prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 31 maj 2013 21:37

Idag fick jag vara hemma från jobbet. Jag tror jag har fått magsjuka. För jag har sprungit tre gånger tror jag imorse till toaletten och jag har haft ont i magen också. Den har bubblat också. Den känns lite konstig fortfarande. Men jag tror inte det är vanlig magsjuka. Det känns lite bättre nu i alla fall. Det var två stycken barn som hade så som jag har nu också. Så det kan vara dom som har smittat mig. Jag mår inte illa och jag kan äta också. Så det bra i alla fall. Hoppas jag mår helt bra imorgon. För stund sen bakade jag och älskling chokladsockerkaka som är format som ett hjärta. Den vart så fin och söt. Den vart så god. Nu får ni ha en bra helg alla mina läsare.

 

Av Malin - 30 maj 2013 19:51

Idag har det vari en lugn och en bra sommar dag. Det har varit super duper varmt ute idag. Idag kunde jag äntligen börja cykla igen. Det har regnat så mycket dom här dagarna. Så då ville jag inte cykla. Hoppas det blir så varmt imorgon. För sommar värme det gillar jag.  Man vill ha glass hela tiden när det är så här varmt och skönt ute. Imorgon blir det helg och det ska bli så skönt med lite helg nu.

 

Av Malin - 29 maj 2013 20:46

Idag har det varit lugnt på jobbet och det har varit regnväder idag. Det regnade jätte mycket förut och det var kallt ute idag. När jag kom hem från jobbet så hämtade mamma oss hemma. Vi skulle åka och handla lite olika saker. Jag hittade regnkläder så vi skulle titta efter och annat smått och gått. Vi hittade mycket fint. Tack mamma att du körde oss dit. Det var så länge sen vi var där och det var så mysigt att vi åkte dit också. Till kvällsmat åt vi vofflor. För vi kom hem rätt sent. Voffelgärnet fick vi av Dannes mormor. Så det är första gång vi använder den. Det var så gott och det var så länge sen man åt det. Den funkade bra också. Här kommer det en gammal bild på mig.

  


Av Malin - 28 maj 2013 20:51

Idag gick vi till skogen i det här fina vädret. Det var jätte varm idag. Vi åt våran matsäck och lunch ute i skogen också. Det var så mysigt. Vi var i skogen nästan hela dagen. Det var lite mygg i skogen. Hoppas jag inte får några myggbett. När jag hade slutat mötte jag älsklingen på stan. För vi skulle hämta ut ett paket. När vi kom hem så lagade jag chiliconcarne och det gick rätt så bra. Vi åt bröd till. Jag är rätt så duktig på att laga mat. Det kommer nog ifrån pappa. För han är bra på det och det rätt kul att laga mat också.♥ 

 

Av Malin - 27 maj 2013 20:39

Imorse gick vi ut med barnen. För då var det soligt och fint. Sen efter det gick vi till gympan och gjorde olika lekar där. När vi var klara med det åt vi lunch ute och det var så mysigt. När jag skulle åka hem vart det regnväder.Usch för när man måste vara ute i det. Men regnet är mysigt när man är inne. Nu ska ja äta lite glass mums det ska bli så gott och titta på tv. Ni får ha en bra måndags kväll nu alla mina läsare. Nu bjuder jag på en rätt gammal bild på mig som jag har gjort lite om.

 

Av Malin - 26 maj 2013 20:20

Idag har vi städat. Sen efter det titta jag på en film. Efter filmen kom mamma och pappa hit. Vi åkte åt pizza med dom. Mamma bjöd oss på det. Tack Mamma. Sen åkte vi hem till oss och åt kladdkaka. Vi bjöd på det efter som det är mors dag idag. Det fick mamma som en present. Grattis på mors dag mamma. Jag älskar dig. Grattis alla andra mammor också. Sen hjälpte dom oss med lite saker i lägenheten. Söta lilla Pyret var med också. Vi har fått köks saker av moster också. Tack moster dom är så fina. Vädret har varit både dåligt och bra. Så vi har haft fullt upp idag och vi har haft en bra helg. Hoppas ni också har haft det mina läsare. Så nu blir det en lugn myskväll framför tv.

 

Av Malin - 25 maj 2013 20:21

Idag hämtade mamma och pappa oss. För vi skulle kolla på olika loppisar. Vi var på katthemmet. Dom hade också loppis idag. Vi gosade lite med dom söta katterna som är där. Vi köpte mjukglass idag. Det var så gott och det var riktigt sommar väder idag. Så det var skönt och härligt. Sen åkte vi hem till mina föräldrar. För vi skulle tvätta där. För tvättiderna var fulla på var tvättstuga. Medans vi väntade på tvätten så solade vi lite och fixade vi lite ute och inne. Vi vatr bjudna på mat. Vi åt grillat och det var så sjuk gott. Det var rätt länge sen vi åt det. Det var så kul att träffa alla djuren också. Det känns om att det var länge sen vi träffade dom fast det inte var så länge sen. Lilla Totte har flytta dit också. För han vart så bra kompis med Pyret Så han fick på kvar där. Fast han har bott länge där nu. Moa och pyret är bästa vänner också. Jag tog bilden på dom idag och dom är bara för söta tillsammans. Pyret har klippt sig lite. Nu blir det tv mys med lite gott till.

 

Av Malin - 24 maj 2013 20:24

Idag har det  varit lugn dag idag på jobbet. När jag hade slutat kom mamma och hämtade mig. För vi skulle storhandlat idag och det behövdes kan jag ju säga. Vi har handlat mycket i två olika affärer. Tack mamma för att du körde oss fast det vart lite sent. Så nu är vi trötta. För en stund sen hade vi lite fredagsmys med lite godis och dricka framför tv. Mysigt och gott. Jag köpte godis idag. Det är så mumsigt. Den här söta godisskålen har jag fått av mitt jobb när jag tog studenten. Jag tror jag aldrig har använt den men nu ska jag börja använda den. För den är så fin. Nu får ni ha en jätte bra helg alla mina läsare.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards