prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2012

Av Malin - 29 februari 2012 20:10

På dagis idag så var vi ute jätte mycket för det var så fint väder. Det var jätte skönt det kände som att det var sommar idag. Så man bara njöt i solen när man var ute idag. Nyss åt man lite ägg och drack samma soppa som igår. Snart blir det att nanna kudden zzz . Man blir så trött när man har jobbat hela dagen. ♥

 

                                       Det är så gott med ägg tycker jag. :D                                           


         

Av Malin - 28 februari 2012 19:59

Det gick bra att jobba idag med. På fredag är det dags då ska man tatuera sig. Jag kommer blir så narvös på fredag. Så efter jag har slutat jobba på fredag så ska man köpa choklad och cola som han sa att man skulle göra. Danne kommer filma så det blir bevis om jag vågar göra det haha och lite bilder så klart. Sen så ska pappa med också och hålla mig i min hand tihi. Så då blir man lite trygg i alla fall .  

                     Nyss så drack man skogsbärssoppa och hårdbröd med kaviar och ost på mums.♥
 

  

Av Malin - 27 februari 2012 19:19

Det gick jätte bra att jobba idag. Imorgon blir det att jobba på dagis jippi. När vi kom hem så fika vi lite för vi fick gäster då. Sen så fyllde jag och mamma i min lapp vilka dagar jag vill vara ledig i sommar. Ikväll så ska Danne och jag titta på Familjen annorlunda, 30 grader i februari och kanske Big brother. Vi får se om Danne och jag orka för vi ska upp tidigt annars så vi se repris imorgon. ♥

 

                                 En bild från 2008.                                     
                

Av Malin - 26 februari 2012 18:20

När jag och älskling hade vaknat så tvättade vi våra kläder. Sen gick vi ut i det fina vädret. Nu är det vår. Tror jag hoppas på det. Ikväll blir det att mysa framför tv och titta på Big brother. Efter det blir det att sova ska jobba imorgon på Campus.    

 


Av Malin - 25 februari 2012 20:30

Pappa kom nyss hem han har varit i Stocholm och lämnat Pontus bil. Pappa kom nyss med paket till mig och Danne.   

Vi  

Vi fick kuddfodral  som det står här sover en prinsessa och den andra står det här sover en prins. Sen fick vi

 hjärtgodis mums. Tack snälla världens bästa pappa . Jag älskar dig . ♥ ☆   

Av Malin - 25 februari 2012 18:33

Idag har man inte gjort så myckt mest tagit det lungt. Snart blir det att mysa med älsklingen och vi ska mumsa lite  popcorn och så ska vi titta på Melodifestivalen och Big brotherh. Ha en Trevlig  lördag alla.♥

   

Av Malin - 24 februari 2012 10:57

  

                                          Idag har jag och min sötnöt Daniel varit förlovade i 5 månader.


Jag älskar dig så sjukt mycket du är bara min mumsbit tihi. Jag skulle inte kunna leva utan dig du är mitt syre så jag kan andas. Du är bara min helt enkelt. Du gör mitt liv bra att leva för. Jag älskar när du säger snäckan till mig och min prinsessa det är ju så gullligt så man nästan svimmar. Du är bara mitt allt min underbara prins.

                                                  


      Daniel  

             

Av Malin - 23 februari 2012 14:23

Idag har man varit på vattenpalatset. Det var så himla länge sen när jag var där. Jag och Danne hade jätte kul där. Tack världens bästa pappa för du är min lilla taxi. Sen så vart Danne och jag hungriga så vi åt lite och en gubbe sa till Danne bjuder du din prinsessa haha så gulligt när han sa så. Först sa han till Danne äter du tunnbrödsrulle då sa gubben det är också god sa han haha. Jag tog en korv med budget. Man kanske ska ta gå ut nu för det är strålade sol nu. Nu kommer det lite blider från när vi badade på  vattenpalatset.   

         

   

   

      



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards