prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2020

Av Malin - 31 juli 2020 21:16

Igår var de riktigt lugn dag. Efter jag hade vaknat igår blev de fixa frukosten och sen blev de att kolla lite på serie. Bara små fixat. Men de fick bli mest serie dag igår. Senare fixade jag med kvälls maten. Senare blev de lite kaffe. De blev riktigt oväder på kvällen. De regnade massor. Truls gillade inte de ovädret som kom. Så jag hade lite svårt att sova. Men de gick till slut att sova.  

  

Idag fick jag gå upp tidigt och jag var super trött. Men jag fixade mig ändå och sen gjorde jag fruksot. För var verligen hungrig när jag vaknade i morse. Sen kom mamma,moster och hämta mig. Vi åkte till olika grava och fixade lite blommor till dom i närheten dit vi skulle också. Vi brukar göra de varje sommar. Vi var i affären fabriken och sen åt vi mat på ett annat ställe. Innan vi åkte hem så handlade vi lite. När jag kom hem fick de bli en dusch och sen fixade jag lite kvälls mat. Sen har jag bara kollat på serie. Blir att sova tidigt i kväll är så trött nu.  

 


Av Malin - 29 juli 2020 21:09

I morse tog jag sovmorgon och sen blev de att ta en dusch. Efter de fixade jag mig och fixade lite frukost. Sen har jag bara fixat här hemma. Senare kom mamma. Vi gjorde lite ärenden. Sen blev de äta kvälls mat och kollat på serie. Blir en lugn kväll. Truls är för roligt. Han tycket den kartongen var skön att sova på igår. Blir att kolla mer på serie innan jag ska sova.  

 

Av Malin - 28 juli 2020 21:49

I natt sov jag bättre. Efter jag hade vaknat fixade jag frukost. Jag kollade lite på olika klipp. Sen har jag bara små fixat lite. Har gjort rent i katt lådan också. Efter de slängde jag skräp. Senare kom mamma vi var slänge lite större skräp. När jag kom hem fixade jag kvälls mat.  Drack den här drickan till maten och den var god. Har även prövat den isglassen förut. Har haft ont i benen idag men tog en alvedon förut och då blev de bättre. Är lite g och trött idag. De nog vädret. De har regnat här. Blir att kolla serie en stund och sen blir de att gå sova.   

 

Av Malin - 27 juli 2020 21:29

Sov inge bra i natt. Jag var inte trött. Försökte sova lite längre på morgonen i stället. Efter jag hadevaknat fixade jag mig och sen spelade jag in en video. Efter de fick de bli att äta frukost och kolla på lite klipp. Sen har blivit små fix hör hemma. Sen slängde jag skräp och sen kom mamma. Vi hämtade våran mat som vi har stor handlat. Efter jag har packa klart blev de att värma på pizza i ugnen. Jag har bara kollat på tv. Blir gå sova tidigare idag.  

 

youtube.com/watch?v=SD_49QynVPQ&t=4s

Av Malin - 26 juli 2020 21:52

I morse tog jag lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat fixade jag mig. Senare gick jag ner med våran tvätt. Idag tog de lite länge tid att tvätta. För en av tvättmaskinen var trasig. Medans jag väntade på att den skulle bli klar åt jag lite frukot och kollade olika klipp. Efter de har jag bara fixat här hemma och lyssnat på bra musik. När jag var klar åt jag kvälls mat och sen fick de bli att ta en dusch. Nu kollar jag bara på tv och Truls var här och myste förut. Blir att kolla serie snart innan jag ska sova hade jag tänkte.  

         

Av Malin - 25 juli 2020 22:21

I morse gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig och lite frukost. Sen cyklade jag till stan. För att handla lite. När ja kom hem fixade jag lite här hemma. Senare fixade jag kvälls mat och kollade på serie. Blir att kolla mer serie innan jag ska sova. Men börjar bli trött nu. Här är de inte en ny bild på Truls.  

 

                    Igår var jag och min Daniel varit förlovade i 8 år och 10 månader.<33

Av Malin - 24 juli 2020 22:09

Idag fick jag gå upp rätt så tidigt. För mamma hämta mig. Vi åkte till Eskilstuna. För jag behövde köpa lite där. Jag hade även presetkort på en affär där. Vi åt lunch på subway för de var så länge sen. Dom har fått mycket ny mat där. De fick bli min frukost hehe. Sen åkte vi hem till mina förälrar lite snabbis. Jag åt en glass där. Sen körde dom hem mig. Tack mamma för idag. När jag kom hem var jag så trött. Jag gick och slängde skräp  i alla fall. Efter de fick de bli att ta de lugnt och sen fixade jag lite kvälls mat och sen kollade jag serie. Sennare blev de att ta en dusch och sen fixat jag matlistan. Nu blir de att kolla på serie tills jag ska sova. Så nu säger jag trevlig helg och godnatt.  

 


Av Malin - 23 juli 2020 22:06

I morse tog vi sovmorgon igen. Efter jag hade vaknat blev de god frukost. Jag kollade på olika klipp medans jag åt. De fick bli en lugn dag idag. Har mest bara små plockat här hemma. Senare fixade jag kvälls maten. Sen blev lugn kväll fram tv. Blir att kolla på tv tills jag ska sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards