prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Malin - 3 juni 2012 19:52

Idag gick vi upp tidigt. För vi skulle åka fira Pontus flickvän Jolin som fyller år imorgon. Först så tog jag en skönt dusch. Sen så åt vi lite gröt och ägg tillsammans. Sen så åkte vi till macdonals. Vi åt nåt nytt som har kommit. Den var verkligen super god. Vi åt i bilden. Så det var extra gott när vi åt i bilen och mysigt var det också. Jag älskar att äta i bilen. Sen efter vi hade ätit så åkte vi hem till Pontus. Vi fick massa olika kakor. Alla var jätte goda. Sen fick vi prinsesstårta och den var också jätte god. Jag fick ett data spel av Jolin. Så jag ska pröva det spelet sen om den funkar. Hon sa att den var ett kul spel. Sen när vi skulle hem så stanna vi på vägen och kollade på ett centrum. Jag köpe hello kitty Shampoo och bath gel. Den var så söt och den luktar jätte gott. Den luktar godis. Imorse när vi åt frukost så firade vi min hund Moa som fyller år idag. Hon fyller 7 år. Hon fick en leksak. Hon älskar den hon fick. Den liknar den andra som hon har. Hon älskar båda dom leksakerna. Hon fick en kaka med grädde och lite strössel. Så hennes födelsedag har nog varit jätte bra idag. Grattis Moa på din dag. Sen fick vi massa saker av pontus som vi ska sälja på loppis som vi ska ha hemma snart. Snart ska man se finalen på Big brother. Jag hejar på Hanna j. För hon förtjänar den mest av dom tre som är kvar. Big brother slutar senare idag. Jag ska göra mig iordningn snart och krypa ner i sängen med älskling och titta på Big brother. Sen direkt när den är slut så måste jag sova ska jobba på dagis imorgon jippi. Hoppas det inte blir regn imorgon med det skulle göra det imorgon tyvärr.

        


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards