prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2012

Av Malin - 31 december 2012 12:06

 


     Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2013.   

Jag hoppas 2013 blir bättre än 2012.



Av Malin - 30 december 2012 21:09

 

2012 börjar gå mot sitt slut, här är
en sammanfattning av ditt 2012!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm vet inte

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårlöften i år

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Ingen

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Ett riktigt jobb och en lägenhet

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte det mycket jag kommer att minnas

8. Vad var din största framgång 2012? Jag är inte lika blyg längre som jag var förut

9. Största misstaget? Hm vet inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja jag har varit sjuk men inte skadat mig i år

11. Bästa köpet? Min iphone och min dator

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink och smycken

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Vet inte

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte

18. Hur tillbringar du julen? på två ställen med familjen och hemma hos killen

19. Blev du kär i år? Jag har varit kär länge i min kille :)

20. Favoritprogram på TV Vet inte det många som är bra

21. Bästa boken du läste i år? Jag har inte läst så mycket böcker i år

22. Största musikaliska upptäckten? vet inte

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja det fick jag

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jag firade med min släk och mina vänner

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja om jag hade fått jobb

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Vet inte

29. Vad fick dig att må bra? Att få vara med min familj,släkt,svärmor och min kille <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Bieber mums haha<3

31. Vem saknade du? Jag har saknat många

32. Den bästa nya personen du träffade? Kicki <3

33. Har du gråtit? Ja

34. Har du skrattat? Ja

35. Har du sovit i tält? Nej det vart inte det i år

36. Har du sovit under bar himmel? Nej

37. Har du varit på Gröna Lund? Nej inte i år..

38. Har du varit på Liseberg? Nej inte i år

39. Har du varit utomlands? Nej inte i år

40. Har du varit i en annan stad? Ja

41. Har du sovit över hos en vän? Ja

42. Har du fått mer en fem nya vänner under året? Ja

43. Har du pussat någon? Ja min underbar kille <3

44. Har du sovit med någon av motsatt kön? Ja

45. När har du som mest flippat sönder på någon? Hm vet inte

46. Grät du senast? Vet inte

47. Skrattade du senast? Jag skrattar nästan hela tiden :)

48. Hade du kul senast? Nästan alltid kul

49. Kramade du senast? Min kille

50. Pratade du i telefon med senast? Linda

51. Fick du sms av senast? Verran

52. Heter? Malin

53. Hur gammal är du? 22 år

54. När fyller du år? 3 december

55. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min kille eller Iza <3

56. Vilken tid gick du upp idag? Kl 10.00 tror jag att det var

57. Var vill du bo när du blir stor? Nära stan

58. Vad vill du bli när du blir stor? En stjärna eller dagis fröken

59. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren

60. Skulle du göra om du vann en miljon? ta körkort och flytta

61. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

62. Har du piercing? I öronen och i navel

63. Har du tatuering? Ja, 1

64. Solar du ofta? Ja när det är sommar

65. Är du bra på att laga mat? Ja rätt så

66. Hur vig är du? Jag är rätt så vig

67. Vilken är din favoritglass? Magnum

68. Tror du på ett liv efter döden? Ja

69. Vilken ögonfärg har du? blågrön

70. Vilka hårfärger har du haft? Jag har haft många olika färger

71. Är du beroende av något ? Ja min kille,mobilen och datorn haha :)




Av Malin - 30 december 2012 20:58

Efter frukost vart det att ta en dusch och det var super skönt. Jag har titta på en film idag. Sen har jag fixat med mina naglar. Jag prövade ett nytt nagellack och det gick rätt så bra. Naglarna vart jätte coola. Dom passar så bra till imorgon. Hoppas ni har haft en bra och skön helg alla mina läsare. Snart blir det filmmys.

   

Av Malin - 29 december 2012 20:00

Idag har det varit en lung dag. Vi har inte gjort så mycket. Jag har lekt mest med Wilma. Hon är full med bus hela tiden. Sen har vi har tvättat två tvättar idag. Nu ska jag smaka på pappas ny bakad muffinsar med choklad och banan smak. Spännade se hur det smakar. Pappa är bäst på att baka. Så dom blir nog goda. Jag dricker julmust mums. Det ska bli så gott. Jag ska titta på film också. Vi får se vilken film det blir.

 

Av Malin - 28 december 2012 21:06

Idag har vi jobbat hårt. Vi slitit bort golvet i halen. För vi ska ha nytt golv där. Det var jobbigt och det var rätt kul också. Sen åt vi lite mackor. Vi vart så hungrig att jobba. Hela familjen hjälpte till. Efter vi hade ätit mackor åkte vi till stan och handlade lite. Pappa fick vara barnvakt till lilla söta Wilma. Förut sov hon så sött i sin bur som vi fick av min faster. Jag börjar må lite bättre nu. Men jag har fått munsår nu istället aj. Förut fick munsår nästa hela tiden. Men nu vart jätte länge sen jag fick det. Det skönt att jag inte får det så ofta längre. Nu äter jag lite chips och tittar på tv.Trevlig helg nu alla mina läsare.

 

Av Malin - 27 december 2012 20:42

Idag skulle vi hämta våran valp bebis. Jag och Danne stannade hemma. För vi mådde inte så bra och hunden bodde så långt. Medans vi väntade att dom skulle komma hem så bakade vi rulltårta. Den vart så god och den gick lite sönder men det gjorde inget. Dom hade köpt hem mat. För dom kom hem rätt sent. Jag åt kycklingsallad. Hundvalpen är värdens sötaste. Hon ska hetta Wilma. Rasen är Powder puff,Coocker spaniel och pudel. Det är min faster som har mamman. Det kommer en bild på henne så ni får se hur hon ser ut. Vi köpte Wilma av min faster och vi fick liter saker av henne till wilma. Hon tänke på mig där för allt är rosa haha. Tack faster.

 

   


Av Malin - 26 december 2012 19:00

Idag åkte Danne,mamma och jag till E-tuna. Vi shoppade där. jag hittade lite olika saker där. Det var så mycket folk där. Jag är inte friks än. Jag var så varm när vi var där. Jag blöde näsblod idag. Vi åt mcdonalds också mums. Så det har varit en mysig dag idag. Fast jag inte mådde så bra. När jag kom hem vart det att ta en dusch. Det var så skönt. Imorgon ska vi hämta den här sötsaken. Jag längtar så grymt mycket. Nu blir det ta det lungt framför tv.

         

Av Malin - 25 december 2012 18:33

Igår så firade jag jul med min släkt och med min älskling. Till frukost åt vi tomtegröt. När min släkt kom åt vi jul mat. Sen fikade vi och öppnade lite paket. Efter det körde mamma mig och Danne till hans släkt. Vi firade med med dom också. Tomten kom till dom. Jag fick massa fina paket av dom. Tack för alla paket som jag fick igår. Igår dagen var helt underbar fast jag är sjuk. Vi sov över hos svärmor. Idag körde svärmor hem oss. För hon ville se nya köket och hon fikade här också. Idag har vi tagit det lungt. Det blir att gå lägga sig tidigt ikväll. För jag är jätte förkyld. Danne börjar också bli sjuk nu. Vi ska titta lite på tv först. Alma vart så glad av dom paket som svärmor hade köpt av mig. Hon leker med dom hela tiden. Så gulligt.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards