prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 1 maj 2013 19:55

Idag var vi lediga. Så vi tog sovmorgon och sen gick vi ut och planterade blommor. Efter vi hade varit så duktiga så åkte vi åt till Slagstaglass för första gången i år och vi gick en skön promenad vid stranden också. För det var så varmt och skönt ute idag. Glassen var så god. Pyret fick följa med också. Hon ville säga gärna leka med ankan haha och ville typ hälsa på alla folken. När vi kom hem bärde vi ner kartonger till bilen och graget. Mamma och Danne ska lämna kartongerna i våran nya lägenhet. För dom är lediga. Dom ska göra det imorgon och på fredag. Vi får våra nycklar imorgon. Vad kul det ska bli. Sen har jag packa massor med kläder i säckar också.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards