var så coolt. Det ser ut som jag är under vattnet och det ser ut som en fin spegel bild i vattnet tihi. I morgon är fredag och den dagen gillar jag skarpt mycket. 

 

Av Malin - 12 november 2014 21:03

Jag åt frukost på jobbet idag. Sen åkta dom största barnen på teater och dom andra gick till skogen. Jag var kvar med dom små och det var så mysigt. Efter jag hade slutat möte jag Danne och två styckna kompisar. Vi gjorde lite olika saker på stan. När jag kom hem så tog jag en skön dusch. Jag tycker den här bilden är så cool på mig. Det ser verkligen ut som det regnar på bilden. Fast det inte gör det. Den gjorde jag samma dag som jag gjorde bilden som jag la in igår. Det har inte varit någon sol på ett tag nu. så nu vill jag ha tillbaka den. Det var sol lite stund igår bara. Nu är jag riktigt trött. Jag somnar nästan. Nu är det bara två dagar kvar och den är det helg igen. Skönt att det lillördag idag som man brukar säga när det är onsdag och halva veckan har gått. 

 

Av Malin - 11 november 2014 21:26

I morse fixade jag min extra länge. Sen efter jag hade ät frukost på jobbet så fotade vi oss på jobbet. Först tog vi vanlig grupp bild och sen gjorde vi en grupp bild som vi gjorde roliga miner också. Sen fick vi även ta egen porträttbild. Vi fröknar gjorde det också. Det är bra att vi fick också göra det. Så vi har haft fullt upp idag. Det tar tid att ta kort på alla. Vi är två stora avdelningar. Jag möte älskling stan igen och han hade köpt filmer till mig som var jätte billiga. Tack så mycket min älskade. Vi träffade två kompisar på stan också som vi pratade med. Sen på kvällen hade jag min sång lektion. Så nu har man fått nya bra tips. Tack för idag. Nu är man super trött. Det har varit en lång dag idag. Man har gjort massa roliga saker också. Men den här dagen har gått fort och det är ju bra. Dannes moste Lena var här lite snabbt och lämnade Dannes väska. Hon hade lånade den förut. Det var så länge sen vi träffade henne nu. Så det var ju trevligt. Nu bjuder jag på en bild som jag har gjort om för några dagar sen och jag vart jätte nöjd med den. Det många som har tyckt om den också och det är alltid kul att höra.  

 


Av Malin - 10 november 2014 22:05

Idag efter jag hade ätit frukost så hade jag min grupp. Annars har det varit en lugn dag idag. Jag slutade tidigt idag. Jag gick ner till stan och möte Danne där. Vi kollade lite affärer och sen fikade vi på stan. Jag köpte en macka och en dricka. För min lunch var inge god så jag var så hungrig då. Jag har övat på mina sånger också. För i morgon är det dax igen. Här bjuder jag på en riktigt gammal bild på mig och Hello Kitty hehe. Jag verkligen älskar Hello Kitty.  

 

Av Malin - 9 november 2014 21:32

Efter vi hade vaknat i morse så tog jag en dusch och så man lite frukost. Sen kom mina föräldrar hitt och kollade lite på olika saker. Pappa fick sin fars dag present också som jag köpte i fredag och han blev så glad. Grattis pappa på fars dag och jag älskar dig världens bästa pappa. Sen åkte vi till min mormor och morfar. Vi firade fars dag där idag. Vi hämtade moster också. Efter vi hade fikat där så åkte vi till mina föräldrar och hämtade lite saker där. Vi tände ett ljus på våran djur krykogård. Sen körde mamma hem oss. Efter det tvättade vi och lagade mat. Vi fick lite filmer av pappa och jag ser på en nu. Tack så mycket bästa pappa. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards