prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Malin - 8 november 2014 20:49

När vi vi hade vaknat så ringde svärfar och frågade om vi ville åka en som heter Roffe hem till Ronny. För han var på stan och skulle dit. För han bor också där. Vi var och firade Ronny som fyllde år igår. Grattis I efterskott Ronny. Vi fikade där och av svärmor fick jag kändis tidningar av henne. Tack så mycket. Det är snällt att hon tänker på mig. Roffe körde hem också. Tack så mycket Roffe. När vi kom hem så diskade vi och slängnde skräp. Sen blev det att laga mat. Jag råkade bränna mig när jag skulle ställa maten på bordet. Jag fick kyckling spaet på mig. Det kände som det kom på benet också men jag ser inge märke där. Jag fick kallt vatten i en skål av älsklingen och det var skönt. Det ser bättre ut ni som tur är. Efter maten gjorde vi chokladmusse. För det var så länge sen och det är ju super gott.  

   


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards