prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Malin - 11 december 2014 21:27

Till frukost idag fick vi riktigt tomte gröt och det var populärt. Det var super gott. Sen kom det några föräldrar till barnen och sjöng några lucia sånger för oss. Efter fikade vi lusse bullar och pepparkakor. Till luch blev det korv med bröd. Fast jag åt något annat på min rast. Jag läste sagor för dom som hade byt om klart och så.  Sen sjöng barnen för sina föräldrar och syskon. Efter det blev det mer fika. Vi fick också skink mackor och julmust också. Så vi har haft mysigt hela dagen. Så nu är man helt slut. Jag var en pepparkaksgumma. Vi tog idag istället för i morgon. För i morgon är det så många som är lediga och den 13 är ju lördag också. Det är så roligt att pepparkaks mössan är en barn mössa. Det var kul att jag kunde ha den.  Nu håller man på titta på Big Brother finalen. För det måste man ju se på. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards