prinsessanmalin

Alla inlägg under januari 2015

Av Malin - 22 januari 2015 20:11

I morse som vanligt när man kom till jobbet så vart att äta en mysig frukost med barnen på jobbet. Sen gick vi ut och åkte pulka på våran backe utanför våran gård. Jag åkte med barnen också och de var ju så mysigt. Sen har det varit lugnt på jobbet och här hemma. Ja i morgon är äntligen fredag och ska bli super skönt. Hoppas jobb dagen går fort i morgon. När som helst blir det att sova också. Jag är väldigt trött idag.

 

Av Malin - 21 januari 2015 20:59

I morse när man kom till jobbet vart det äta frukost som vanligt. Sen gick vi till skogen och åt våran matsäck. Efter vi hade ätit matsäcken så lekte vi lite i skogen. På rasten fick vi äta dom här goda pepparkakorna. Tack så mycket för dom haha. Efter lunch hade vi sångsamling. Sen har det varit rätt lugn dag på jobbet. Dagarna går ju så fort. Snart är den här sköna helgen är igen. För stund gjorde jag lite grönt. Jag vart lite kvälls hungrig. Jag hade hallon och blåbärsylt på. Det var musmigt värre.

   

Av Malin - 20 januari 2015 21:40

I morse när man skulle gå ut till bussen såg man att det hade kommit snö ute. Skönt med lite snö igen istället för bara massa is. När man kom till jobbet vart det att äta frukost. Sen provade vi olika och kollade se vad som skulle hända med saker som vi gjorde. Efter det åt vi och sen gick vi ut och lekte. Vi var i olika grupper idag. För vi har ju så många barn. Efter kvälls maten här hemma så tog man en dusch. sen gjorde jag rent i katt lådan också. Så nu är man ren och fin. Nu blir Truls glad att hans låda är ren och fin också.

 

Av Malin - 19 januari 2015 21:14

I morse när man kom till jobbet åt man frukost med barnen. Sen tog vi en promenad. För på våran gård går det ju inte vara på. Det är bara massa is där. Skönt jag hade kort dag idag på jobbet. Sen kom mamma till oss. För hon skulle hjälpa oss med lite olika saker och sen efter det köpte vi thai mat hem. För klockan blev så mycket. Tack å mycket för hjälpen idag mamma. Nu är man super trött och ont i huvudet. Så det blir att gå sova när som helst. Natti natti sov så sött alla mina läsare när ni ska sova.

 

Av Malin - 18 januari 2015 20:41

Idag fick vi kom upp tidigt. För vi skulle stor handla med mamma idag. Vi var i olika affärer innan vi handlade och sen blev vi så hungriga så då blev det doken. På doken var det hello kitty leksak. Så jag köpte den och så fick jag en kartong. Fast jag köpte en annan maträtt. För dom ska jag ha till min samling. Sen shoppade man lite annat fint och massa mat. Jag köpte lite jul saker som jag har haft förut men som har gått sönder. Men den ena har jag aldrig haft  förut. Nu har min blomma blivit så fin som ja fick svärfar när jag fyllde år. Jag är glad för allt som jag köpte idag. Tack så mycket mamma att du körde oss. På kvällen tog man en dusch. Jag brukar göra det på söndags morgonen men vi skulle åka skapligt. Så jag gjorde det senare. Man slängde skräp förut också. För det brukar ju bli massa skräpt efter man har handlat. Vi gjorde även det igår också. Sen har man fixat lite här hemma och så har man valt kläder till i morgon och det brukar ju vara ett mysterie att välja haha.            

Av Malin - 17 januari 2015 23:59

                                              3 år och 11 månader med min sötnos Daniel.<33

Helt galet att nästa månad har vi varit tillsammans i 4 hela år. Jag längtar sjukt mycket till den dagen. Jag vill att vi aldrig ska släppa taget om varandra. Det står skrivet våran namn på våra hjärtan och vi har varandras nycklar till våran hjärtan. Pussi och kramis till dig hjärtis från din fästmö.

Av Malin - 17 januari 2015 20:22

Idag kan man verklgen säga att vi sov ut. Klockan var nästan 1. Vi åt frukost lite snabbt och sen gick vi en promenad till stan. Vi köpte lite gott till ikväll. Sen köpte jag en badanka som kan blicka och ändra färger.  Här är en bild på den och mina andra som jag har men dom blickar inte. Sen köpte jag också en sån som man kan lyssna flera med sina hörlurar. Det ju alltid bra att ha. Danne köpte ben och jarry glass som jag fick smaka på och den var god. Det var första gången jag smaka Ben och jerry glasssen. Efter gick vi hem. Det var skönt att få komma ut lite och få lite luft. Men det fortfarande halt ut. Så det ju så synd. Sen här hemma har vi bara taigt lugnt och sen har vi lagat lite mat också.

           

Idag är det 3 år sen jag skaffade den här bloggen och började skriva med den. Just den bilden på mig och Danne var första bilden jag la ut på bloggen. Fast inte den här som jag har gjort om. Jag måste bara tacka alla så mycket som följer den. För jag blir så glad för det. Jag ser att det öka mer och mer med följare. Hoppas alla är här för att stanna. Ni får gärna tips om van ni vill läsa om också. För jag blir bara glad om ni gör det. Det just nu som gör att man vill stanna kvar här. Jag har fått så många fina kommentarer av er. Jag blir så glad av dom Massor med kramar till er.

Av Malin - 16 januari 2015 21:18

Synd att bussarna går så tidigt annars hade jag haft sovmorgon på morgona. Men innan jag tog bussen tog jag en dusch. Sen blev det att fixa sig och äta frukost. Jag tittade lite vid daton en stund också. Sen när jag kom till jobbet var jag på den lilla avdelning en stund. Vi hade vatten lek där annars har det varit lugnt på jobbet. Några av mina jobbar kompisar har gjort lite om där inne också. Här hemma har vi bara tagit det lugnt. Jag glömde säga att igår hade vi en kompis här också. Men han gick hem sen för vi skulle ät och tvätta igår. För en stund sen åt popcorn och drack hallonsoda. Nu dricker man en cider. Nu får ni ha en riktigt bra helg. För det kommer nog jag att ha.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards