prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Malin - 7 juni 2012 09:02

Nu har man nyss vaknat. Jag ska snart äta lite lunchfrukost och göra mig iordning och fixa allt som jag inte riktigt klar än med. Sen ska vi börja åka. För vi ska se min kille Daniel och hans bror Robert. För dom tar studenten idag och vi ska åka kolla när dom springer ut. Dom är tvillingar. Tur att dom inte är så lika varandra. Jag brättar mer imorgon vad som kommer hända. För jag kommer kom hem sent idag. Igår plattade jag mitt år och jag plattade min älsklings hår. Vi vart så fina. Det kommer bilder imorgon hur vi ser ut och andra bilder. Igår målade jag mina tånaglar och fingernaglar. Naglacket kommer passas så bra på kläderna också. Det kommer en bild på dom nu. Det ska bli jätte roligt att träffa deras släktingar som aldrig har träffat förut. Men några har jag träffat förut. Jag tog ledig idag och imorgon från jobbet. För det händer massa saker idag och imorgon. Grattis Daniel och Robert på eran student idag. Det är ni verkligen värda det nu.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards