prinsessanmalin

Alla inlägg under juni 2012

Av Malin - 30 juni 2012 19:59

Idag har det hänt massa saker. precis när vi hade vaknat kom mamma och sa vi skulle till stan. Jag och älskling åt frukost i bilen för det skulle gå fortare. Det är så gott och mysigt att äta i bilen tycker jag. Vi skulle köpa mer målarfärg och lite andra saker. sen så köpte vi kebab med bröd. Vi åt den i hamnen och kollade på alla folk som gick där och kollade på fina sjön som finns där. Efter det åkte vi hem. För svärmor Monica och Lunkan kom till oss. Dom lämnade en cykel till Daniel. Så nu kan jag Daniel cykla på varsin cykel. För en stund sen så kom Pontus hit också. Sen har vi tvättat två tvättar och mer blir det imorgon. Vi tvättade våran påslakan idag och imorgon blir det våra kläder. så det ska bli skönt sen att krypa ner i sägen när det är ny bädat. Nu tittar vi på sommarkrysset som började idag.

 



Av Malin - 29 juni 2012 19:26

Filmen vi såg på bio igår var jätte rolig och bra. idag fick jag min första semester. Så det ska bli skönt att få vila upp sig. Idag när jag kom till jobbet fick jag en present ena av barnen. Jag blev så chockad och glad när hon gav mig den. Jag hämtade maten med några stycken barn och en fröken idag. Jag träffade Tommy som jag känner. Han hämtade också mat där. Barnen sa mycket roliga saker idag. Sen fick jag en present av min chef också. Det kommer en bild på det jag har fått. Alla barnen och fröknarna fick en stor fruktkorg av mig idag. För dom är så underbara mot mig' Det vart riktigt fruktfest alla smaskade på det direkt. Nu ska jag ha lite fredagsmys med min familjen och min finaste kille.

 

Av Malin - 28 juni 2012 16:36

Idag var det varmt och skönt ute. Idag kom det nya söta barn som hälsade på som ska börjar efter sommaren. Det ska bli kul att få lära känna fler små sötnosar efter sommaren. Snart ska jag och älskling se ice age 4 på bio. Jag kanske skriver mer ikväll beror på hur sent det blir. Ha det så bra så skriver jag ikväll eller imorgon och kram på er alla mina finisar.

 


Av Malin - 27 juni 2012 20:20

Idag var det skönt väder. Så vi var ute hela dan med barnen. Det har inte hänt så värst mycket idag. Det ska bli skönt med lite semester snart. Imorgon ska jag och älskling se på  Ice Age 4 - Jorden skakar loss. Den är i 3D. Så det ska bli mysigt att gå på bio med älskling själv . Det var så länge sen jag var på bio. nu tittar man på  lyxfällan. jag bjuder på en gammal på mig och Daniel tihi var så små söta där.

 


Av Malin - 26 juni 2012 20:26

Vi hade tur vädret då när vi var ute på jobbet idag. Efter jobbe så hämtade älskling mig på cykeln. Vi gick in till affären för köpa varsin glass. Men när vi gick ut börjar det små regna. Så vi fick cykla fort hem. När jag gick upp till mitt rum och så såg jag att det var storstädat hela mitt rum. Älskling hade städat hela mitt rum. Det var jätte stökigt innan och nu står alla grej på sin plats. Sen hade han gjort om mitt rum lite och det vart jätte bra. Tack älskling för att du städade så fint på mitt rum. Så fin och duktig kille jag har. Som är mer ordning än mig. Fast jag kan också ha ordning på vissa saker. Jag älskar dig så grymt mycket. Jag ska försöka inte göra det stökigt igen haha. Jag är bra på att gör det stökigt. Men jag tror inte jag kommer göra det sen när vi flyttar tillsammans. För då har man nog lite mer plats när man flyttar. Nyss åt man lite kvällsmacka och såg på allsång på skansen. Snart blir det nog att sova. För jag är jätte trött nu.

 

Av Malin - 25 juni 2012 20:43

Idag tog jag ledig från jobbet. För jag skulle på ett viktigt möte idag. Vi åkte taxi dit. För mamma jobbade. Så kunde inte köra hos till mötet. Mötet gick jätte bra och vi sa mycket bra saker. Pappa och älskling följde med på  möte. Sen efter möte var slut så tog vi bussen till stan. Vi fick springa till bussplatsen. För det regnade så himla mycket. Men vi skulle först gå men det regnade för mycket. När vi vara fram på stan . Så köpte vi lunch. Det vart nacho och det var så underbart gott. Efter vi hade ätit så gick vi kollade i lite olika affärer. Sen tog vi taxi hem igen. Så det har varite mysig dag idag. Idag har jag gjort en ny heder och en ny tema bakrud. Vad tycker ni vart den bra? Jag vart faktisk rätt så nöjd.     

   

Av Malin - 24 juni 2012 19:33

Idag har man inte gjort så mycket. Vi åkte på stan. Vi kollade lite olika affärer. Sen så åkte vi till en loppis och kollade lite runt där. Jag och älskling har tvättat tre tvättar idag. Till kvälls mat så åt vi tacosmys. Sen så fick vi fikagäster. Idag har det varit konstigt väder både regn och sol . Snart blir det att ta nåt att äta och titta på nån bra film.

 

Av Malin - 24 juni 2012 13:46

    

                                Idag har jag och min fina Daniel varit förlovade i 9 månader.<33
 
Du är verkligen min tvillingsjäl . Vi tänker lika nästan hela tiden och gillar nästan samma saker och är lika klantiga också haha. Du är verkligen min dyrbara diamant. För du betyder allt för mig och du tar alltid hand om mig. Du har hjärta av guld. Du är min gulleplutt och det kan ingen ändra på. Man kan bara inte sluta älskar dig min baby Puss puss min älskade skruttis.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards