prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2015

Av Malin - 31 januari 2015 20:45

I morse passade vi på att sova ut. Sen åt vi frukost lite snabbt och sen gick vi ner till stan en sväng. Vi var och tittade på olika affärer. Så jag hittade lite fint som fick följa med mig hem. Några saker här i från har jag köpt på en seconhand butik. Sen möte vi två kompisar på stan. Det var bra att vi träffade ena för henne ska vi köpa paket till. Så fick vissa vad hon ösnskade sig. Sen fick hon gå någon annan stans medans vi köpte till henne och sen fikade vi med dom. Jag och Danne tog fiket sista semla haha. Drickan var så god. Jag har provat en annan smak på den drickan förut. Tack så mycket alla för idag. Så jag har haft en trevlig dag idag fast det har varit snöstorm idag. I går var det också. Fast till och i från. Det kom en varm sol igår också. Det´n var så varm så man trodde att våren var redan här. Nu längtar man efter våran. Det så svårt att komma här i från när det är snöstorm. Det bättre med vår i såna fall. Jag hittade lite nytt godis och dricka också Förut tittade vi på Sune sommar som gick på tv. Det var så länge sen vi tittade på den. Den är så kul och det bästa är när det är dom gammla skådespelarna. Nu blir de att spela det nya spelet som jag har köpt genom oneline. Den är super kul. Det är bra spel för mig hehe. Ha nu en förtsätt bra lördags kväll mina bästa läsare.  

         

Av Malin - 30 januari 2015 21:03

I morse fick jag sova lite längre än vad jag brukar få göra. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och åt jag frukost. Jag började lite tidigare idag. För jag behövdes tidigare idag. Sen gick vi ut och då slängde jag skräp med några av barnen. På rasten fick man äta av den är goda kladdkakan med grädde som en av min jobba kompisar har bakat. Tack så mycket den var super god och det var smak av nötter också. jag brukar inte gilla så mycket nötter men den här var så god. Den var kladdig också. Sen har det varit lugnt på jobbet. Innan kvälls myset tog man en dusch. Fy vad trött man är nu. Nu säger jag trevlig helg alla mina läsare.  

   

Av Malin - 29 januari 2015 21:38

Idag när jag kom till jobbet så vart det att äta frukost med barnen som vanligt. Efter det gick jag ut till skogen med dom små barnen. För jag behövdes där och sen har det varit lugnt på jobbet idag. När jag kom hem ringde vi igen till dom som äger vårat internet. För det började krångla igen när jag rensade min xbox. Så nu får det vara nog med allt krångel med det här. Man blir så trött på dett så att inte är sant. Dom sa att dom skulle kolla upp felet. Hoppas dom hittar det den här gången. Annars blir jag galen. Man ringde moster förut också. Jag och Danne har köpt av henne på oriflame. Snart blir det att sova. För det har varit fullt upp hela veckan. Nu är man helt slut. Skönt med helg i morgon kommer det att vara verkligen. Natti natti sov så sött alla mina läsare när ni ska sova om ni inte gör det redan hehe.  

 

Av Malin - 29 januari 2015 20:29

Oj förlåt jag inte har kunnat bloggat på två dagar. I tidags så var jag och jobbade lite och det var rätt lugnt där. Sen hämtade jag ett paket. Mamma hämtade mig på stan. Vi fick en ny moden men den var traskig. Så vi ska lämna tillbaka den. För våran andra funkar ju bättre än den. Jag köpte den här fina el tandborsten då också. Sen kom våran kompis till oss. För han skulle hjälpa oss med lite saker. Innan han kom så åkte jag och mamma och lämnade min dator och vi har bytt till en ny dator. Men den kommer någon gång nästa vecka. Efter det hämtade vi Robert S och sen åkte vi och åt pizza. Våran kompis skulle köra hem han efter dom var klara hos oss. Dom åkte vid 1 och jag skulle ju jobba också näsa dag haha. Det var ju inte så smart men vi behövde verkligen hjälpen av han. Det var därför jag inte kunde blogga då. Tack så mycket för hjälpten. I onsdags jobbade jag. När dom andra gick till skogen var jag kvar med dom små. Så jag åt min matsäck på rasten i stället. Igår krånglade våra internet. Så det var därför jag inte kunde blogga igår. Jag åt en god semla igår också. Det kommer komma ett till inlägg om idag. Så det inte blir för långt inlägg nu.  

   


Av Malin - 26 januari 2015 20:24

Glömde säga att vi tvättade igår också. Så det var fullt upp igår. I morse när jag kom till jobbet blev det äta frukost med underbara barnen på jobbet. Sen gick vi ut och åkte lite pulka. Sen har det varit lugn på jobbet. Jag hade ju kort dag idag. En killkompis hjälpte mig lite med min dator genom sin dat och mobil. Men han kanske kommer hitt imorgon. För han bor i stocholm. Hoppas han kommer hitt. Det vore ju jättebra om han gör det. Haha i morse vill Truls att mamma/matte skulle vara hemma och gosa med han i knät. Det hade jag också villat göra längre men jag var tvungen att gå till jobbet som vanligt suck.

 

Av Malin - 25 januari 2015 21:14

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men vi fíck inte gång våran internet. Vi har fått ett nytt för några dagar sen. Men tydligen så var bara sladden lös. Men igår tog vi det mest lugnt hos kompisen och sen på kvällen körde han hem oss. För han hade inte så mycket internet kvar. Han hade söt katt som heter Måns. Han var stor och en tjockis. Men han var så gosig. Man åt god frukost hemma hos han. Tack så mycket att vi fick vara hos dig. Idag kom mina föräldrar och lämnade Truls och sen åkte vi på loppis. Så man hittade mycket fint som jag är super nöjd med. Efter det handlade vi semlor och lite annat. Vi fikade det hemma hos oss. Det var mamma som såg idag att sladden inte var i. Tack så mycket för hjälpen och att vi fick följa med på loppisen. Här lite bilder från igår och idag.

             

Av Malin - 24 januari 2015 00:00

                               Idag har jag och min sötis Daniel varit förlovade i 3 år och 4 månader.<33

Jag är så glad att vi har så många bra och fina minnen med dig. Jag hoppas det blir fler roliga minnen med dig. Din närhet gör mig så trygg. Jag vill alltid vara med dig också. Är jag inte det så känns det som det fattas en pusselbit. Jag älskar bara dig för mycket, Vi aldrig att det ska hända dig något. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst hur jag känner för dig. Men då blir det för långt hehe. Miljoner med pussar och kramar till dig min prins från din prinsessa tihi.

Av Malin - 23 januari 2015 20:25

I morse när jag hade vaknat tog jag en dusch och sen fixade jag mig. Efter det åt jag frukot. När jag kom till jobbet så gick vi ut och lekte med snön. Jag var och slängde skräp själv idag på jobbet. För det saknade folk och jag slängde lite senare va än jag brukar göra.  Sen har det varit lugnt på jobbet. Sen hämta en killkompis oss. För vi skulle sova över hos han. För en stund åt vi pizza och handlade. Snart ska vi äta gott och titta på film. Nu bjuder jag på en gammal bild på min när jag spelar. Nu säger jag också trevlig helg alla mina läsare. Ni får ha en bra fredags kväll.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards