prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Malin - 6 juni 2012 19:56

Idag när jag hade vaknat så tog jag en dusch. Sen efter det så åkte vi till stan. Vi köpte kebab med bröd. Det var min och älsklingens lunchfrukost. För vi hade inte ätit nåt än. Vi åt maten i ugglanspark. För där firade dom nationaldagen. Det hände massa saker där. Det var några som sjöng och spelade olika instrument. Sen fick man gratis tårta, festis och kaffe. Efter vi hade varit där så åkte vi till jysk och till intersport. Sen så handla vi lite mat. Vi köpte en ny energidryck med Bob  Marley på. Den var rätt så god. Vi grillade lite god mat när vi kom hem. Efter det så har man valt kläder och fixat allt till imorgon . För imorgon tar min kille studenten. Nu ser jag film med familjen och älsklingen. Filmen heteren gång i phuket . Den är bra och rolig. Grattis världens bästa Sverige på nationaldagen 2012.

    



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards