prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2016

Av Malin - 30 november 2016 22:11

Det är så mörkt på morgonen när man väntar bussn och då blir man bara tröttare. Jobb dagen har varit bra och mysig. När jag kom hem var jag hemma en stund och efter det åt jag lite mellis också. Sen kom mamma. Hon skulle lämna lite saker som vi behöver till helgen. Sen åkte vi även och handlade lite. För hon skulle ändå in till stan. Så då passade vi på att följa med att åka in dit. När man kom hem lagade man lite mat. Sen har det bara varit en lugn kväll. För stund åt man lite kvälls mellis och nu blir det att gå sova.  

    Helt galet vad fort allt går.       

Av Malin - 29 november 2016 22:26

Ï morse var man så trött som vanligt. Men jobb dagen har varit bra och lugn. När man kom hem tog man det lugnt en stund. Senare blev det att laga lite kvälls mat. Sen har det varit lugnt hela kvällen. För en stund sen åt man lite kvälls mellis. Så nu blir det att gå sova gott i våran sköna säng.  

 

Av Malin - 28 november 2016 22:38

I morse var man lite extra trött. För det är ju måndag idag. Innan man gick ner till bussen så sa Truls att jag inte får gå till jobbet tror jag han sa. Han brukar bli så när han är vaken och sen när jag ska till jobbet. Det märks att börjar bli kallare ute nu. Nu kom snön igen. Jobb dagen har varit bra. Jag hade en lång dag idag. Det var så mörkt när jag var på väg hem också. När man kom hem var man så trött. Men det var bara gå laga maten ändå. Sen har det varit en lugn kvälls. Nu blir det att gå sova. Jag är verkligen jätte trött nu.  

   


 

Av Malin - 27 november 2016 22:41

I morse sov vi ut lite. Sen gick ner till stan i snöstormen. Jag gjorde ett äreden och sen handlade vi lite. Sen åkte vi hem. Jag har tagit fram lite jul saker idag. Senare blev det att äta kyckling hamburgare. Sen tog jag fram kläder tills i morgon och efter det tog man en dusch. Efter det tog jag på mig natt kläderna och nu blir det att gå sova lite. 

     

Idag är det första advent. Hoppas har och haft en mysig dag idag. Det har gått galet fort dom här dagarna också. 


Av Malin - 26 november 2016 21:49

Truls och skorpan sov med mig också. I morse gick man upp skaplit. Man fixade så och åt lite frukost. Vi gjorde först lite ärenden och sen åkte vi till stallahomen på deras julmarknad. Det bara så mysigt att går runt och kolla bara. Det var även alpoackor där som man fick kolla på. Efter det gick vi handla lite till nästa helg och lite annat. köpte lite nya chips och popcorn också. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och fikade lite tårta som vi hade köpt. Senare åt vi lite kvälls mat. Senare efter det åkte jag hem. För Danne är på väg hem nu redan. Dom åkte idag stället för imorgon.  Skönt att han kommer hem. Han är så saknad här hemma. När jag kom hem packade jag upp allt och bäddat rent till sängen. För jag hat tvättat lite hemma hos min föräldrar medans ja var där. Nu tar jag det lugnt bara och äter lite gott medans jag väntar på att dom ska komma hem igen. Men det tar lite tid det är i jönköping och det tar mer en 4 timmar att åka dit. Efter dom kommer hit blir det att sova. Jag tror dom är rätt trötta dom också.  

           

Av Malin - 25 november 2016 21:19

Truls vaktade dörren tror jag när vi skulle gå sova förrut. Imorse var man lite trött men det gick över. Jobb dagen har varit bra. Snälla jobba kompisar som bjöd på lite gott till rasten idag. Det tackar vi så mycket för. Eftter ja hade slutat hämtade mamma mig. För jag skulle sova över hos dom. vi gjorde lite ärenden och sen åkte vi hämtade lite saker hos mig. Sen åkte vi hem till dom. Älsklingen åkte dremahack i onsdags. Han kommer hem på lördag eller söndag. Jag kunde inte ta semster denna gång. Men i sommar kommer jag dit igen. Jag fick även min favorit mat när jag kom hit. Efter det tog man en dusch. Senare blev det lite kvälls mellis. Snart blir det att gå sova. Har mycket att göra imorgon. Trevlig helg på er alla.  

     

Av Malin - 24 november 2016 21:03

I morse var det så kallt här inne när man vaknade. Så man ville nästan inte gå upp imorse. Jag slängde lite skräp innan jag gick till bussen imorse. Men jobb dagen har var bra. Det var frost ute idag. När man kom hem gick man och slängde skräp. För det fanns lite mer att slänga här hemma. Sen tog man det lugnt och åt lite mellis. Senare till kvälls mat blev det pannkaka. Det är ju ändå torsdag också. Min Truls bebis han håller alltid om mig när han sover hehe. Han sover alltid så konstigt. På kvällen spelade jag in och ladda in en video när jag sjunger nu tändas tusen juleljus caver. Hoppas ni kommer gillat att se på den. Det står på video vem låten är till för. Annar har kvällen varit lugn. Har ätit lite kvälls mellis och packat lite. Man har tagit på mys kläderna. För det är så kallt här inne nu. Det blir att gå sova när som helst. Kan vara skönt att lägga sig i tid någon gång.  

       

   

                         Idag har jag och min fästman Daniel varit förlovade i 5 år och 2 månader.<33


Du fångade mig och du tog mig i din famn. Du är mitt alllt och du har alltid mif för evigt. jag älskar dig så mycket så jag inte vet vad jag ska ta vägen. puss och kram till dig min fästman från din fästmö.  

 




Av Malin - 23 november 2016 21:31

I morse var man lite trött. Jobb dagen har varit bra och haft en mysig dag där. När jag kom hem blev det att ta det lugnt en lång stund. Sen fixade jag lite mat. Senare efter det har bara varit en lugn onsdags kväll. Har myst med Truls hela kvällen. Har även ätit lite gott. Köpte lite gott till helgen igår. Men prov smakade lite idag. Det är ju ändå lill lördag idag. Provade nu dricka med lakrits smak och den var god. Nu blir det att försöka sova lite.  

         


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards