prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2021

Av Malin - 28 februari 2021 21:54

Vi tog lite sovmorgon idag med. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig lite. Efter gick jag en promenad och gjorde lite ärende. Det var soligt och varmt ute idag med. Har gått mycket idag. När jag kom hem blev det fixa frukost. Efter det gick jag ner med tvätten. Senare tog jag fram kläder tills i morgon. Har även tagit fram en tunnare jacka och sommar skorna igen. Idag åt vi thai mat. Så gott. Innan vi åt det blev det att ta en dusch. Nu blir det att kolla lite serie innan jag ska sova.  

         


Av Malin - 27 februari 2021 20:21

Vi tog lite sovmorgon idag. Efter jag hade vaknat blev att fixa lite fruksot och kollat på en serie. Senare tog jag bussen och gjorde lite ärenden. Då var det soligt. Jag gick hem sen men solen var borta då. När jag kom hem blev det att ta det lugnt en stund. Efter det blev det att fixa kvälls maten. Efter det blev det att kolla på film. Nu kollar jag på mello. Efter det blir det nog  en film innan jag går och sover. Två bilder på Truls som är tagen igår.  

       

Av Malin - 26 februari 2021 22:00

När jag vaknade i morse var jag rätt så trött. Men jag fixade mig och sen tog jag det lugnt tills bussen kom. Idag har det varit en riktigt lugn dag. Det var så soligt ute men synd att det blåste kallt ibland. En från arbetsförmedlingen kom till jobbet som har hand om mig. För jag skulle skriva på ett papper. Vi gjorde det ute. Fick sluta lite tidigare idag. När jag slutade vart det så varmt ute. Jag passa på att göra ett ärende då innan jag åkte hem. När jag kom hem spelade jag in en video och har ladda upp den senare på kvällen gjorde jag. Efter det blev det att fixa kvälls maten och sen blev det att ta en dusch. För en stund sen kollade jag på Talang. Bli att kolla tv en stund till innan jag ska sova. Så nu säger jag gonatt och trevlig helg på er alla.  

   

 

Av Malin - 25 februari 2021 21:43

När jag  vaknade i morse var jag lite små trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen ta det lugnt till bussen kom. Det var väldigt lugnt dag på jobbet. Innan jag åkte hem köpte jag hem lite vin. Vart så sugen på det. Vi hade aldrig provat just den vinet. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att kolla olika klipp. För fb krånglade idag på medelanden. Blir att gå sova snart. Jag är så trött nu.  

 

Av Malin - 24 februari 2021 22:21

Idag gick jag upp ganska tidigt. Jag var rätt trött när jag vaknade. Jag fixade mig och sen åkte vi till läkaren. Pappa körde mig dit. Jag tog om blodprovet och kollade pulsen igen. Nu såg allt bra ut. Efter det blev det att hämta min sambo. Efter det åkte vi åt lite mat. För jag fick inte äta frukost. För jag skulle ha en tom mage. Senare gick vi några affärer och sen hämta vi det vi hade stor handlat idag. Tack så mycket för idag pappa. När vi kom hem blev det att packa upp allt och sen blev det att dricka lite kaffe. Senare fixade vi med kvälls maten och sen tog jag fram kläder tills i morgon. Efter det tog jag en dusch. Senare blev det att kolla lite klipp. Nu blir det att gå sova. Jag är så trött. Bilden på Truls är tagen idag. Han hjälpte mig att fixa lite saker hehe. 

 

                                Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 5 månnader.<33


Av Malin - 23 februari 2021 22:06

När jag vaknade var jag lite små trött bara. Men jagffixade klart mig och senare blev det att ta bussen till jobbet. Det har varit fullt upp idag. Det var så blött ute idag. På rast bjöd en jobba kompis på massa gott fika. Efter jobbet träffa jag min sambo på stan. För vi kollade runt på bokrean som var idag. Efter det handlade vi lite innan vi tog bussen hem. När vi kom hem fixade vi med kvälls maten. Nu blir det att kolla på tv tills jag ska gå sova.  

     

 

Av Malin - 22 februari 2021 21:58

Igår tog jag sovmorgon och sen tog jag på mig lite mys kläder. Tog även fram kläder tills imorgon. Efter det blev det att gå ner med tvätten. När jag var klar med det kollade på olika klipp. Har även kollat lite olika serie. Blev en lugn dag här hemma. Senare hämtade jag tvätten. Senare fixade vi med kvälls maten. Efter det blev det att ta en duch. Senare kollade jag på tv tills jag skulle gå sova.  

        

När jag vaknade i morse var jag rätt trött. Men jag fixade mig och sen tog det lugnt tills bussen kom. Det var ganska fullt upp idag. Fick lite kläder av min jobba kompis idag. Så snällt. När jag kom hem blev det att äta kvälls maten och senare fixade jag lite kaffe. Det blir snart att gå sova. Jag är så trött nu.   

 

Av Malin - 20 februari 2021 21:06

idag vaknade jag inte så sent. Efter jag hade vaknat blev det att ta på lite mys kläder och sen fixade jag lite frukost. Jag har kollat klart mig serie idag. Så det blev en lugn dag här hemma. Jag har även slängt skräp idag. Senare fixade jag med kvälls maten. Nu kollar vi på Mello. Efter det blir det nog en film innan jag ska sova.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards