prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 november 2016

Av Malin - 5 november 2016 20:39

Igår var det fullt upp. För så cyklade jag till jobbet men jag gick ut såg jag att det har kommit frost ute. Jag cyklade för jag skulle posta ett brev och sen skulle jag börja tidigare igår. På jobbet har det varit en lugn dag. Så jag slutade lite tidigare. Det var lite mörkt och dimmigt när jag skulle hem. När man kom hem tog man en dusch och sen lagade man lite mat. Efter det fixade vi oss. Sen slängde vi skräp och sen gick vi ner till kyrkan. För där skulle Tomas Di leva sjunga i. För vi hade köpte biljetter innan och dom var rätt dyran. Men det var helt klart värt pengarna. Han var så rolig och plus så fick vi träffa han också. Vi fick bra platser med. Det trodde jag inte först för det var många som väntade på att komma in. När vi kom hem kollade jag bara lite på tv en liten stund. Men jag gick la mig rätt tidig. För jag var så himla trött. Så därför bloggade jag inte något igår och konsert var i två timmar ungefär. Här kommer det bilder från igår och lite andra roliga bilder hehe. Även två stycken video. 

                               


 
 


Idag tog vi lite sovmorgon och sen fixade vi oss lite. Sen åt vi lite frukost och sen hämtade mina föräldrar oss. För vi skulle till Eskilstuna och göra lite ärenden där. Vi åt även lunch på ett ställe där jag aldrig har varit på. Vi fick gratis glögg,pepparkaka och godis också. När vi hade vart där i några timmar så åkte vi hem. Tack så mycket mamma och pappa för en mysig dag med er. För det är alltid lika kul att vara med er. När vi kom hem tog vi lugnt en stund och senare åt vi bara något lite. För vi var inte så hungriga. För stund sen åt vi lite gott fram tv. Här kommer det blider från idag. Truls var så söt han kom fram till mig direkt när vi kom hem och ville mysa.  

     


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards