prinsessanmalin

Alla inlägg under november 2019

Av Malin - 27 november 2019 21:49

I morse var man väldigt trött. Men man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund innan man skulle ta bussen. Det regnade i morse. Det har varit fullt upp dag. Jobbade idag på min ledig dag för jag ska vara ledig nu i några dagar. När man kom hem packade man det sista. Sen hämtade två av dom vi åker med vår väskor. Vi ska åka i morgon till dremhack. Vi har hyrt en bil. Vi ska bo på hotell alla dagar. Efrer det blev fixa lite kvälls mat. Efter det tog man en dusch. Blir fixa lite små packnig idag eller i morgon. Sånt som man behöver ha innan man åker. Ben boken köpte jag  måndags. Kanske träffa på han i helgen så han kan signera den. Jocke och Jonna boken kom igår som är signerad också. Så klart att man ville  ha den. Kolla på tv stund till innan man ska sova. Kommer ha datorn med mig så kanske hinner blogga någon kväll om vi kommer till hotellet tidigare.   

       

Av Malin - 26 november 2019 22:42

I morse var man bara små trött. Men man fixade sig och packade sista man skulle ha med sig. Man slängde skräp också innan man skulle till bussen. Det var rätt fullt upp idag. Efter man hade slutat fixade man sig för att man skulle på kören på kvällen. Man skulle ha lite glittrigt på sig. Innan det var kör hade vi lite möte på jobbet. Men var där en stund bara. Vi fick glögg,pepparkakor, och tomteskum. Man tog bussen till kören. Vi hade vår sista gången för den här terminen. Vi hade lite konsert. Mamma kom och tittade på. Sen köde hon hem mig och hämtade Truls. För vi ska i väg snart. Bilden på Truls är inte ny.  När man kom hem tog man något litet att äta. Blev sent mat idag. Man har även tagit fram kläder tills imorgon.Innan man ska sova ska man packa lite.  Är så trött nu.   

Av Malin - 25 november 2019 21:41

När man vaknade i morse var man ganska så trött. Men det är ju måndag idag. Man fixade sig och sen tog man det lugnt en stund. Efter det gick man ner och slängde skräp. Det var en rätt lugn dag idag. Innan man åkte hem gjorde man ärenden på stan. Efter det tog man en promenad hem. När man kom hem fixade man kvälls maten och sen tog man fram saker tills i morgon. Efter det har man bara kollat på tv. en kul att det är löne dag idag. Nu blir det att gå sova. Man är så trött nu. Man somande sent igår.   

 

Av Malin - 24 november 2019 22:24

I morse gick man upp en skaplig tid. Man fixade lite god frukost och kollade på olika klipp. Senare tog man på sig mys kläder. Efter det blev det att städa över allt. Man dammsög och torkade golvet också. Så det fint när vi ska åka till dreamhack i veckan. Senare tog man fram kläder tills i morgon. Efter det blev det att fixa lite kvälls mat och sen fick det bli en dusch. Sen blev det bara kolla på tv och mya med Truls. Helt galet att det är en månad kvar till julafton också. Blir snart att gå sova.  

 


                            Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 8 år och2 månader.<33


Av Malin - 23 november 2019 21:10

Man vaknade en skaplig tid i morse. Man fixade sig och sen åt man lite frukost. Man kollade lite på olika klipp. Efter det fixade man mat köplistan. Efter det åkte vi med en vän och stor handla. Det var snällt att han kunde köra oss. Tack så mycket för det. Vi köpt hem lite doken till lunch. Blev lite jul tuggummi också haha. När man kom hem packade vi upp allt. Senare blev det att gå med tvätten. Vi hade tvätt på onsdag men togi dag stället för hinner inte det på onsdag. Skönt då är det gjort. Sen blev det att värma på lite pizza. Sen har man bara kollat på tv. Ätit chip och drack en god dricka. Dom här popcorn ska jag testa någon dag. Har provat dom andra två som finns. Blir att sova om en stund.   

             

Av Malin - 22 november 2019 21:12

I morse när man vaknade så fixade man sig. Man fixade lite här hemma innan man skulle gå i väg. Va så trött i morse. För var så när att gå till fel ställe där man går på bussen. Tru kom man på det i tid. Det ar varit rätt lugn dag idag. Idag var det inge kul väder. Det blåste kallt och små regnade. Fanns massa gott på rasten idag med. Sen dag idag. När man kom hem fxade man lite mat. Efter det tog man en dusch. Sen har man små vilat lite. Det blir att kolla på tvv en stund till innan man ska sova. Så nu säger jag godnatt och trevlig helg på er.   

 

Av Malin - 21 november 2019 21:15

När man gick upp i morse var man lite små trött. Men man fixade sig och sen tog man det lugnt. Efter det tog man bussen. Blev att ta kaffe till frukosten idag på jobbet. På rasten fanns det massa gott. Det har varit rätt lugn dag idag. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat. Efter det blev det att kolla på tv. Man var så kall förut. Så Truls kom och värmde mig. Det var som att han såg att jag var det. Blir att gå sova nu.    

   

Av Malin - 20 november 2019 21:56

När man vaknade i morse var man inte så farligt trött. Man fixade sig och sen gjorde man lite frukost. Man tog det lite lugnt. Skulle har varit ledig men behövdes idag. Men började lite senare idag. Bilderna är i från i morse. Vi gick på promenad idag. Det så synd bara att det är så blött ute. Slutade rätt sent idag. Efter jobbet blev det att göra ärenden. När man kom hem var man så trött. Men man fixade lite kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Nu kollar man tv och snart blir det att sova. Man är ju så trött.   

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards