prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2020

Av Malin - 30 maj 2020 21:50

Idag tog vi sovmorgon. Efter vi hade vaknat blev de att steka ägg till våra ägg mackor. De gick ganska bra hehe. Idag blev de en lugn dag hela dagen. Jag har kollat på olika klipp och på tv. Senae fixade vi med kvälls maten och sen fixade jag tvätten lite. Efter som jag ska göra de i morgon. Sen har jag bara kolla på tv. Blir att göra de tills jag ska sova. Igår gick la mig inte så sent. Jag var så trött. Bilden på Truls är inte så ny.  

 

Av Malin - 29 maj 2020 21:59

När jag hade vaknat så blev de att fixa sig och sen blev de att ta de lugnt. Sen blev de att cykla. Det var så fint väder idag och väldigt varmt. De var ganska lugnt idag. När jag kom hem blev de att fixa kvälls maten. Efter de blev de att ta en dusch. Efter de blev de bara ta de lugnt fram för tv.  Idag blir de sista fredag i maj hur galet är inte de. Blir att gå sova snart är så trött. Så nu säger jag godnatt och trevlig helg.    

Av Malin - 28 maj 2020 22:41

Bilden på Truls är tagen igår kväll när vi skulle sova. I morse var jag ganska så trött. Efter jag hade vaknat blev de att fixa sig och sen kollade jag på två korta serie. Sen cyklade jag till jobbet.. De var mest kallt idag. Kändes som de skulle komma regn men de gjorde de inte. När jag kom hem blev de att fixa kvälls mat och sen blev de att ta de lugn. Jag har kollar på klipp och tv. Nu blir det att gå sova.   

 

Av Malin - 27 maj 2020 22:07

I morse var jag ganska trött. Efter jag hade vaknat blev att fixa sig och äta frukost. Senare cyklade jag. Då var de lite sol. Idag var de fullt upp. Innan jag åkte hem gjorde jag ärenden. Så klart när jag var på väg hem blev de regn. När jag kom hem blev de att fixa kvälls maten. Efter de blev de att ta en dusch och sen har jag bara att ta de lugnt. Nu kollar jag på tv och sen blir de att gå sova. Jag är så trött. Bilden är från igår.  

 

Av Malin - 26 maj 2020 21:13

Igår gick jag upp en skapligt tid. Jag fixade mig. Sen cyklade jag till stan för jag skulle kolla på en grej. Sen åkte jag hem. De var så varmt. Jag åt lite frukost. Sen åkte jag jobba några timmar. Jag behövdes lite. Så jag började lite senare. Så de var ju härligt. Efter jag hade slutat så handlade jag lite. För de jag skulle köpa på moronen var slut men senare hade dom fått in de. Dom brukar få in nytt på måndagar. När jag kom hem blev det att göra rent i  katt lådan. Sen gick ja och slängde skräp. Fina Truls på bilden också. Efter de fixade jag med kvälls maten. Sen blev de att kolla serie och ta de lugnt. Senare gick jag la mig.  

                  

Idag hade vi planeringsdag idag. I morse så fixade jag mig bara. Vi började lite senare och sen åt vi frukost ute på vår lilla gård. De var jätte varmt redan ändå. Men härligt var de. Senare till lunch köpte vi mat och åt på vår lilla gård igen. Jag gick hem lite tidgare efter som jag jobbade igår. Men jag ville var där en stund i alla fall. Innan jag åkte hem gjorde jag ett snabbt ärenden. När jag kom hem blev de att ta de lugnt en stund och sen blev de att fixa kvälls maten. Fick släppa ut ett kryp förut. Tror den flög på mitt hår när jag var på väg hem. Efter de tog jag fram kläder tills i morgon. Haråt i nagelbandet idag. Men jag har tagit handkräm. Då brukar de bli bra. Nu kollar vi på tv och Truls är ju med. Om stund blir de att gå sova.   

     

Av Malin - 24 maj 2020 21:55

I morse sov vi ut. Efter vi hade vaknat blev de att fixa lite frukost. Medans  jag åt frukost kollade jag på olika klipp. Truls var väldigt sugen på min frukost förut. Idag har vi mest tagit de lugnt. Senare fixade vi med kvälls maten. Senare så städade vi. Vi dammsug och torkade golvet. Efter de har jag bara kollat på tv ovh de får bli tills jag ska sova.  

 

                           Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 8 år och 8 månader.<33 

Av Malin - 23 maj 2020 21:23

Idag gick vi upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen gick vi och kollade runt i Leila Lindholms affär. Dom brukar inte ha öppet på helgerna. Där träffade vi på henne. Så jag köpte mig en bok. De var rea i affären. Men dom ville bli av med lite saker så dom kan få nytt sa dom. Sen cyklade jag till en second hand affär och sen skydda jag mig hem innan regnet skulle komma. De kom lite små regn på mig. Jag skulle bara kolla efter en grej. När jag kom hem blev de frukost och kollad på en väldigt bra serie. Så de har blev en lugn dag sen. Senare fixade vi med kvälls maten och sen har jag bara kollat på tv och de får bli tills jag ska sova. Äter lite popcorn. Ja är lite trött och seg. Kan va att vädret är inte så bra idag.   

               


Av Malin - 22 maj 2020 22:50

Idag gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig. Senare slängde jag skräp. Senare kom mamma. Vi fixade med min cykel först och sen åkte vi stor handlade. Vi var inne i våran nya affär som öppnade idag dollarstore. Dom hade gjort bra med avstånd och sånt. Sen bjöd mamma på mat. De fick bli min sena frukost. Blev på max. Har inte ätit på våran max förut. Sen packad jag upp allt. Efter de cyklade och hämtade mitt paket. De var jätte varmt ute så jag köpte mig en glass och dricka. Jag tog inge jacka på mig då. Sen blev de att ta en dusch. Efter de blev de att värma på pizza. Haha aldrig få jag ha mitt vatten i fred. Nu kollar jag på tv innan jag ska sova. Är så trött redan. Så nu säger jag godnatt och trevlig helg.   

               

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards