prinsessanmalin

Alla inlägg under augusti 2020

Av Malin - 31 augusti 2020 21:54

I morse gick jag upp en skapligt tid och fixade mig. Efter de blev de att äta lite frukost. Sen blev de att ta de lugnt en stund. De var så soligt i morse. Jag jobba i några timmar idag. Senare var de kallt och blåsigt ute. Man märker att hösten är här nu redan. Redan september i morgon. Så idag får vi säga hej då på våran sista sommar månad augusti. När jag kom hem blev de att fixa kvälls maten och sen blev de att ta de lugnt fram för tv. Jag drack kaffe förut också. Blir att sova om en stund. Börjar bli trött nu.  

 

Av Malin - 30 augusti 2020 22:15

I morse tog vi lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat blev de att ta en dusch. När jag var klar blev de fixa lite god frukost. Jag kollade även på olika klipp också. Senare gjorde jag rent i katt lådan. Efter de gick jag och slängde skräp innan regnet skulle komma gjorde jag de. Har även fixat en ny tvätt tid. Skulle tvättat imorgon men blev lite ändrade planer. Senare tog jag fram kläder tills i morgon och sen blev de att fixa kvälls maten. Efter de blev de att kolla serie en stund. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova.  

     

Av Malin - 29 augusti 2020 21:17

Igår blev de fullt upp hela dagen. När jag vaknade igår imorse var jag lite små trött som vanligt. Men jag fixade mig och sen blev de att ta de lugnt tills jag skulle cykla. Kom hem rätt sent. Moster var även här lite snabbt. Senare fixade vi oss och sen åt vimed kompisar och älsklingens bror. V handlade lite också. En kompis körde hem oss efter de. När vi kom hem blev de att kolla lite på olika klipp tills jag skulle sova. Men gick inte la mig så sent. För jag var så trött.  

        

Idag tog vi lite sovmorgon och sen fixade vi oss. Efter de kom mina föräldrar och hämtade oss. För vi skulle stor handla. Eller hämta våran mat. Efter de blev det att köpta doken. De fick bli våran frukost idag. Tack mycket för idag. De var inge bra väder idag. Tur så kom de värsta regnet när vi var hemma. När vi kom hem blev de att packa upp allt. Efter de blev det att dricka kaffe och kolla på film. Nu kollar jag tv tills jag ska sova. Börjar bli trött redan nu.  

 

Av Malin - 27 augusti 2020 21:30

När jag vaknade i morse var jag väldigt trött. Men jag fixade mig och tog det lugnt tills jag skulle cykla. De var kallt i morse med. Idag var de fullt upp. Så jag kom hem rätt sen idag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter de fixade jag matlista för vi ska stor handla i helgen. Nu kollar jag på Kristallen 2020. Bilden på Truls är tage från igår. Blir att sova om en stund.Börjar bli så trött.  

 


Av Malin - 26 augusti 2020 21:17

Fick lite sovmorgon i morse. Efter jag hade vaknat blev de att fixa sig och sen äta frukost. När jag  var klar med dig så blev de att ta de lugnt. De var kallt i morse igen när jag cyklade. Idag var de fullt upp. Innan ja åkte hem blev de att göra ärenden. När jag kom hem fixade jag kvälls maten och sen blev de att ta en dusch. För stund sen åt jag glass och drack kaffe. Första gången jag provar den glassen. Den smakar som chokladen gör. Blir att kolla lite stund till på tv innan jag ska sova.  

   

Av Malin - 25 augusti 2020 21:22

Jag var rätt trött när jag vaknade i morse. Men jag fixade mig och sen blev de att ta lugnt tills jag skulle åka. De var rätt kallt i morse. De varit varmt ibland idag. Lite konstigt väder idag med. Fullt upp har de varit. Innan jag åkte hem gjorde jag lite ärenden. När jag kom hem fixade jag med olika saker och sen blev de att fixa kvälls maten. Truls var här myste förut. Nu kollar jag på tv tills jag ska sova. Börjar bli trött nu.  

 

                                  Igår var jag och min Daniel varit förlovade i 8 år och 11 månader.<33

Av Malin - 24 augusti 2020 21:44

I morse gick jag upp tidigt och fixade mig. Efter de fixade jag lite god frukost. Jag kollade lite på klipp. Efter de gick jag ner och slängde skräp. Jag fick jobba i några timmar idag. Fick lite sovmorgon också. Jag slutade rätt tidigt idag. När jag kom hem blev de att ta de lugnt en stund. Efter de blev vi hämtade av svärmor. Vi hälsade på svärfar och älsklingens brorsor. Vi drack kaffe. Nu kollar jag bara på tv tills jag ska sova. Bilden på Truls är inte ny.  

 

Av Malin - 23 augusti 2020 21:50

I morse tog jag lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat fixade jag mig och sen gick jag ner med tvätten. Medans jag väntade på att den skulle bli klar fixade jag lite frukost. Jag kollade även på olika klipp. Senare hämtade jag den och hängde upp allt. Efter de blev de att städa. Jag har dammsugat hela hemmet och torkat golvet. När jag var jag helt slut. Vart så varm. Senare blev de att fixa kvälls maten och kollat lite serie. Efter de blev de att ta en dusch. Nu ska jag ta fram kläder tills i morgon och sen kolla på tv tills jag ska sova. Bjuder på en bild på Truls idag.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards