prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin - 30 augusti 2014 21:13

Idag så åkte vi till E-tuna och kollade på vad dom hade för dator där. Vi åkte med mina föräldrar. Lilla pyret var med också. Vi kollade lite i andra affärer också. Men vi köpte aldrig någon dator. Vi kollar lite runt först innan jag bestämmer mig att köper en dator. För jag vill ha en bra dator. Sen åt vi på Mcdonalds. Vi fick lite rea där också. Så det var billigt och gott. Det var rätt länge sen vi åt där. När vi kom hem gick vi ut med Mila och slängde skräp. Nu är det bara en mys kväll. Vi har äti lite gott. Jag haft en bra dag med dom bästa. Ni får ha en fortsätt trevlig lördags kväll nu.     
  

Av Malin - 29 augusti 2014 22:24

I morse tog jag en dusch innan jag skulle åka till jobbet. På jobbet slängde jag skräp men några stycken. Igår på jobbet åt vi en god glass. Idag åt vi en jätte god sockerkak som var i  rast rummet. Jag tror att det är chefen som har bakat den. Tack det var gott. Efter jag hade slutat gick jag ut med Mila. Sen gick jag till stan och möte Danne. För han har sin utställning igen. Sen möte vi kompisar där en stund. Efter det handlade vi lite och vi handlade lite mjölk också. Jag åt dom här goda pannkaka idag. Man fick sylt med och det är ju bra. Danne köpte sallad. Det blev så sent idag. Jag åt lite godis och drack en god hallonsoda Nu får ni ha en trevlig helg. Jag tror att min helg kommer bli toppen bra.  

           


Av Malin - 28 augusti 2014 21:38

Idag åt jag frukost på jobbet idag. Så i fyra dagar har man gått upp jätte tidigt i rad. Så nu är man jätte trött. Tur så har jag i alla fall sovmorgon imorgon. Det ska bli så skönt. Idag har vi tvätta mycket. Så det skönt att det är äntligen gjort. Det så synd bara att det kan vara svårt att få bra tvätt tid som passar oss. Skönt sista dagen imorgon och sen är det helg igen. Tur att den här veckan gick fort. Lilla Mila satt i hylla som sitter i vårat bord. Hon säger att hon vill sitta i fasters knä hihi. Hon är en liten knägris. Hon såg så söt ut när hon titta ut så där. Nu får ni ha det så bra och jag hoppas vi ses i nästa inlägg också.  

 

Av Malin - 27 augusti 2014 21:53

Idag fick jag äta frukost på jobbet och det brukar jag inte göra på onsdagar. Jag behövdes då bara och jag jobbade lite över också. Efter jag hade slutat möte jag Danne och några kompisar. Jag tog kort på en fin blomma som jag såg på stan. Sen träffade vi svärmor där också. Hon bjöd oss på mat. Tack snälla svärmor. När vi kom hem gick vi ut med hunden och sen tog jag en dusch. Haha lilla Mila är min nya bästis. Nu är jag super trött.  

   

Av Malin - 26 augusti 2014 22:19

På jobbet åt jag frukost där. Det alltid lika mysigt och trevligt att äta frukost med barnen. Vi var inte ute så länge på jobbet idag. För det regnade jätte mycket och kallt var det också. Efter slutade så hämtade mamma mig. För vi skulle kolla på en dator och lite annat. Men jag har inte köpte dator än. Måste fundera lite på vilken jag vill ha. Har ni några tips på en bra dator? Så får ni gärna skriva det. Det bra med lite tips ibland. Jag var och slängde lite skräp med Mila förut. Hon älskar att ligga i knät och mysa.  

 

Av Malin - 25 augusti 2014 20:49

Idag var det tags att jobba igen. Jag åt frukost på jobbet idag. På jobbet var det en lugn måndag. Jag slutar tidigt på måndagar och det så skönt. Jag var hemma en lite stund bara. Mamma kom och hämtade mig. Hon körde mig till frisören. Det regnade så mycket förut när jag cyklade hemma förut. Jag vart jätte blöt när jag kom hem. Jag tog hårtorken och blåste hela kroppen med. Innan så gick jag mamma och handlade lite och då hittade dom här sakerna. Jag är så nöjd billigt och bra var det. Jag är så nöjd med min nya frisyr. Hon gjorde lite lockar i håret. Så jag kan ta en bild till när det har gått bort. Så ni får se vanliga håret. Bästa frisör jag är så nöjd att har hittat dig. Tack så mycket. Så det blev sen mat idag. Jag hade velat ha en tidigare tid efter jag hade slutat men det fanns ingen.  

   

Av Malin - 24 augusti 2014 18:21

Idag har man fixat i hemmet lite occh fixat med bilderna. Sen tog jag en dusch. Annars har vi mest tagit det lugnt. Mila och älsklingen myste sängen i morse. Det såg så gulligt och mysigt. Vi hade inge fredags mys eller fredags mys. Efter som vi inte var hemma då. Så det får bli söndags mys istället. Man är så seg idag. Dom goda sakerna ska vi mumsa på idag. Det är godis i dödskalle asken om ni undrar. Jag älskar dödskallar om ni inte visste det redan hihi.  Den där drickan är så himla god. Det blir nog en film och lite tv också. Hoppas ni haft en bra helg som vi har haft det. Vi har träffat många trevliga folk i helgen.Tyvärr är helgen redan snart slut. den går ju för fort. Vi har haft så roligt och trevligt. Mila är trött efter igår när hon fick följa med till stan en stund. vi bärde henne mest. För det var rätt mycket folk. Hon var lite rädd också. Vi ville inte hon skulle vara själv så mycket.      

Av Malin - 24 augusti 2014 17:57

I fredags och igår var det fullt upp. Först i fredags så tog jag en dusch på morgonen och sen blev till jobbet. Vi slängde lite skräp som vi alltid gör varje fredagar. Sen åt vi tidig kvälls mat. Sen gick vi ner till visholmenfestivalen. Det var olika artister som kom . Sen olika tält som man kunde köpa mat. Strängnäs tidningen var där också. Vi fick deras tidningar ifredags och igår. Dom hade även en tävling där. Hoppas jag vinner. Igår på dagen var det märlar dagen. Det var massa saker som man kunde titta på. Madde tog kort på oss igen när vi inte märker. Haha hon är expert på det. Mila fick följa med då. Vi gick hem en stund och sen blev det visholmfestivalen igen. Svärmor kördde oss. För hon hade slutat jobbet då och det regnade då. Vi fick låna hennes paraply. Vi har en som är så stor. Vi fick varsin 100 som vi kunde köpa mat för också. Tack så mycket. Igår var det riktigt kallt. Det regnade lite i fredags också. Jag köpte TT grace cd också. Jag köpte en till pappa också. För han ville ha det. Vi fick autografer också. Dom smällde raketer också. Så det var en kul helg. Men nu är man trött och seg. Man kom hem rent sent. Jag frös när skulle sova fredag och igår natt. Det kommer en till inlägg vad jag har gjort idag. Det blir så långt annars.   

                                                   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards