prinsessanmalin

Alla inlägg under december 2014

Av Malin - 31 december 2014 21:20

Idag passade vi på att sova länge. Sen åt vi lunch/frukost. Efter det kom mamma med datorn. För hon tog hem den igår och fixade den lite. Vi fixade lite här hemma också. Så nu bloggar jag på den datorn. Den är mycket bättre än den jag hade förut och jätte bra ljud har den också. Så det ju bra. Jag och älskling firar nyår själva i år.Vi brukar annars fira ny år med min familj. Nu dricker man cider och äter gott. Vi åt god kvälls mat förut också. Nu är det inte långt kvar till det blir ett helt nytt år och nya möjligheter. Så det här blir nog den sista inlägget för i år. ☆★

 



Av Malin - 30 december 2014 23:35

                                                  


       Gott nytt år hoppas ni får ett bra 2015 år.  



                                                  


       2014 har varit ett rätt så bra år. 



Av Malin - 30 december 2014 19:33

Idag åkte vi och byte min tv skärm till en större istället. För andra var så liten. Så nu ser jag bättre när jag spelar. Innan vi gjorde det så handlade vi lite på Stenbolaget och jag köpte alla dom. Jag ska dricka några imorgon och spara några också tror jag. Sen handlade vi lite andra god saker. Efter det åkte vi till en tjej som ville byta med mig. Jag fick den här söta onepiece och fick en kofta och byxor av mig. Så det var bra och sen åkte vi och lämna lite saker till röda korset. Så det  var skönt at bli av med lite saker.  Jag har hämtat min nya dator också. Helt sjukt att det är ett helt nytt år snart. Helt galet var fort det har gått. 

     

Av Malin - 30 december 2014 18:00

Igår var det fullt upp så därför bloggade jag aldrig igår. Jag fikade först med mina föräldar och kompis till hela familj. Tack så mycket mamma för att du bjöd mig på det. Danne kunde inte förlja med. Han hade spel tävlingar. Sen handlade jag lite Britney Spears saker. Alla saker fanns inte kvar men det var tur att lite fanns kvar. Hoppas dom får hem dom igen. Sen hämtade Micke hos och hans familj. För vi skulle äta mat hos svärmor. Vi skulle fira lite julafton igen. För Micke och han fanilj var inte där när det var jul. För dom hade magsjuka. Det var så synd om dom. Vi fick pengar av Micke och hans familj som vi skulle göra någon kul för tillsammans. Tack så mycket för pengarna som vi fick och tack för vi kunde åka med er också. Vi fick äta mumsig glass också. Vi fick strössel och annans på om man ville. Så vi kom hem rent sent och sen prata jag med en kompis som jag inte har prata med på jätte länge. Så det var kul. Den här fina jul kortet fick vi igår av en kompis. Tack så mycket för den.  Snart blir det inlägg om vad vi gjorde för något idag. 

     

Av Malin - 28 december 2014 21:40

I morse passade vi på att ta sovmorgon och sen fixade jag lite tomte gröt. Det var jätte mumsigt. Sen tog man en lång och skönt dusch. Efter det har vi mest tagit det lugnt idag. För en stund sen hade jag lite popcorn mys. För det var så länge sen jag åt det. Det vart inte så långt inlägg idag. För jag inte gjort så mycket denna dag. En lugn söndag. Skönt med lugna dagar ibland. Fast jag gillar mest när det är fullt upp. Men jag ville skriva lite av mig ändå. 

 

Av Malin - 27 december 2014 22:16

Idag efter frukosten så åkte vi och byte datorn. Den färgen som jag ville ha fast inte där. Men dom skulle skicka den till mig på posten. Så det var ju snällt. Den skulle komma på tisdag och om jag har tur kan den komma redan på måndag. Det ju bra att den svår att få tag på. Då är inte många som har den hehe. Efter det var vi i djur affären. Jag köpte snyggt koppel till min bebis. För nu slipper vi låna mosters. Sen köpte jag dricker och godis som inte svenskt. Förutom monster drickan då. Sen fick man en gratis almanacka när vi handlade. Vår kompis åkte hem för några timmar sen. Så här brukar Truls göra när vi ska sova varje kväll. Han håller om min hand. Fast han brukar sova där till Danne brukar komma. För han brukar vara upp längre. Truls brukar ligga på Dannes kunde. Det så mysigt när Truls gör så.

     

Av Malin - 26 december 2014 20:07

Idag fick vi kom upp tidigt. Jag gick upp extra tidigt. För jag skulle duscha och efter blev det att äta frukost. Sen kom mamma och hämtade oss. För vi åkte till E-tuna och kollade på julrean. Jag köpte äntligen en dator som jag har leta så länge efter. Det var en annan kompis till oss som tipsade om den. Men jag kanske ska byta färgen på den. För jag hittade att den skulle finns i en annan färg som dom inte sa till mig. Sen fick jag med mig hem lite annant smått och gott. Det as mycket folk där. Innan vi köpte Datorn så åt vi på mat på max. Efter det åkte vi och handlade. Sen åkte vi hem. Jag har haft en mysig dag. Jag hittade inte så mycket idag. det lite konstigt när det gäller mig hehe. Våran kompis köpte mest. Det brukar vara jag som gör det annars haha. Truls sa å vilket fint rosa papper du fick när du handlade. Den ville han ha. Han älskar leka och ligga på papper. Min knasiga lillkille. För en stund sen spelade jag med Robert på Online. Det var lite svårt men det gick bra. 

 

Av Malin - 25 december 2014 20:42

Igår firade vi först med min släkt. Vi åt jul mat och gav varandras paket. Pappas zombie tomte är ju bara för cool. Vill också ha en sån. Sen fikade vi lite och sen åkte vi hem till Dannes släkt. Vi åt massa gott. På kvällen åt vi godis och tittade lite på tv. Imorse väcket svärmor oss och jag fick ett heöt nytt bra headset av Robert också. Tack så mycket för den. Idag åkte vi och hämtade våran kompis. Sen körde svärmor oss till elgiganten. För Danne och jag skulle köpa varsin skäm. Jag råka köpa fel skärm men det gör inget för den har var bättre ändå. Vår kompis köpte one xbox. Jag köpte ett spel också. Vi såg tre styckna som vi känner också i butiken och var ju kul. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och fikade där. För vi skulle hämta saker som vi hade kvar och katt var ju där också. Innan vi åkte dit så åkte vi hem till oss och lämnade saker. Vi fick lite jul mat hem som vi skulle äta till kvälls mat. Efter körde svärmor oss hem. Jag har haft en mysig dag i tisdags och igår. Tack så mycket alla för allt fint jag har fått av er. Om ni vill se vad jag har fått så får ni gärna säga till. Här bilder från igår.  

           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards