prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 31 augusti 2013 19:18

Förlåt att jag inte bloggade igår. Först så jobbade jag och det var lugnt där. Vi gick promenad med några stycken barn. Sen var jag älskling med två stycken killkompisar hemma hos oss. För vi skulle gå på bio tillsammans. Vi gick och köpte biljetter först. Sen åt vi mat på stan och sen köpte vi godis och dricka till bion. Vi tittade på Snabba cash 3. Den var bra och lång. Det var nog den sista filmen. Det regnade lite när vi skulle gå till bion.  Den ena killkompisen sov över hos oss. Han åkte hem idag. Idag gick vi till stan och bara tagit det lugnt. det regnade lite när vi skulle till stan också. Man är seg och trött idag. Det vart sent igår. Men vi hade det trevligt och kul med dom Nu blir det tvmys och lite gott.

 

Av Malin - 29 augusti 2013 20:53

Idag byggde vi en raket ute med barnen. Sen har plockat varsin äpple och några stycken gjorde äppelmos idag. Det var inget skönt väder idag. Det har varit mullet men det har inte regnat. Det var tur att det inte regnade. Snart blir det helg och det ska bli super skönt. Här bjuder jag på en gammal bild som jag har gjort om.

  

Av Malin - 28 augusti 2013 21:16

I morse gick vi ut med barnen. Det var så härligt väder idag också. Barnen har fått badat i  krokodil vattenspridaren. Det tycke dom var kul. Sen har jag fixat mellisen och haft en snabbis möte med min handledare. Efter det cyklade jag hem och tog en dusch. Nu blir det kvällsmys framför tv. Snart blir det att sova. God natt och sov så gott alla mina läsare.

 

Av Malin - 27 augusti 2013 20:39

Idag gick vi till skogen med jobbet och vi hade med oss matsäck. Sen åt vi lunch ute. Det var super varmt idag också. När jag slutade gjorde jag ett ärenden på stan. Igår var kattgräset klart. Truls gick dit direkt. Han mumsade jätte mycket. Det var så kul att se det. Nu tittar vi på idol och sen blir det Maria Wern.

     

Av Malin - 26 augusti 2013 20:40

På måndagar ska jag en pyssel grupp med barnen. Så idag hade jag det för första gången. Det gick så bra. På lunchen var jag ute med dom som jag var inne med imorse. Larven som ett barn hade hittat i fredags har nu blivit en puppa. Det var jätte kul och se. Idag var det verkligen sommar varmt ute. Så nu gäller det att passa på vara ute. Innan den kalla vinter är här. När jag hade slutat så gjorde jag lite äreden. När jag kom hem så tvättade vi lite och så har jag läst ut en bok idag också. Nu blir det en lugn kväll.

 



Av Malin - 25 augusti 2013 20:06

I morse tog jag en skönt dusch och sen åt jag gröt till frukost mums. Sen kom mina föräldrar och hämtade mig och älskling. För vi åkte till Södertälje och shoppade. Dom ringde oss i morse att vi skulle åka dit. Hihi dom ringde och väckte oss också. Dom ringde runt halv 10. Vi åt lunch på Mcdonalds och vi vart bjudna. Tack mamma och pappa för en rolig dag idag och tack för maten det var så gott mumsfilibabba . Jag är så nöjd med allt min shopping idag och jag är en lycklig tjej som har shoppat idag. Imorgon blir det att jobba igen.

 

Av Malin - 24 augusti 2013 20:40

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag var på kräftfest igår och på jobbet var det ganska lugn dag. Jag och älsklingen var på kräftfest hos Dannes syster. Så vi hade kul och trevligt där. Danne bror körde oss dit och hem.  Vi grillade mat också. Dannes syster bakat bröd och paj till alla om var där också. Sen hade dom gjort fina haklappar till alla. Jag fick med en prinsessa på. Jag drack god cider och vin där. Vi kom hem sent igår. Idag åkte jag mina föräldrar kollade på ragga bilar som visade upp sig. Sen bjöd dom mig på nacho tallrik . Efter det gick vi på loppis och handlade. Sen åkte dom till oss och fikade lite. Pyret var med också. Hon vart trött och gå runt idag. Så hon la sig i sov ocj kände sig som hemma. Så söt hon är. Tack för allt idag mamma och pappa. Danne var hemma han hade inte tid att följa med. Nu blir det mys framför tv. Jag dricker sitter och äter lite godis.

              

Av Malin - 24 augusti 2013 10:39

 

                     Idag har jag och min sötsak Daniel varit förlovade i 1 år och 11 månader.<33

Nästa månad är 2 år sen vi blev förlovade. Det helt galet vart fort det går. Jag längtar till den dagen kommer. Jag älskar dig nu och föralltid. Miljoner med pussar till dig min Daniel från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards