prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 augusti 2020

Av Malin - 16 augusti 2020 21:21

Igår tog vi lite sovmorgon. Efter de blev de ägg macka till frukost. Efter blev de att kolla lite klipp och bara ta de lugnt.  Senare fixade vi oss. Sen träffa vi älsklingens bror och hanns vänner. Vi åt god mat och drack lite gott. Skönt att komma i väg lite. De var så fint väder också. När vi kom hem blev de äta lite godis och kolla på lite bra klipp. Vi köpte hem lite godis också. Senare gick jag la mig vart så trött. Men de var en lyckad kväll.  

        

Idag tog vi också lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat gick jag ner med tvätten. Innan jag gick tog jag fram kläder som jag skulle ha på mig idag. Efter de tog jag en dusch. Efter de blev de fixa lite god frukost och sen blev de att kolla på olika klipp. Senare cyklade jag och hämta min glossybox paket. Så när jag kom hem blev de att filma en ny video. Den har jag redan ladda upp. Efter de blev de att fixa kvälls maten. Nu blir de att kolla på tv tills jag ska sova.  

       

https://www.youtube.com/watch?v=jvyOyZErN5E

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards