prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Malin - 18 december 2014 21:04

När man kom till jobbet idag så man frukost som vanligt. Efter det fick jag mer godis av en av barnen och sen fick jag en fin påse med kakor som jag fick av en annan barn. Tack så mycket. sen gick vi ut och lekte med snön som kom igår. Så pulkorna kom fram idag. sen hade jag lite möte med min chef och när vi var klara fick jag en julklapp av henne. Jag fick den stora kannan med godis,koppar och sarvetter. Tack så mycket. Nu har man godis så det räcker länge. Sen fick vi ett paket som var till alla fröknar tillsammans av en av barnen. Tack så mycket säger vi. Sen köpte jag den här fina märkes tröjan av min jobba kompis. Sen fick vi andra kakor och godis av våran gamla lärarer och sen fick vi saker av en annan lärare. det så snällt att alla tänker på oss. Tack så mycket för det. sen fick jag den här fina teckningen som min kompis har gjort till mig. Tack så mycket den är jätte fin. Jag ska köpa en fin ram till den hade jag tänkt. Jag var så nöjd med den och jag visste inte att hon hade gjort en teckning till mig. Jag bjuder på en bild på mig också. Jipp sista dagen imorgon. Sen är jag jätte lång ledig och det ska bli så skönt. 

                 

Av Malin - 18 december 2014 20:19

Förlåt att inte jag bloggade igår. Men min dator var så knäpp igår. Men först åt man frukost på jobbet. Sen igår så var dom största barnen i kyrkan och några var i skogen. Jag var med dom små. Sen fick vi fröknar en present tillsammans av en av barnen. Tack så mycket säger vi. Efter jag hade slutat så åkte vi och stor hanlade med mamma. Innan vi handlade åt vi mat på ett ny resturang. Tack så mycket mamma att du körde oss. Skönt nu har man mycket med mat igen. Igår på posten fick jag en reflex och ett fint jul kort av mormor och morfar. Tack så mycket för kortet. Fy igår började magsjukan på jobbet också. Jag bloggar mer snart om idag.

         Vila i frid faster nu är du en fin ängel. Hon dog i tisdags natt. Finns så mycket minnen med dig. Jag vart chokad men ändå visste jag att den här dagen skulle komma någon gång. Hon var så nära min familj också. Fuck cancer säger jag bara. 

Av Malin - 18 december 2014 06:22

 

                                                    3 år och 10 månader med min underbara Daniel.<33


Daniel du är så underbar och parfekt. Både på utsidan och insidan. Du och jag är ju verkligen menade tillsammans. Det ska bara vara du och jag. Å så ska bara vara. Många pussar och kramar till dig min finaste från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards