prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2020

Av Malin - 31 oktober 2020 21:53

I morse gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen tog jag lite frukost. Sen blev hämtad av mina föräldrar och min moster. Vi skulle fira min bror som fyllde år igår. Så vi åkte till Stockholm.  Vi fick fika och vi var där i några timmar. Pyret var med också. Hon var så söt. Hon sov med en hundleksak Hon kramade om den. Innan vi åkte hem blev de att äta på chop chop. Vi blev bjudna. Så snällt. När vi kom hem fixade jag med olika saker. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.   

 

       Happy Hallowon. Hoppas ni har en mysig halloween dag. Önskar Truls med familj.<33

                           Happy Halloween. Hoppas ni har en mysig hallowen dag.<33

             

Blev att tända ljus här hemma idag och tänka på dom som inte finns här längre hos oss. Tur att dom finns här inom oss på något vis.<33

 

Av Malin - 30 oktober 2020 22:19

I morse fick jag lite sovmorgon. Började senare idag. Så efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen fick det bli frukost. Jag kollade på lite klipp också. Det har varit jätte dimmigt hela dagen idag. Så det har var rätt kallt ute idag. På jobbet var det lugnt. För många har lov nu. Så fick slutat tidigare idag. Innan jag åkte hem blev det att göra olika ärenden. När jag kom hem blev det att små fixa lite och sen fick det blev fixa kvälls maten och kolla på olika klipp. Efter det fick de bli en dusch. Nu kollar jag på tv och sen får nog bli att gå sova. För jag är jätte trött nu. Så jag säger nu gonatt och trevlig helg på er alla.  

       

Av Malin - 29 oktober 2020 21:14

När jag vaknade idag var jag inte så jätte trött. Men jag fixade mig och sen tog jag det lugnt en stund. Det har vart fullt upp idag. På rasten fanns de massa gott att äta. När jag kom hem blev det små fixa och sen blev det att fixa kvälls maten. Jag kollade också olika klipp. Efter det blev de att göra rent i kattlådan. När det blev klart så blev det att fixa kaffe. Här kommer det två gulliga bilder på Truls som är tagen idag.  

     

Av Malin - 28 oktober 2020 22:24

I morse började jag senare. Efter jag hade vaknat blev de att fixa sig och sen äta lite frukost. Jag kollade lite serie innan jag åkte till jobbet. Solen kom tidigt på morgonen. Men senare blev de lite små kallt. De har varit ganska lugnt idag. Innan jag åkte hem gjorde jag lite olika ärenden. När jag kom hem blev de att små fixa med olika saker och sen blev de att ta en dusch. Efter de blev de att fixa kvälls maten. Sen har jag bara kollat på serie. Blir att gå sova om en stund.  

       

     


Av Malin - 27 oktober 2020 22:25

När jag vaknade var jag inte så farligt trött konstigt nog. Hade svårt att sova i natt. Men jag fixade mig. Efter de blev de att slänga lite skräp. Började lite tidigare idag. Efter jag hade slutat gjorde jag ett ärende innan jag skulle hem och de var redan mörkt då. När jag kom hem blev de lite små fix och sen åt jag min pizza i ugn. Sen har jag bara kollat på klipp och nu blir de serie innan jag ska sova. Men de blir snart att sova för jag är så trött nu.  

 

Av Malin - 26 oktober 2020 21:24

Igår fixade vi med alla klockor till vintertid. I morse tog vi lite sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev de att äta lite god frukost. Jag kollade lite på olika klipp. Senare blev vi hämtad av älsklingens bror igen. Vi glömde köpa en grej så vi åkte och handlade igen. Vi passade på att följa med för han skulle ändå stor handla idag. Vi åt sen lunch idag. Blev chop chop. Vi åt hemma. När jag hade ätit klart här hemma blev de att fixa lite här hemma. Senare blev de att kolla på två olika filmer. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

       

Av Malin - 25 oktober 2020 21:30

I morse tog vi sovmorgon. Efter vi hade vaknat fixade vi oss och sen fixade vi matlistan. Efter de gick vi ner med tvätten och sen slängde vi skräp. När vi var klara med de kom älsklingens bror och hämtade oss. Vi åkte och stor handlade och sen fick de bli mat på doken. Blev våran frukost idag. Tack så mycket att du kunde köra oss idag. När vi kom hem blev de att packa upp allt och sen hängde upp tvätten. Senare kollade jag på olika klipp. Den ena bilden på Truls är tagen igår och andra är tagen idag. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Börjar redan bli trött. Tror att vädret gör mig så trött också. De har små regnat idag.   

         

Av Malin - 24 oktober 2020 20:38

Igår började jag lite senare. Så efter jag hade vaknat blev de att fixa lite frukost. När jag hade fixat klar mig blev de att ta de lugnt en stund. Hörde ute att de regnade massor ute. Det regnad inte lika mycket när jag skulle cykla till jobbet. Det var ganska lugnt på jobbet idag. När var på väg hem var de så kallt ute men de kom inge regn som tur var. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter de fick de bli en dusch. Då såg jag att jag hade fått stort blåmärke från igår. De var lite fler ställen på foten också. Såg på andra foten med. Men vi int vad jag gjort där. Efter de kolla jag på idol och sen la jag mig. Var över trött igår.  

 


Idag tog vi en lång sovmorgon. Inge roligt väder. Så vi var bara hemma och tog de lugnt idag. Har kollat på olika klipp. Senare fixade vi med kvälls maten och sen blev de att kolla på film. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska sova. Bilden på Truls är inte tagen idag.  

 

                           Idag var jag och min Daniel varit förlovade i 9 år och 1 månad.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards