prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Malin - 13 december 2014 22:10

Idag har det varit fullt upp som vanligt. Mamma kom och hämtade oss i morse. För vi skulle till julmarknade som var på våran stand idag. Det var mycket folk där. Först var vi på en second hand butik och då hittade jag den här snygga kudden. Den låg i en fin påse också. Sen vann mamma på katthemmets lotteri. Den här söta tavla och jag fick den av henne. Tack så mycket pappa. Sen fick man ta gratis glögg och pepparkakor. Jag köpte den här fina reflex mössan på marknaden. Efter det handlade vi och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Vi fickade lite lucia fika. Efter det fick jag fina jul kort av mamma som jag ska fixa och sen fick jag hello kitty saker av pappa. Tack så mycket båda två. Mamma hade över jul kort som tur var. Jag ska kolla om jag har kvar mina från föra året. Sen kom Pontus Och Joline också. Jag fick så fina presenter av dom. Tack så mycket.  För dom firade mig idag. För förra helgen kunde inte dom. Dom var hund vakt till söt hund som följde med också. Sen gick vi ut och hjälpte mina föräldrar med en sak ut. Efter det blev det god mat. Sen pratade vi en stund och sen fick vi mer saker av Pontus och Joline som dom inte ville ha mer. En ljus lampa,lampa och en parfym. Tack så mycket för dom. Efter det körde Pontus hem oss. Först åkte vi och köpte godis. Tack så mycket Pontus för att körde oss och mamma på morgonen. Om ni vill veta vad jag fick i present idag och dom andra dagarna så får ni gärna säga till. Så kan jag fixa en video eller bilder på det.  För nu har jag fått alla paket som jag vet att jag skulle få. 

          Glad Lucia alla mina blogg läsare   

  hoppas att ni har haft en riktig mysig Lucia nu.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards