prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2017

Av Malin - 31 augusti 2017 21:55

I morse var det inget roligt väder att vakna i. Det regnade jätte mycket på morgonen. Så jag var lite blött i håret när jag kom fram. fast jag hade luva på mig men den ramlade ner några gånger. Så det var bara ta på sig regnkläderna på sig. Jobb dagen har gått bra ändå. När jag kom hem blev vi hämtad av Dannes bror. Vi åkte och handlade med han. Tack så mycket att vi fick följa med. När vi kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det en lugn kväll fram för tv med lite kvälls mellis. Snart får det bli att gå sova är så trött så.   

 



Av Malin - 30 augusti 2017 21:19

I morse var det så mörkt när man vaknade. Efter jag hade fixat mig så spelade jag in en Glossybox Augusti 2017 video och tog äen bilden idag. Jag laddade upp den för några timmar sen och hoppas ni gillar att se på den. Men senare på jobbet blev det sol. Gott med godis på rasten. Jag hade en tidig dag idag. Så jag passade på handla lite det vi behövde ha. Maten är till jobbet ibland. Gör även vanlig mat. Det var rea på det också. Jag köpte den dickan ville smaka på den igen hur den smakade. Man bytte om när man kom hem och senare fick det bli lite kvälls mat. Efter tog man fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Man tog på sig nattkläderna och kollade på tv. Föt stund sen åt man lite kvälls mellis innan man ska sova.   

       

 

Av Malin - 29 augusti 2017 20:54

Den bilden från sängen är tagen igår natt. I morse var man lite trött. Hösten börjar komma nu.  Jobb dagen har varit bra. Fick godis på rasten idag. Man hade kort dag idag. När man kom hem tog man det lugnt och senare fick det bli lite kvälls mat. Sen blev det lugn kväll framför tv med lite kvälls mellis. Snart får det bli gå sova lite.   

         

Av Malin - 28 augusti 2017 22:12

I morse var man lite små trött. Jobb dagen har vari bra. Jag hade en kort dag idag. När man kom hem tog man det lugnt en stund och senare blev det att fixa lite kvälls maten. Efter det har det bara varit en lugn kväll fram för tv  med lite kvälls mellis som vanligt. Snart blir det att gå sova. Tiden och dagarna går så fort. En bild på Truls från idag också.   





Av Malin - 27 augusti 2017 22:25

Igår vart det fullt upp. Vi började med att sova ut lite. Vi åt lite frukost och fixade oss. Sen gick vi ner och slängde skräp. Vi träffade mamma lite snabbt och träffade vi på svärmor. Vi åkte med svärmor. ör vi handlade dricka och mat tills igår. Vi var bjuda på kräftfest hemma hos älsklingen syster. Först var vi hos svärmor ett tag också. Det ar trevligt igår. Det fick bli lagom sent hem. För svärmor körde hem oss. Tack så mycket att vi fick komma. Truls blev glad när vi kom hem också. Här är bilder från igår.  

   

Idag sov vi ut lite och sen fixade man sig lite. EFter det gick man ner och tvättade lite. Det var därför vi var tvungen att åka hem också. Sen åt man frukost medans man väntade på att tvätten skulle bli klar. Sen tog man ut lite papper och sen hämtade man tvätten. Man hängde upp den lite snabbt och sen fixade man jobb gej också. Senare blev vi hämtade  av svärfa och älsklingens bror. Vi åkte till svärmor för det kom en från deras släkt och hälsade på där. Vi var där i några timmar. Vi fikade ute också. I det fina vädret. Vi fick kvälls mat där också och så fick jag en vinter/höst jacka av svärmor också. Tack så mycket för det. Sen kom Dannes andra bror och hämtade oss. För hans pappa åkte hem när han hade lämnat hos där. Tack så mycket för en mysig dag idag med. När man kom hem fick det bli att ta fram kläder tills imorgon och sen tog man en dusch. Efter det tog man på sig nattkläderna. Efter det kollade man på tv och dricker den sista cider som blev över från igår. Jag köpte inte så många heller. Hämtade ut mitt paket igår också. Jag köpte det av e tjej från youtube och fick en fin hälsning av henne. Det är en kläning som ska se ut som Alice i underlandet. Bilden är irån imorse. Den kan man ha på jobbe någon gång när man hittad på något där eller annat. Nu får det bli att gå sova. Här är bilder från idag.  

           

Av Malin - 25 augusti 2017 21:14

I morse var man lite små trött som vanligt. Det regnade lite när jag skulle cykla till jobbet idag. Har haft en sen dag idag och det blev fint väder när man skulle cykla hem. Så det var ju tur det. När man kom fick det bli tacos. Efter det tog man skönt bad och sen tog man på sig en ansiksmask. Nu känns det rent. Man hade sälskap av dom här djuren där idag heheh. Sen tog man nattkläderna. För stund sen gjorde man lite popcorn. Nu säger jag trevlig helg på er alla och god natt.  

   

Av Malin - 24 augusti 2017 21:08

I morse var man små trött. Jobb dagen har varit bra. Fint väder har vi haft också. Det gäller passa på vara ute nu innan det kommer snö igen. Man slutade tidigt idag med. När man kom hem tog man det lugnt en stund och fixade man lite kvälls mat. Nu kolla man film och för stund sen åt man lite kvälls mellis. Snart ska man gå sova lite. Kommer somna direkt när jag går lägger mig.  

                               Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 5 år och 11 månader.<33


Utan dig hade jag aldrig varit den jag är idag. Jag hade aldrig gjor dom valen jag gjort. Men tillsammans så klarra vi allt. Du är mitt allt nu och för alltid. Pussar till dig älskling från din Malin.  

Av Malin - 23 augusti 2017 21:53

I morse var man så trött så. Idag på jobbet var vi skogen och vi drack kaffe där. Det har gått bra på jobbet idag. Slutade tidigt idag. När man kom hem vilade man en stund. Sen kom mamma och lämnade lite saker. Efter det åkte vi kollade på ute möbler. För mamma så få mina stolar sen. Vi ska byta lite kan man säga. Efter det när man kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det fick det bli en dusch och ta på sig nattkläderna. För stund sen kollade man på idol och åt lite kvälls mellis. Snart får det bli att gå och sova lite är så trött nu.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards